AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Del Skrevet 6. september 2023 Vet ikke om dette er musikk, eller snikk-snakk. Men jeg har mange låter jeg synger inni meg i situasjoner i hverdagen. Når jeg tar på meg genseren feil vei og sånt: "Du er flink flink flink flink flink flink, herrreguuud så flink du er" De Lillos - Flink Når jeg støvsuger med min Hoover og suger opp hybelkaniner og bøss over en lav sko: "Hoovah! He was the body removah!" Rage Against The Machine - Wake up Når jeg føler meg som en dass og må hente meg inn og sminke meg for og gå ut på et eller annet: "I feel shittyyyy, oh so shittyyy, I fell shitty as shitty can beeee" West Side story, min versjon Noen andre som har egne theme songs i forskjellige situasjoner i livet? Anonymkode: ea939...2c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Del Skrevet 6. september 2023 Pstereo av DumDumBoys Anonymkode: fc928...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pstereo av DumDumBoys Anonymkode: fc928...bc2 Når jeg er lei, glad, tankefull og urolig 🤎 Anonymkode: fc928...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Del Skrevet 6. september 2023 De nære ting Anonymkode: 758c6...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Del Skrevet 6. september 2023 Sesam stasjon sin En, to,tre, fir, fem, seks, syv, åtte, ni, ti og ellve, tolv. Sliter med kaotiske tanker, spesielt når jeg skal sovne, da er det lydbok og den sangen gjentagende til jeg sovner. Anonymkode: 78643...0a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sesam stasjon sin En, to,tre, fir, fem, seks, syv, åtte, ni, ti og ellve, tolv. Sliter med kaotiske tanker, spesielt når jeg skal sovne, da er det lydbok og den sangen gjentagende til jeg sovner. Anonymkode: 78643...0a7 Ja, er ofte i mitt hode også på kvelden, men roer ikke ned - mer litt sånn at jeg skal telle sauer sakte, og så blir det i stedet sauer på speed for min del. entotrefirfeeeemseksjuåttenitiiiiiogelvetåååål. durururdududur Anonymkode: ea939...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Del Skrevet 6. september 2023 Når jeg er småsur på mannen fordi jeg føler jeg gjør mer husarbeid enn ham mens jeg går rundt og gjør husarbeid: All day, every day, therapist, mother, maid, nymph, then a virgin, nurse, then a servant Just an appendage, live to attend him, so that he never lifts a finger Paris Paloma - Labour (anbefales, skikkelig girl power sang) Anonymkode: 18bbd...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå