AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Jeg har søkt om besøksforbud mot noen og fikk beskjed at dette var innvilget tidlig forrige uke. Personen dette er rettet mot har ikke fått beskjed og vet ikke noe enda. Er dette vanlig? Prøver purre på systemet, men de sier de har mye å gjøre Anonymkode: 65552...af7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har søkt om besøksforbud mot noen og fikk beskjed at dette var innvilget tidlig forrige uke. Personen dette er rettet mot har ikke fått beskjed og vet ikke noe enda. Er dette vanlig? Prøver purre på systemet, men de sier de har mye å gjøre Anonymkode: 65552...af7 Hvordan vet du at personen ikke har fått beskjed? Politiet ordnet med besøksforbud for meg mot en gal eks og fikk det innvilget med en gang, personen fikk vite det ganske fort. Tror han ble ringt av politiet samme dag og mottok brev noen dager senere. samtidig så brøt eksen min det flere ganger uten at det ble gjort noe som helst.. oppsøkte arbeidsplassen min, men siden han kun var utenfor så brøt han det ikke mente de. Jeg var ofte utenfor bygget i løpet av arbeidsdagen min. Han kontaktet meg via andre gjentatte ganger, hvor jeg unnlot å svare selvfølgelig. Anonymkode: a739a...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan vet du at personen ikke har fått beskjed? Politiet ordnet med besøksforbud for meg mot en gal eks og fikk det innvilget med en gang, personen fikk vite det ganske fort. Tror han ble ringt av politiet samme dag og mottok brev noen dager senere. samtidig så brøt eksen min det flere ganger uten at det ble gjort noe som helst.. oppsøkte arbeidsplassen min, men siden han kun var utenfor så brøt han det ikke mente de. Jeg var ofte utenfor bygget i løpet av arbeidsdagen min. Han kontaktet meg via andre gjentatte ganger, hvor jeg unnlot å svare selvfølgelig. Anonymkode: a739a...2b9 Det var veldig viktig for meg å vite når han fikk vite det, fordi jeg er redd. Jeg fikk beskjed i altinn og ventet på bekreftelse fra politiet om at beskjeden er gitt til han også. Men ingen tlf kom. Derfor har jeg gjentatte ganger spurt politiet, og de sier de ikke har kommet til det enda, fordi de har så mye annet å gjøre. Jeg blir jo helt stressa av å vente! Ikke lett i en allerede vanskelig situasjon Huff, han eksen din høres ikke god ut 😓 Håper du er trygg nå! Teit at politiet ikke hørte på deg, hvorfor i alle dager skulle han hengt utenfor jobben din, i det minste kunne politiet tatt han for stalking og plagsom atferd. Og kontakte deg gjennom andre er jo direkte kontakt! Hørt flere historier om at brudd på besøksforbud ikke får konsekvenser. Men tenkte jeg måtte ha det uansett, for håper det vil gjøre at det er mindre sjanse for at han oppsøker meg 😓 ts Anonymkode: 65552...af7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Min erfaring er at å ordne besøksforbud er bortkasta da eventuelle brudd på det kun blir ignorert av politiet. Anonymkode: 230f5...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå