AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #21 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 19.51): Jo, det stemmer. Hvorfor skal jeg være nødt til å gjøre dette via PC, når de har en app? Jeg tør uansett absolutt ikke slette filer på PC, når jeg risikerer at bilder slettes overalt (inkludert på telefonen) også derfra. Dette er rett og slett et helt håpløst system som overhode ikke er brukervennlig, og det minner meg på hvorfor jeg holder meg mest mulig unna Googles opplegg, med unntak av selve søkemotoren. Anonymkode: e8045...5a5 Ekspander Jeg har selv gjort det slik. Google foto viser nemlig bildene lokalt uansett om de er synket eller ikke, og derav blir bildene slettet når du sletter de i appen. Det gjelder også one drive appen fra Microsoft. Så slutt å krangle så jævlig.men for all del, du som taper penger på det..... Anonymkode: 37f0c...5e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #22 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.9.2023 den 6.07): Jeg har selv gjort det slik. Google foto viser nemlig bildene lokalt uansett om de er synket eller ikke, og derav blir bildene slettet når du sletter de i appen. Det gjelder også one drive appen fra Microsoft. Så slutt å krangle så jævlig.men for all del, du som taper penger på det..... Anonymkode: 37f0c...5e8 Ekspander Du kan si at jeg «klager» alt du vil, men jeg har aldri vært borte i et system/app som er så lite brukervennlig. Jeg er faktisk ganske sjokkert. Jeg prøvde så mange muligheter og omveier, og at man skal være nødt til å gå inn via PC, er en fallitterklæring. Anonymkode: e8045...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #23 Del Skrevet 13. september 2024 Drar opp igjen denne da jeg fikk samme problem som TS da jeg skulle dele noen bilder. Nå får jeg snart ikke flere mail og jeg aner ikke hvordan jeg kan fjerne bilder fra google foto uten å slette alt. Betaler for iCloud og vil ikke betale for google i tillegg. Noen kloke hoder som vet? Jeg må ha dette inn med teskje. Har mange bilder fra 10+ år tilbake og det tar jo ukesvis å gå gjennom alle… Anonymkode: dde7f...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaggyReggie Skrevet 13. september 2024 #24 Del Skrevet 13. september 2024 Hei! Kjøp deg ein harddisk på Elkjøp og last ned alle bileta dine på den. Så har du ein fysisk backup av alle bileta dine. Uansett kva som no skjer, så vil du iallefall ikkje miste bileta på harddisken. Så kan du slette bileta frå Google Foto. Eg ville brukt ei datamasin til å gjere det, som fleire skriv her. Då unngår du forhåpentlegvis at bileta vert sletta frå mobil og iCloud. Eg er ikkje nokon ekspert på dette, og bruker ikkje Google Foto eller iCloud sjølv. Den fysiske harddisken er tryggast, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå