AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Er dette vanlig? Jeg googlet litt og dem sa at brunfarge fra solen går vekk etter 4 uker ca. Men det synes jeg er rart fordi jeg ser jo jeg har skiller i flere måneder etterpå. Men nå har jeg gjerne solt meg jevnlig hele sommeren og blitt ganske brun. Hvor lenge varer brunfarge på deg i fra solen? Anonymkode: b1d55...63e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 Det er vanlig for eldre hud. Anonymkode: b5501...7a4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 Synes det er forskjell på å være brun og å se at man fortsatt har skille. Skillet varer mye lenger enn fire uker hos meg også, men det at jeg ser brun ut varer ikke like lenge! Anonymkode: 32db1...57e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det er forskjell på å være brun og å se at man fortsatt har skille. Skillet varer mye lenger enn fire uker hos meg også, men det at jeg ser brun ut varer ikke like lenge! Anonymkode: 32db1...57e Hm jeg føler jeg er brun i hvert fall i 2 måneder, men skille har jeg sett så lenge som opptil 4 måneder. Anonymkode: b1d55...63e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Jeg har litt skille hele året, faktisk. Men blir jo gradvis mer og mer lys i huden. Anonymkode: f0851...4e0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har litt skille hele året, faktisk. Men blir jo gradvis mer og mer lys i huden. Anonymkode: f0851...4e0 Serr? Anonymkode: b1d55...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå