AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #21 Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Unge jenter har alltid forutsetningene til å være best. Anonymkode: 87e86...2c7 Bombe: Damer lever for seg selv. Ikke for at menn skal synes de er flinke til å lage mat, gi omsorg eller være pene for menn. Perspektivet ditt er feil. Anonymkode: 3de1d...fc8 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #23 Skrevet 8. september 2023 Vil påstå det 💕 Som ung, så tok jeg kanskje alt mer som en selvfølge. Og jeg har fått mye oppmerksomhet i fra menn opp igjennom årene. Jeg traff mannen min da vi var 22 år ogvi har hatt våre opp og nedturer. Nå som barna har flyttet ut, så har funnet kjærligheten på nytt. Vi er mye mer rause mot hverandre, har gode og lange samtaler. Laget god mat i lag. Mye sex. Vi trives veldig godt i hverandres selskap. Jeg tar også godt vare på meg selv (blir fortsatt sjekket opp av menn. Faktisk av menn helt ned i 25 årsalderen. Jeg blir smigret, men gjør ikke noe mer ut av det). Han tar dette med et smil (han er tryggere på meg nå enn det han var på meg i 20 og 30 årene). Anonymkode: 9341e...743
Trolltunge Skrevet 8. september 2023 #24 Skrevet 8. september 2023 Jeg er flinkere til å kommunisere klart og tydelig nå i forhold til da jeg var ung. Jeg er tryggere seksuelt nå i forhold til da jeg var ung. Jeg setter klarere grenser nå i forhold til da jeg var ung. Dette fører både til at jeg er mer kravstor og at jeg er flinkere til å forvalte et forhold godt. Det var mer sannsynlig at jeg strakk meg for langt for mannen som ung, for at strikken så røk med et smell, og han opplevde det som et uventet sjokk at jeg bare hadde fått nok. Jeg er klokere nå, men kan kanskje ikke si at jeg tar bedre vare på mannen nå. Jeg tar bedre vare på meg selv og på forholdet. Det kommer også mannen til gode, men jeg strakk meg altså lengre for menn tidligere, og det var sikkert ok for menn så lenge det varte, men endte med at jeg dumpet dem. Den siste delen i det likte de dårlig, så tror min bedre forvaltning av forhold nå er positivt for mannen også
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #25 Skrevet 8. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Bombe: Damer lever for seg selv. Ikke for at menn skal synes de er flinke til å lage mat, gi omsorg eller være pene for menn. Perspektivet ditt er feil. Anonymkode: 3de1d...fc8 Alt dette er irrelevant når det kommer til hvor bra partner du er for menn Anonymkode: c6dc3...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå