AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Planlegger neste års juletur og kikker litt på St Petersburg. Noen her som har vært der? Ser utrolig flott ut 😊 Anonymkode: 38db4...58c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 Ja for mange år siden, men ville ikke reist til Russland under krigen. Anonymkode: 1c14f...6a1 20
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Du får ikke forsikringer ved å reise til Russland nå. Og man reiser vel ikke til en av verdens fiender? Anonymkode: 4dbc8...a8a 14
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Planlegger neste års juletur og kikker litt på St Petersburg. Noen her som har vært der? Ser utrolig flott ut 😊 Anonymkode: 38db4...58c Det er kanskje ikke de smarteste folka som vurderer ferie til russland. Ferierer du der så støtter du faktisk russland.....det er da ingen oppegående folk fra vesten som reiser dit på ferie ???? Anonymkode: 8482c...8f4 14
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Planlegger neste års juletur og kikker litt på St Petersburg. Noen her som har vært der? Ser utrolig flott ut 😊 Anonymkode: 38db4...58c Har vært der, i 2016. Flotte fasader, men går man litt utenfor de typiske turistløypene er det slitt, falleferdig og shabby. Anonymkode: 362a2...bc1 6
Tiuren Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Planlegger neste års juletur og kikker litt på St Petersburg. Noen her som har vært der? Ser utrolig flott ut 😊 Anonymkode: 38db4...58c Dette må være tull. 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #8 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du får ikke forsikringer ved å reise til Russland nå. Og man reiser vel ikke til en av verdens fiender? Anonymkode: 4dbc8...a8a AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er kanskje ikke de smarteste folka som vurderer ferie til russland. Ferierer du der så støtter du faktisk russland.....det er da ingen oppegående folk fra vesten som reiser dit på ferie ???? Anonymkode: 8482c...8f4 Erre mulig…Ro dere ned. Anonymkode: b9884...876 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 En meget fin by, men ikke reis dit nå, selvfølgelig Anonymkode: b9884...876 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 Politikk har ingenting å si for meg når jeg velger reisemål. Det dere øst-mot-vest-greiene folk holder på med holder jeg meg helt utenfor. Anonymkode: d5776...916
Nymerïa Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 Tiuren skrev (26 minutter siden): Dette må være tull. Eller Visit Russia som er gått tom for påvirkningsideer. Kanskje vi skal late som vi er entusiastiske sånn at Ivan ikke blir dyttet ut fra en balkong på grunn av dårlige resultater. 12 1
Gjest ti10 Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 Hvorfor ikke heller Pyongyang i Nord-Korea? Sikkert koselig å feire jul der også😊🥰❤️ 🙄
Tiuren Skrevet 7. september 2023 #13 Skrevet 7. september 2023 (endret) 1 hour ago, Nymerïa said: Eller Visit Russia som er gått tom for påvirkningsideer. Kanskje vi skal late som vi er entusiastiske sånn at Ivan ikke blir dyttet ut fra en balkong på grunn av dårlige resultater. #SaveIvan 🤣 Endret 7. september 2023 av Tiuren 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #14 Skrevet 7. september 2023 Kjempefin by, veldig kaldt og surt rundt juletider, tror du vil slite med å få turistvisum nå, må i hvertfall søke nå. Ingen bankkort virker, så du må belage deg på kontanter. Det går heller ingen fly dit, så.... Anonymkode: 7c4f3...45a 5
Druid Skrevet 7. september 2023 #15 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Politikk har ingenting å si for meg når jeg velger reisemål. Det dere øst-mot-vest-greiene folk holder på med holder jeg meg helt utenfor. Anonymkode: d5776...916 Vel, de politiske hensynene, betyr at du ikke er forsikret, så du er der på eget økonomisk ansvar. Og Ukraina har angrepet områder rundt St Petersburg, så selv om det er usannsynlig, KAN du oppleve å bli sivilt tap i krigen. 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #16 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Politikk har ingenting å si for meg når jeg velger reisemål. Det dere øst-mot-vest-greiene folk holder på med holder jeg meg helt utenfor. Anonymkode: d5776...916 Men visum, penger og faktisk mulighet til å komme seg dit (transport) må vel ha noe å si? Hvordan har du tenkt å komme deg til målet ditt? Det går buss fra Vilnius tror jeg. Kanskje tog eller buss fra Helsinki. Fly til Kirkenes, taxi, gå over Storskog, taxi til Murmansk, fly til St.Petersburg er jo et alternativ. Hvis du får visum. Anonymkode: 7c4f3...45a 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #17 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Erre mulig…Ro dere ned. Anonymkode: b9884...876 Var vel ingen som var annet enn rolig. Eller er det slik når folk synes du gjør noe dumt og yrer det så må de være hysteriske? Vi driter vel i en helt fremmed på nett. Du spurte, vi svarte. Anonymkode: 4dbc8...a8a 9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #18 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Var vel ingen som var annet enn rolig. Eller er det slik når folk synes du gjør noe dumt og yrer det så må de være hysteriske? Vi driter vel i en helt fremmed på nett. Du spurte, vi svarte. Anonymkode: 4dbc8...a8a Jeg er ikke ts og jeg driter vel i fremmedes dritmeninger på nett. Anonymkode: b9884...876
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #19 Skrevet 7. september 2023 45 minutter siden, Druid said: Vel, de politiske hensynene, betyr at du ikke er forsikret, så du er der på eget økonomisk ansvar. Og Ukraina har angrepet områder rundt St Petersburg, så selv om det er usannsynlig, KAN du oppleve å bli sivilt tap i krigen. Ja, selvsagt. Jeg hadde ikke dratt dit pga dette. Poenget var bare at jeg ikke bryr meg om politikken. Synes for eksempel at måten Saudi-arabia styres på ikke er OK, men jeg har fortsatt jævlig lyst til å dra på ferie dit. Anonymkode: d5776...916
Kjetil E Skrevet 7. september 2023 #20 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men visum, penger og faktisk mulighet til å komme seg dit (transport) må vel ha noe å si? Hvordan har du tenkt å komme deg til målet ditt? Det går buss fra Vilnius tror jeg. Kanskje tog eller buss fra Helsinki. Fly til Kirkenes, taxi, gå over Storskog, taxi til Murmansk, fly til St.Petersburg er jo et alternativ. Hvis du får visum. Anonymkode: 7c4f3...45a Det enkleste er vel å fly via Istanbul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå