marilla83 Skrevet 6. september 2023 #1 Del Skrevet 6. september 2023 Har forsøkt å lage en egen facebook profil som skal være uavhengig av min personlige. Men npr jeg gjør dette, selcom jeg ikke bruker samme epost, telefon eller brukernavn eller navn generelt får jeg opp at de samhandler og de linkes mot hverandre. Hvordan unngå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Del Skrevet 6. september 2023 Hva mener du med at de samhandler og linkes mot hverandre? Anonymkode: e276a...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Del Skrevet 6. september 2023 never mind. Skjønner at du vil inn i en facebook gruppe du ikke kommer inn i. (mtp tidligere tråder) Bruk en PC som ikke er hos deg. For eksempel på biblioteket. Opprett e-postkasse hos en annen tilbyder enn hva du vanligvis har, opprett deretter facebook profil. SÅNN. Anonymkode: e276a...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Del Skrevet 6. september 2023 Logg deg på med nettleser i inkognito modus Anonymkode: 48dea...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #5 Del Skrevet 8. september 2023 On 9/6/2023 at 2:06 PM, AnonymBruker said: never mind. Skjønner at du vil inn i en facebook gruppe du ikke kommer inn i. (mtp tidligere tråder) Bruk en PC som ikke er hos deg. For eksempel på biblioteket. Opprett e-postkasse hos en annen tilbyder enn hva du vanligvis har, opprett deretter facebook profil. SÅNN. Anonymkode: e276a...38b Tror du må ha et annet telefonnummer også. OneCall har kontantkort. Anonymkode: 3c084...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scotti564 Skrevet 8. september 2023 #6 Del Skrevet 8. september 2023 Facebook har implementert flere sikkerhets- og identitetsmekanismer for å hindre folk i å opprette flere profiler. Dette betyr at det kan være vanskelig å opprette en helt uavhengig profil, spesielt hvis du bruker samme enhet, nettverk eller gjør et vennesøk som kobler sammen profiler. Du kan prøve å bruke en annen enhet, nettverk og nettleser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #7 Del Skrevet 8. september 2023 Kjøp en brukt telefon og kontantkort og opprett ny mailadresse og ny fb profil med den. Bruk jobb telefon og jobbmail om du har det. Lån tlf nr til noen som ikke er på fb og opprett ny mailadresse fra en annen enhet enn du pleier. Det finnes mange muligheter , men det kommer litt an på hva du har tilgang på. Det har blitt vanskeligere og opprette pga tlf nr, Mail er jo fortsatt enkelt. Anonymkode: d20f8...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå