Gå til innhold

Sexy undertøy på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere damer. Min Samboer bruker ofte stringtruse på jobb, og skifter til type slaskete comfy greier når hun kommer hjem. Hva er greia med det? Hun jobber i en bedrift med betydelig andel mest menn. Er det fordi dere vet at menn ser på kvinnerumper, og vil se best mulig ut?  Eller er det for å ikke få truseskill midt på rumpa i litt ettersittende bukse. Jeg tenker det er en grunn at hun bruker det på jobb, og synes det er litt rart, hvis de er så ubehagelig å ha på, at man må skifte med engang hun kommer hjem. Bør jeg være bekymret? Jeg synes det virker litt mistenkelig, men mulig jeg overreagerer. 

Mistenksom mann.

Anonymkode: 8456a...5a0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ligger nok med alle sammen.....

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Kanskje det du regner som sexy har en funksjon også, som du sier ikke truseskille osv. Jeg tar av meg BH når jeg kommer hjem, de er ubehagelige. Men siden jeg bruker denne kjipe greia så kan den jo være pen! 😄 Jeg liker at det er søtt, men det er bare for meg. Ikke så rart det du beskriver, etter min mening. Men jeg skjønner at du kanskje kan kjenne litt på usikkerhet.  

Anonymkode: 6a9d9...cf9

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor spør du ikke henne? Jeg skifter klør når jeg kommer hjem, men ikke undertøy. 

Anonymkode: fa2db...309

Skrevet

Her betyr det fint lite hva slags svar du får; for du har allerede lagt det på tankene om at hun ligger rundt med alle på jobbe og stoler ikke på henne.

Men om jeg skal gi et svar; ja trusemerke er noe mange ønsker å unngå, og stringtruse fikser det. Mange ofrer sin egen komfort for å se bra ut. Er ikke ukjent for kvinner det.

Anonymkode: bf859...391

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man er på jobb så skal man se presentabel ut.
Å komme hjem er å få slappe av.
Du høres ut som en mistenksom og slitsom type.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Det første jeg gjør når jeg kommer inn døra er å slenge av meg bukse og bh. Så tar jeg håret i dult, på med t-skjorte og pyjamasbukse. Skifte truse kan jeg også finne på å gjøre etter en lang dag. Du har ingen grunn til å bli mistenksom. Å vise truselinje er da mer "pirrende" enn å ha på seg string. 

Går selv med sexy undertøy, det gjør at jeg føler meg mektig. Som med supermann og drakten hans under dressen 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig for å ikke få trusestrek midt over rompa. Det er eneste grunnen til at jeg bruker string. Stringtrusene mine er ikke mer sexy enn bestemortrusene mine, de er like utvaska, falma og slakke som andre truser.

Anonymkode: bd633...70e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Bruker string utelukkende for å ikke ha truseskille. 

Ser ikke på string som sexy i det hele tatt.

Du er uansett for sjalu, hun kan vel få gå rundt og ha fin rumpe hvor som helst om hun vil.

Hvorfor skal hun ha en strek over rumpa i ettersittende bukse liksom, hva får du ut av at hun har det.

Anonymkode: ba3d5...789

• Liker 2
Skrevet

Forøvrig går vi i ubehagelige ting hele dagen for og se anstendige ut, jeg kunne gjerne levd BH-løs og truseløs i joggebukse og hullete singlet, eller gått rundt naken hele dagen for den del om det var varmt nok, men man kan jo ikke gå rundt sånn på jobb liksom..

Så at man går i ubehagelige klær som man river av seg så fort man er hjemme er da ikke noe å være sjalu på.. det gjør da menn også.

Anonymkode: ba3d5...789

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker også kun stringtruse på jobb hvor jeg bruker tettsittende bukser og ikke vil ha synlig trusekant. Hjemme bruker jeg boksere som er langt mer komfy og gjerne jobbebukse/pysjbukse.

Heldigvis har jeg en mann som syns bokser og løse klær er mest sexy.. da kommer han lettere til når han vil kose med meg..

Du har ingenting å bekymre deg for. Det er helt normalt! Ute av huset vil vi se presentabel ut, mjemme vil vi ha komfort..

Anonymkode: 17ff8...6f9

• Nyttig 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmål til dere damer. Min Samboer bruker ofte stringtruse på jobb, og skifter til type slaskete comfy greier når hun kommer hjem. Hva er greia med det? Hun jobber i en bedrift med betydelig andel mest menn. Er det fordi dere vet at menn ser på kvinnerumper, og vil se best mulig ut?  Eller er det for å ikke få truseskill midt på rumpa i litt ettersittende bukse. Jeg tenker det er en grunn at hun bruker det på jobb, og synes det er litt rart, hvis de er så ubehagelig å ha på, at man må skifte med engang hun kommer hjem. Bør jeg være bekymret? Jeg synes det virker litt mistenkelig, men mulig jeg overreagerer. 

Mistenksom mann.

Hun er nok utro. Konfronter henne

Anonymkode: 34ed0...976

Skrevet

Så det dere sier er at dere går i ukomfortable klær for å se bra ut for andre, men dere bryr dere lite om å se bra ut for dem hjemme. Alle burde hatt komfortabelt arbeidstøy da, så ville alle de pene ukomfortabel klærne deres ikke vært et problem for noen lenger.

Skrevet

Det kan såklart ha noe med at trusekanten viser. 

Jeg liker å bruke fint undertøy uansett. Selv om ingen skal se det så før det meg til å føle meg mer sexy, men jeg skifter ikke når jeg kommer hjem. Syns de stringtrusene jeg har er behaglige og de som ikke er det gidder jeg ikke å bruke.

Anonymkode: 1f147...d45

Skrevet

Veldig mange kvinner bruker undertøy som string på jobb. Jeg liker ikke trusekant. Hvis du er så usikker så er det deg det er noe galt med 

Anonymkode: 9e425...a6a

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker string for å unngå trusselbilde ja! Min erfaring er at alle andre typer truser synes gjennom den typen bukser jeg bruker, uansett hva jeg prøver. 

Anonymkode: 6c860...f79

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker string for å unngå trusselbilde ja! Min erfaring er at alle andre typer truser synes gjennom den typen bukser jeg bruker, uansett hva jeg prøver. 

Truseskille, ikke trusselbilde😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Selvfølgelig for å ikke få trusestrek midt over rompa. Det er eneste grunnen til at jeg bruker string. Stringtrusene mine er ikke mer sexy enn bestemortrusene mine, de er like utvaska, falma og slakke som andre truser.

Anonymkode: bd633...70e

Hva har denne trusestreken å bety?

Anonymkode: d2e51...c1f

Skrevet

Enkelte damer føler seg mer vell i sexy undertøy og bruker stort sett det utenfor husets fire vegger. Nå er jeg stolt eier av behaglige truser, majoriteten årgangstruser m tydelig slitasje, som jeg bruker både under gallakjolen og chillethightsen. For meg spiller det forsvinnende liten rolle hvordan plaggene stort sett bare jeg ser tar seg ut. Så litt vanskelig å skjønne greia. Men beg synes det er synd at  vi kvinner blir prakket på denne ideen at vi må være strigglet fra topp til tå for å føle oss vell og være presentable. Hud glattbarbert, undertøy silke og frynser, tånegler lakket, ansikt sminket etc etc....

Skrevet

Gratulerer, du har funnet deg ei dame som elsker bekreftelse og oppmerksomhet av andre enn deg :)

Mitt råd, skift garderoben selv, ta deg en tur til frisøren, kjøp deg ny godlukt og start på et treningssenter. 

Det er nok bare et spørsmål om tid når hun slipper "bomba", så forbered deg på å  slippe fuglen fri og ha reboundene klare :) 

Anonymkode: d3575...e51

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...