AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #61 Del Skrevet 11. september 2023 Vinterlandet skrev (4 minutter siden): Ingen parkering. Ingen vindu i soverommet (ved f.eks brann/røyk). Det ble også for lite mtp. alt jeg har av flyttelass. Badet hadde så vidt plass til meg selv. Hadde heller ikke hatt plass til tørkestativ der... Ulovlig utleie da Anonymkode: 572dd...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #62 Del Skrevet 11. september 2023 Vinterlandet skrev (4 minutter siden): Ingen parkering. Ingen vindu i soverommet (ved f.eks brann/røyk). Det ble også for lite mtp. alt jeg har av flyttelass. Badet hadde så vidt plass til meg selv. Hadde heller ikke hatt plass til tørkestativ der... Smart valg å si nei da høres det ut som! Håper du har funnet/finner noe som er bedre for deg. Og jeg er glad på dine vegne for at dette gikk veldig greit 🙂 Anonymkode: 6208d...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #63 Del Skrevet 11. september 2023 Vinterlandet skrev (8 minutter siden): Ingen parkering. Ingen vindu i soverommet (ved f.eks brann/røyk). Det ble også for lite mtp. alt jeg har av flyttelass. Badet hadde så vidt plass til meg selv. Hadde heller ikke hatt plass til tørkestativ der... Oi. Det er jo ikke lov å leie ut bolig med soverom uten vindu, er det? Anonymkode: 7f95a...e84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterlandet Skrevet 11. september 2023 Forfatter #64 Del Skrevet 11. september 2023 Nei, beklager. Soverromsvindu var det. Jeg som husket feil. Vært på 20-talls visninger i det siste, men men... Ja, jeg regner med at vedkommende har fått fatt i en ny utleier nå, siden annonsen nå er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå