Gå til innhold

Snack-a-jacks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette greit å spise om man slanker seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det inneholder vel 120 kcal i en liten pose. man blir jo ikke kjempe mett av det,men det er fint som snacks. Siden det inneholder lite kcal er det bra når man slanker seg! :)

Skrevet

Ok, jeg har kjøpt de store posene med ostesmak og spiser et par stykker om dagen, også spiser jeg det i stedet for potetgull.

Skrevet

Syns ikke de smakte noe godt jeg. :tristbla: Og i tillegg er reklamen for dem forferdelig irriterende...

Skrevet

Isteden for chips er de kanskje ok, men isteden for grovbrød eller knekkebrød er de IKKE ok.

Skrevet
Bare husk at Snack-a-jack har høy GI.

Hva vil det si?

Skrevet (endret)

Husker at det heter Glykemisk Index og kanskje har noe med...Fedon å gjøre ? Er ikke altfor oppdatert i slankingens nyervervelser. :sjenert:

Endret av Elmaand
Skrevet

Høy GI vil si at blodsukkeret stiger fort... Raske karbohydrater.

Skrevet (endret)

Nei...ikke farlig,men du vil ikke bli så langvarig mett og få langvarig energi,MEN isteden for annet snacks er det myyye bedre!

jeg liker best de små posene- de smaker mye mer fordi de har krydder på begge sidene!

Endret av Line80
Skrevet

Produktet er totalt smakløst synes jeg...i tillegg til det er reklamen så amatøraktig teit at det i seg selv er nok til at jeg ikke vil ha det. Navnet er teit også..

Men det er ikke veldig fett, men heller ikek godt, så du får prioritere hva som er viktigst for deg.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe godt, men det kan vel være fint som et substitut til potetgull, for å stoppe saltsuget. Skal faktisk vurdere å kjøpe meg en pose eller to jeg også, nå når jeg skal begynne å slanke meg...

Men ikke spis de greiene der isteden for mat. Det metter ikke i det hele tatt og det er nesten bare karbohydrater.

Skrevet

Høy GI vil si at blodsukkeret fyker i været før det fort går ned igjen, gjør deg kanskje litt slapp og du vil få lyst på raske karbohydrater igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...