AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Del Skrevet 6. september 2023 Jobber i matbutikk, og er ansvarlig i en avdeling. Trives ikke med turnusen. Jobber ofte mellomvakt (10-18). Butikken er sparsom på ansatte. Blir satt opp å jobbe til kl. 23 og starter tidlig neste vakt. Klarer ikke å roe meg ned og sover ingenting. Er ikke ofte, men gruer meg alltid til sjekke arbeidslisten Har nå fått ny jobb. Skal starte om 3 uker. Er veldig fornøyd med arbeidstiden (er småbarnsmor) . Skal jobbe hovedsakelig dag (skal ha samme ansvar som nå). Har møtt ledelsen i den jobben to ganger, og var veldig fornøyd med måten de tok imot meg på intervjuet og da de sa de ønsket meg til teamet. De viste meg arbeidsplassen fra lageret til pauserommet, og fortalte om fordelene ved å jobbe hos dem. Ble også informert om tillitsvalg og verneombud. Vet at den butikken er ikke så sparsom på ansatte (er supermarkedkjede). Men reisevei er noe jeg syns er ulempe ved den nye jobben. Nå kjører jeg 6 min en tur til jobb. Det skal ta ca. 15 min en vei når jeg starte i den nye. Noen dager har jeg det så bra på jobb, og teker kanskje det er dumt å bytte. Noen jeg kjenner kommentarer at det er lengre reisevei og hvorfor jeg skal bytte. Jeg har ikke funnet ut ennå hvordan det funker i ny jobb, og derfor går jeg rundt i tankene mine...veldig usikker. Vet ikke hva jeg vil her i trådet. Men er det dumt på velge trivsel mtp arbeidstiden som passer småbarnsmor som meg? Anonymkode: c698d...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Del Skrevet 6. september 2023 Hvor gamle er barna dine? Jeg tenker hovedsaklig at 15 min kontra 6 min ikke er det som betyr noe. Arbeidstider er viktige når man har barn, høres ut som du har gjort det riktige hvordan er det med kollegaer og sånn? Tror jeg hadde bekymra meg mer for om arbeidsmiljøet er bra eller ikke, det er alltid min store frykt. Anonymkode: bba67...64b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jobber i matbutikk, og er ansvarlig i en avdeling. Trives ikke med turnusen. Jobber ofte mellomvakt (10-18). Butikken er sparsom på ansatte. Blir satt opp å jobbe til kl. 23 og starter tidlig neste vakt. Klarer ikke å roe meg ned og sover ingenting. Er ikke ofte, men gruer meg alltid til sjekke arbeidslisten Har nå fått ny jobb. Skal starte om 3 uker. Er veldig fornøyd med arbeidstiden (er småbarnsmor) . Skal jobbe hovedsakelig dag (skal ha samme ansvar som nå). Har møtt ledelsen i den jobben to ganger, og var veldig fornøyd med måten de tok imot meg på intervjuet og da de sa de ønsket meg til teamet. De viste meg arbeidsplassen fra lageret til pauserommet, og fortalte om fordelene ved å jobbe hos dem. Ble også informert om tillitsvalg og verneombud. Vet at den butikken er ikke så sparsom på ansatte (er supermarkedkjede). Men reisevei er noe jeg syns er ulempe ved den nye jobben. Nå kjører jeg 6 min en tur til jobb. Det skal ta ca. 15 min en vei når jeg starte i den nye. Noen dager har jeg det så bra på jobb, og teker kanskje det er dumt å bytte. Noen jeg kjenner kommentarer at det er lengre reisevei og hvorfor jeg skal bytte. Jeg har ikke funnet ut ennå hvordan det funker i ny jobb, og derfor går jeg rundt i tankene mine...veldig usikker. Vet ikke hva jeg vil her i trådet. Men er det dumt på velge trivsel mtp arbeidstiden som passer småbarnsmor som meg? Anonymkode: c698d...f16 Tenker 6 min og 15 min er ikke så stor forskjell. Personlig ville jeg nok tenkt både på trivsel, arbeidstider og om jeg fikk mer tid med barna. Anonymkode: 1f10a...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 7. september 2023 #4 Del Skrevet 7. september 2023 Du snakker om 9 minutter lengre... For meg kan det ta over et døgn å komme meg til jobben. Just sayin'...😉 Om du kommer til å trives eller ikke vet du jo ikke, men av og til må man våge å satse. Forandring i hverdagen er som oftest positivt, og du vil få mange nyttige erfaringer ved å bytte jobb. Lykke til!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Del Skrevet 7. september 2023 15 min er ingenting. Gå for jobben med best arbeidstid. Anonymkode: 3c3c9...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Del Skrevet 7. september 2023 15 min er noe de fleste ønsker seg, det er ikke langt. Jeg har det samme nå😊(hadde 30 i den forrige). Jeg ville absolutt valgt den nye jobben! Gratulerer, og lykke til 👏 Anonymkode: 51784...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Del Skrevet 7. september 2023 Du kan ikke seriøst mene at 15 minutter reisevei er langt?! Ærlig talt. Anonymkode: 6f70e...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå