Topsi Skrevet 6. september 2023 #1 Del Skrevet 6. september 2023 Eller er det collateral damage? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/76GJX8/tidenes-bunnmaaling-for-ap-10-prosent-i-kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 6. september 2023 #2 Del Skrevet 6. september 2023 Sørlandet er vel et sted med mye høyrepopulisme og ekstremisme er det ikke? Både Norgesdemokratene og Arne Myrdal samt bibelbeltet. Er ikke overrasket at ap da gjør det dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. september 2023 #3 Del Skrevet 6. september 2023 Det har jo vært kaotiske år i bystyret her i byen, så folk har vel mistet troen på AP og vil ha en endring. Jeg tror absolutt Kenneth kan gjøre en veldig god jobb, men er selv veldig i tvil om hva jeg skal stemme. Det står mellom H og AP, alle de andre små klovne partiene her i byen kommer jeg hvertfall ikke til å stemme på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. september 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2023 000VF000 skrev (1 minutt siden): Sørlandet er vel et sted med mye høyrepopulisme og ekstremisme er det ikke? Både Norgesdemokratene og Arne Myrdal samt bibelbeltet. Er ikke overrasket at ap da gjør det dårlig. Tja .De er nesten halvert siden forrige valg hvis dette blir resultatet, så mye til høyre har vi ikke gått på 4 år. Personlig har jeg gått til venstre, men da absolutt ikke ap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. september 2023 #5 Del Skrevet 6. september 2023 000VF000 skrev (2 minutter siden): Sørlandet er vel et sted med mye høyrepopulisme og ekstremisme er det ikke? Både Norgesdemokratene og Arne Myrdal samt bibelbeltet. Er ikke overrasket at ap da gjør det dårlig. Arne Myrdal er jo veldig lenge siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 6. september 2023 #6 Del Skrevet 6. september 2023 6 minutter siden, Teflonhjernen said: Arne Myrdal er jo veldig lenge siden da. Begynner å bli en liten stund siden, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå