Gå til innhold

Sexy undertøy på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gratulerer, du har funnet deg ei dame som elsker bekreftelse og oppmerksomhet av andre enn deg :)

Mitt råd, skift garderoben selv, ta deg en tur til frisøren, kjøp deg ny godlukt og start på et treningssenter. 

Det er nok bare et spørsmål om tid når hun slipper "bomba", så forbered deg på å  slippe fuglen fri og ha reboundene klare :) 

Anonymkode: d3575...e51

Enig.. høres ut som hun er singel og på jakt etter en mann🤦🤔

Skrevet

Jeg dusjer alltid og skifter til koseklær etter jobb, selv om jeg "bare" jobber på kontor. Da ryker både bh, stringtruse og stayupsene, og erstattes med avslappende plagg. 

Anonymkode: 923c3...71b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spørsmål til dere damer. Min Samboer bruker ofte stringtruse på jobb, og skifter til type slaskete comfy greier når hun kommer hjem. Hva er greia med det? Hun jobber i en bedrift med betydelig andel mest menn. Er det fordi dere vet at menn ser på kvinnerumper, og vil se best mulig ut?  Eller er det for å ikke få truseskill midt på rumpa i litt ettersittende bukse. Jeg tenker det er en grunn at hun bruker det på jobb, og synes det er litt rart, hvis de er så ubehagelig å ha på, at man må skifte med engang hun kommer hjem. Bør jeg være bekymret? Jeg synes det virker litt mistenkelig, men mulig jeg overreagerer. 

Mistenksom mann.

Anonymkode: 8456a...5a0

Null peiling, har aldri gjort det selv. Men nå synes jeg at stringtruse er det som er mest comfy. Men er jo klart at sånne større truser viser gjennom om hun går med stramme klær. 

Anonymkode: a4330...952

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så det dere sier er at dere går i ukomfortable klær for å se bra ut for andre, men dere bryr dere lite om å se bra ut for dem hjemme. Alle burde hatt komfortabelt arbeidstøy da, så ville alle de pene ukomfortabel klærne deres ikke vært et problem for noen lenger.

Oh sweet summer child... Jeg blir tatt hardest de gangene jeg daffer rundt i mannebokser, tank top og har rufsete hår. Og du glemmer en viktig ting - mange jobber har kleskode. Ofte er det en uskreven regel. 

"Komfortabelt arbeidstøy". Ja for alle vil jo møte opp på jobb i stygge, slakke jeans, hettegenser, hullete sko og tredagers, uvasket hår 😂Tror de fleste innerst inne vil gå med pyjamas hele tiden, men vi lever tross alt i et samfunn. 

• Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker også kun stringtruse på jobb hvor jeg bruker tettsittende bukser og ikke vil ha synlig trusekant. Hjemme bruker jeg boksere som er langt mer komfy og gjerne jobbebukse/pysjbukse.

Heldigvis har jeg en mann som syns bokser og løse klær er mest sexy.. da kommer han lettere til når han vil kose med meg..

Du har ingenting å bekymre deg for. Det er helt normalt! Ute av huset vil vi se presentabel ut, mjemme vil vi ha komfort..

Anonymkode: 17ff8...6f9

Smart mann!

Tenker nok mye det samme som mannen din. Det er noe eget, fint og sexy å se at hun føler seg totalt avslappet rundt meg. Vi er så godt kjent og vi -vet- hva vi føler for hverandre. Vi trenger ikke klær for å bevise det. Det kommer et tidspunkt i datinga / forholdet hvor man begynner å slappe mer av med hverandre. DET er da forholdet begynner å bli noe.

Det at hun kan gå rundt i pysjen, joggebuksa, den støgge one-piecen viser at hun kan være seg selv, og det er en egen type sexy og tiltrekkende. Jeg ønsker ikke å være sammen med noen som ikke klarer å slappe av rundt meg, en som ikke tør å være seg selv, på godt og vondt, med alle sine styrker og svakheter. Da gjør enten -jeg- noe feil, eller så passer vi dårlig til hverandre.

Og jeg trenger ikke at hun skal gå rundt i sexy klær for å ha lyst på henne. Det holder bare med at hun er ... hun. Jeg syns hun er supersexy uansett hva hun har på seg. Dessuten, koseklær gir gjerne enklere tilgang til å både fifle og fofle ... man får ikke lurt en hånd ned i en stram dressbukse eller under en bluse med knapper. T-skjorte og slækkis derimot ... 😉

• Liker 1
Skrevet

Under skjørt og stramme bukser er det penest og mest behagelig med string eller små blonde-truser. Hjemme i daffeklær er det mest behagelig med en god gammeldags bomullstruse. Så enkelt er det. 

Anonymkode: a2ee7...d67

Skrevet

Stringtruse er det aller flotteste og mest sexy jeg vet om, så jeg hadde stussa voldsomt om hun brukte det på jobb og ikke hjemme. 

Anonymkode: 8b33a...21b

Skrevet
Athena Freyja skrev (9 timer siden):

Hun ligger nok med alle sammen.....

..hun gjør nok det.. og det er nok derfor hun skifter truse når ho kommer hjem🙉

Neida, men jeg lurer fælt på om noen klarer å se trusa hennes? ..selv med bestemorstruse i skjørt skulle jo det være umulig..

Nei, dette sitter i hodet ditt TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eller er det for å ikke få truseskill midt på rumpa i litt ettersittende bukse.

Bør jeg være bekymret? Jeg synes det virker litt mistenkelig, men mulig jeg overreagerer. 

Mistenksom mann.

Ja. Det er for å unngå trusekant midt på rump.

Nei, Du behøver ikke være bekymret. Du kaster bort energi på å i det hele tatt tenke på dette. Slutt.

Anonymkode: 8ee37...6e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så det dere sier er at dere går i ukomfortable klær for å se bra ut for andre, men dere bryr dere lite om å se bra ut for dem hjemme. .

Det er en forventet «dress code» på jobb ja. En kotyme.

Om jeg hadde hatt en samboer som var avhengig av at jeg hadde på meg ukomfertabelt tøy for å please øynene hans, hadde det ikke vært min samboer.

Her i huset er det konkurranse om å raskest mulig skifte til komfertable klær etter jobb.

Anonymkode: 8ee37...6e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 18.12):

Spørsmål til dere damer. Min Samboer bruker ofte stringtruse på jobb, og skifter til type slaskete comfy greier når hun kommer hjem. Hva er greia med det? Hun jobber i en bedrift med betydelig andel mest menn. Er det fordi dere vet at menn ser på kvinnerumper, og vil se best mulig ut?  Eller er det for å ikke få truseskill midt på rumpa i litt ettersittende bukse. Jeg tenker det er en grunn at hun bruker det på jobb, og synes det er litt rart, hvis de er så ubehagelig å ha på, at man må skifte med engang hun kommer hjem. Bør jeg være bekymret? Jeg synes det virker litt mistenkelig, men mulig jeg overreagerer. 

Mistenksom mann.

Da er det noen hun er interesset i slik at hun kler seg bra sånn i tilfelle. Mulig du ikke oppfyller alle hennes ønsker,da er det ok med litt fantasi på jobb.

Anonymkode: 23185...0f0

Skrevet

Blir jo det samme som at min eks syntes det er veldig sexy med arbeidsbukser/tøy. Jeg skifter når jeg kommer hjem. Det blir jo samme sak. Det handler bare om personlige preferanser det. Så ifølge din logikk så skal jeg da altså ikke få lov til å skifte når jeg kommer hjem til mer behagelige klær?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er det noen hun er interesset i slik at hun kler seg bra sånn i tilfelle. Mulig du ikke oppfyller alle hennes ønsker,da er det ok med litt fantasi på jobb.

Anonymkode: 23185...0f0

Jeg er selv kvinne som kler meg pent og bruker pent undertøy på jobb, men behagelige klær hjemme. Slik er også alle mine venninner. INGEN av oss kler oss pent for at det er noen vi er interessert i, vi kler oss slik for at det ikke er akseptert å komme med daffeklær på jobb. Hjemme kan vi være oss selv og ha det komfortabelt.

Her har du en usikker mann, så da blir det teit å komme med antakelser ut fra noe du tydeligvis ikke vet noe om… 

Nei, TS, det er nok ikke noe galt her. Med aller størst sannsynlighet er hun komfortabel rundt deg og har ikke behov for å skjule trusekanten for deg. Ønsker du at hun skal ha på seg sexy undertøy hjemme i blant, så sier du det. «Du er så nydelig i stringtruse. Tror du at du kunne ha hatt på deg det for meg i kveld?». 

Anonymkode: a2ee7...d67

Skrevet

Mannen elsker at jeg kler meg litt sexy på jobb.   Han syntes det viser alle andre menn hvor deilig jeg er, og han vet at jeg bare blir i drømmene dems, for eneste som får meg, er han.. 

Det er sånn han velger å tenke om det. 

Kanskje du burde snakke med dama di om usikkerheten din? For det er det det høres ut som, som at du er usikker på deg selv, eller har liten tillit til henne.. 

Anonymkode: 5c169...206

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo enkelt. Om hun ikke er attraktiv eller om hun er middelaldrende+ har du jo ikke noe å frykte. Hun kan gå naken på jobb og ingen vil bry seg. Er hun derimot seksuelt attraktiv og relativt ung så er det uansett et spm om tid før hun oppgraderer deg

Anonymkode: be383...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...