AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Hvorfor skal det være så sinnsykt vanskelig å gå fra en med mye narsisstiske trekk (tror ikke han har narsisstisk pf, men mye trekk). Vi har barn sammen, noe som gjør at vi må ses. Vi har ikke solgt huset vårt, noe som gjør at vi må være litt oppi hverandre. Og nå skal han være så himla perfekt. Så blid. Omsorgsfull. Hjelpsom. Hyggelig. Gavemild. Det gjør det hele bare så mye vanskeligere. For han har plantet mye tvil i meg i disse årene. Jeg får fort dårlig samvittighet, det vet han. Jeg ser på meg selv som problemet. Jeg prøver å ta emosjonell avstand. Sette ned foten. Men det er lovebombing hele veien. Innerst inne vet jeg at jeg må gå. Må videre. Har det ikke godt i forholdet. Jeg er ødelagt. Må bygge meg opp igjen. Men så planter han denne tvilen som gjør ting mye vanskeligere. Hjelp! 😪 Hvordan holde ut og stå fast på mitt oppi alt det her? Anonymkode: 40abd...81d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 Har du tatt opp problemstillingene med h*n? Vet h*n at du føler deg som du gjør? Hvis h*n er villig og klar for å gå til og å motta behandling, vil det kanskje være verdt et forsøk å redde forholdet? - men med visse rammebetingelser som for eksempel at dere tar litt tid fra hverandre for at dere begge kan bli "frisk"? Anonymkode: c3eda...253
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du tatt opp problemstillingene med h*n? Vet h*n at du føler deg som du gjør? Hvis h*n er villig og klar for å gå til og å motta behandling, vil det kanskje være verdt et forsøk å redde forholdet? - men med visse rammebetingelser som for eksempel at dere tar litt tid fra hverandre for at dere begge kan bli "frisk"? Anonymkode: c3eda...253 Edit: At han kan bli frisk, mens du kan få bearbeidet ditt* Anonymkode: c3eda...253
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du tatt opp problemstillingene med h*n? Vet h*n at du føler deg som du gjør? Hvis h*n er villig og klar for å gå til og å motta behandling, vil det kanskje være verdt et forsøk å redde forholdet? - men med visse rammebetingelser som for eksempel at dere tar litt tid fra hverandre for at dere begge kan bli "frisk"? Anonymkode: c3eda...253 Mange mange ganger. Jeg har prøvd i over 10 år. Han er ikke villig til å gå i behandling. Vi har gått i parterapi, men han løy mye og unngikk å svare på spørsmål. Han fikk tilbud om mer terapi etter parterapien da de så han hadde behov for det, men det gjorde han ikke. Det må bli slutt, bare så himla vanskelig å tenke klart oppi alt noen ganger. Han er ikke alt det han er nå. Han er ikke snill med meg og psykisk mishandler meg. 😮💨 Ts Anonymkode: 40abd...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå