Laila88 Skrevet 6. september 2023 Forfatter #41 Skrevet 6. september 2023 ti10 skrev (1 minutt siden): Det var akkurat det jeg også tenkte da jeg så nick og innlegg. Og folk svarer i vei🙄 Hva mener dere?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #42 Skrevet 6. september 2023 Huff, ville skrevet det på kontoen for fyllerør, sagt jeg synes det er lavmål og at jeg forventer klokere valg i framtida. Anonymkode: 35a2e...af5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #43 Skrevet 6. september 2023 Om mannen min tok på en annen kvinne så hadde jeg blitt forbanna og såret. Det er utroskap i min bok. Det at han var tilskuer ser jeg på som litt mer uskyldig, men helt på grensen. Anonymkode: 665f5...dd7 3
Fremmed fugl Skrevet 6. september 2023 #44 Skrevet 6. september 2023 TS, dette handler selvfølgelig ikke om at du ikke er bra nok. Dette handler om valg som din mann tar vedrørende deres forhold. Han og to andre snakket sammen, planla og gjennomførte enn felles seksuell handling. Dette faller utenfor de grenser som er rimelig å tro at en partner som lever i et monogamt forhold ønsker, hvis man ikke på forkant har avklart at dette er greit. Som jeg tenker det så har du tre valg nå. 1. Du kan velge å akseptere at mannen din gjør seksuelle handlinger som du ikke ønsker at han skal gjøre med andre. 2. Du kan være tydelig med å sette dine grenser for hva som er akseptabelt. Bruk harde ord, og tydelig trussel. 3. Du kan velge å foreslå at dere skal leve i et ikke monogamt forhold. Sånn omtrent. Har ikke peiling på hva du skal velge. 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #45 Skrevet 6. september 2023 Det er utroskap og utroskap er utilgivelig. Forholdet ville vært over samme sekund jeg ble klar over det. Du er sammen med en gris, TS. Hilsen mann. Anonymkode: 609da...5ee 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #46 Skrevet 6. september 2023 Det er utroskap. Ikke greit. Bare det at han er villig til å risikere familien sin for denne opplevelsen sier noe om hvilken taper han er.. Anonymkode: acf9c...cdf 7
Laila88 Skrevet 6. september 2023 Forfatter #47 Skrevet 6. september 2023 Oi, her var det mange reaksjoner som er helt ute av proposjoner med det som jeg føler! Men det er jo forsåvidt også nyttig, å få ryddet i at jeg ikke reagerer like sterkt som mange av dere ville gjort. Det ville ikke falt meg inn å bryte opp familien min over dette. Jeg synes fremdeles jeg er gift med verdens beste mann, som har gjort et tabbe. Men tusen takk for alle innspill, absolutt oppklarende for meg🙏 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #48 Skrevet 6. september 2023 Laila88 skrev (4 minutter siden): Oi, her var det mange reaksjoner som er helt ute av proposjoner med det som jeg føler! Men det er jo forsåvidt også nyttig, å få ryddet i at jeg ikke reagerer like sterkt som mange av dere ville gjort. Det ville ikke falt meg inn å bryte opp familien min over dette. Jeg synes fremdeles jeg er gift med verdens beste mann, som har gjort et tabbe. Men tusen takk for alle innspill, absolutt oppklarende for meg🙏 Så sjokk og sort har gått over nå? Anonymkode: 47f55...7ff
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #49 Skrevet 6. september 2023 Syns dette er langt over streken og respektløst ovenfor deg. Å onanere sammen med andre er en seksuell handling og å berøre andre damer seksuelt er også utroskap. Hadde blitt ekstremt kvalm og skuffet om det var min mann. Måtte nok hatt en lang prat om grenser og respekt. Og det hadde tatt lang tid før jeg kunne stole på ham og tilgi ham. Anonymkode: 5c976...93f 9
Laila88 Skrevet 6. september 2023 Forfatter #50 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så sjokk og sort har gått over nå? Anonymkode: 47f55...7ff Nei, men har ikke tenkt å bryte opp ekteskapet mitt over en følelse av sjokk og sorg.
Hannah80 Skrevet 6. september 2023 #51 Skrevet 6. september 2023 Vanskelig å sette meg inn i situasjonen, da jeg overhodet ikke omgås venner som har sex for åpen scene. Og hadde ikke orket en partner som deltok i dette sex-tullballet. 5
Fremmed fugl Skrevet 6. september 2023 #52 Skrevet 6. september 2023 Laila88 skrev (37 minutter siden): Oi, her var det mange reaksjoner som er helt ute av proposjoner med det som jeg føler! Men det er jo forsåvidt også nyttig, å få ryddet i at jeg ikke reagerer like sterkt som mange av dere ville gjort. Det ville ikke falt meg inn å bryte opp familien min over dette. Jeg synes fremdeles jeg er gift med verdens beste mann, som har gjort et tabbe. Men tusen takk for alle innspill, absolutt oppklarende for meg🙏 Beklager. Men skjønner ikke hva du egentligen vil. Syns du at dette var greit i deres forhold? Vil du like at han har samleie med andre kvinner? Eller hva er det du tenker og ønsker? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #53 Skrevet 6. september 2023 Laila88 skrev (6 timer siden): Jeg og mannen min, eller mest mannen min, har havnet i en situasjon som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal reagere på. For noen uker siden havnet han på et nachspiel med et vennepar, og de begynte å diskutere seksuelle fantasier. Det endte opp med at mannen så på venneparet som hadde sex, mens han tok på seg selv. Han tok også litt på kvinnen, men deltok ellers ikke aktivt. Han fortalte meg om det dagen etterpå... Ville sagt takk for ærligheten og at forhold nå var over siden han bevisst valgte å være utro mot meg. Jeg har selv vært på fest med folk som ville dra meg med i seksuelle ting på ulike vis, og forholder meg til det etter de veldig eksplisitte grensene vi har satt. Jeg har levd poly og da avtalte vi også hvordan vi skulle gjøre det. Orker ikke folk som er seksuelt bevisstløse og sier at ting "bare skjer". Anonymkode: d6501...70f 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #54 Skrevet 6. september 2023 Laila88 skrev (1 time siden): Nei, men har ikke tenkt å bryte opp ekteskapet mitt over en følelse av sjokk og sorg. Hvorfor spør du om hva andre synes om at mannen din runker på venninna di for da? Anonymkode: 47f55...7ff 2
Blåtrå Skrevet 6. september 2023 #55 Skrevet 6. september 2023 Han sa det til deg i det minste. Burde vert avklart på forhånd så klart… men jeg hadde akseptert det. Og lage avtaler etter dette så klart. Paret fikk sin seksuelle opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #56 Skrevet 6. september 2023 Utroskap. Anonymkode: 86404...d9f 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #57 Skrevet 7. september 2023 For meg er dette mye verre enn utroskap. Anonymkode: e739d...450 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. september 2023 #59 Skrevet 7. september 2023 Jeg hadde unnet han opplevelsen siden han tydeligvis ville dette selv, men det hadde vært kroken på døren for videre samliv med meg, dessverre.
Christel A Skrevet 7. september 2023 #60 Skrevet 7. september 2023 On 9/6/2023 at 8:23 PM, Laila88 said: Oi, her var det mange reaksjoner som er helt ute av proposjoner med det som jeg føler! Men det er jo forsåvidt også nyttig, å få ryddet i at jeg ikke reagerer like sterkt som mange av dere ville gjort. Det ville ikke falt meg inn å bryte opp familien min over dette. Jeg synes fremdeles jeg er gift med verdens beste mann, som har gjort et tabbe. Men tusen takk for alle innspill, absolutt oppklarende for meg🙏 Ikke bry deg om alle som skriver at de ville bedt mannen ryke å reise. Det må være lov å tenke pragmatisk. Selv ville jeg nok reagert som deg, blitt usikker på om det han og jeg har sammen seksuelt var bli for kjedelig for ham, men definitivt ikke gjort det slutt. Som du skriver har dere barn, og hvis dette var en engangshendelse ville jeg tilgitt ham og fortalt at jeg satte pris på at han var fortalte meg om det, noe han absolutt ikke trengte å gjøre. Det går imidlertid en grense også for meg. Jeg erfarte at min ex var notorisk utro med stadig nye kvinner. Dette ble etterhvert ulevelig, og jeg så ingen annen mulighet enn å reise fra ham med to små barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå