AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #21 Del Skrevet 6. september 2023 Ikke sex med alle jeg har datet, kun de jeg føler kjemi med fo rå sjekke om vi passer sammen seksuelt også. Anonymkode: f3f71...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #22 Del Skrevet 6. september 2023 Hun jeg til slutt giftet meg med sa det ikke ble noe sex før vi var et offisielt par. Det tok 3 måneder, og jeg likte hele prosessen svært godt. Anonymkode: 4c392...f7f 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #23 Del Skrevet 6. september 2023 Svarer på overskrift. Nei, jeg hadde aldri sex i datingfasen da jeg datet. Tror det er en av grunnene til at jeg ikke dater lenger og er gift i dag. Er nå i slutten av 30-åra, datet da jeg var i 20-åra. Anonymkode: 94309...7f6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #24 Del Skrevet 6. september 2023 Husk: Ekspertene på dating er nettopp eksperter fordi de dater mye og ikke kommer seg videre. Jo raskere du kommer inn i og lager et stabilt forhold jo mindre «ekspert med mye erfaring» er du på dating.. Anonymkode: 94309...7f6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #25 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har stort sett sex ja selv om jeg egentlig tenker at jeg ikke burde det🤔men jeg er glad i nærhet, sånn på generelt grunnlag og er mer unaturlig for meg å ikke søke nærhet enn å søke nærhet. Nærhet trenger jo ikke bety sex heller men havner fort der etter all den andre nærheten 🤭jeg er en veldig omsorgs type også elsker å pjuske og kose. Men penetrering prøver jeg unngå for er alltid redd for graviditet. Skjønner ikke hvorfor menn ikke er mer redd for det🤔men de tenker sikkert ikke likt. Også er jo det med penetrering alltid mer risiko basert da kan jo være meget smerte fullt så da må det være en del tillitt i bunn der. Er egentlig mye vi som kvinner må tenke mer på en menn🤔menn er heldige sånn ikke fare for smerte eller graviditet dere kan bare nyte 🤔i grunn litt urettferdig 🤔 Anonymkode: 66656...11e Jeg er ikke redd for graviditet, jeg tar mine forhåndsregler og bruker prevensjon. Smerter kommer oftest av at man ikke er kåt nok. Så lenge mannen klarer få kvinnen våt nok, og er forsiktig så er det sjeldent smerter. Og det er nettopp der jeg merker kjemi. Jeg merker raskt om han er en som tar hensyn til slike ting. Jeg må ha sex for å kjenne om han matcher meg i forhold til hensyn. Men at menn ikke trenger være redd for graviditet er jo fullstendig bullshit. Vi kvinner har absolutt all makt der, vi kan selv ta ansvar for prevensjon, og vi kan også velge hva vi ønsker hvis uhellet er ute. Mannen har ikke ett eneste ord han skulle sagt der, utenom å sikre seg ekstra med kondom. Anonymkode: 77f06...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 6. september 2023 #26 Del Skrevet 6. september 2023 (endret) Jeg venter til vi er kjærester, og det kan gå måneder. Det har også hendt ganske tidlig, men da var jeg vel egentlig ikke helt klar for å være kjæreste heller. Hvis jeg skulle ha sex med alle på hver date, så hadde det vært mye sex uten at det hadde blitt noe mer. Man vet aldri på første eller andre date om man blir kjærester. Så hvorfor ligge sammen før man vet. Endret 6. september 2023 av exictence 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #27 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men tenker menn sånn på kjemi i senga? Eller er det kvinner? Fordi jeg føler menn jeg har ligget med så har det ikke akuratt vært noe supersex før en stund ut i forholdet. Jeg har vært i forhold, og den delen kan gå fort at vi dater til vi er i et fast forhold. Men da er jeg som oftes forelsket og sexen finner vi ut av. noen menn her som kan svare på den biten, ihvertfall aldri tenkt på og teste ut sex for og finne ut om han er verdt og satse på. Så skjønner du blir veldig usikker da ts Anonymkode: e209c...53a Tenker så absolutt på kjemi i senga, er den på plass topp. Er den ikke dær så sier man jo ikke det, for da mister man jo tilgangen. Dårlig sex er alltid bedre enn ingen sex. (Som kan bli bedre på sikt) Anonymkode: 73b00...549 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #28 Del Skrevet 6. september 2023 Nei. Kvinne, 48 år. Mangler ikke på tilbud om sex, men har levd så lenge at jeg vet at sex første date er utelukket for min del. Vil helst vente lenge for å holde på spenningen. Men klart, får jo lyst. Har ikke lang erfaring med dating, men vil ikke date heller før jeg virkelig har lyst å møte noen. Er på Tinder Anonymkode: 357e8...6dd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #29 Del Skrevet 6. september 2023 Og en ting til. Var nylig i et forhold, første gang vi hadde sex var ikke så bra for min del. Det ble bare bedre og bedre fordi vi slapp oss løs etterhvert og viste hverandre hva vi likte. Anonymkode: 357e8...6dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 6. september 2023 #30 Del Skrevet 6. september 2023 Alle har nok ikke det men jeg har sex med folk jeg dater ja. Hvorfor vente med det?😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #31 Del Skrevet 6. september 2023 Har absolutt ikke sex med alle jeg dater. De jeg har sex med, har jeg truffet ganske mange ganger. Har aldri lyst til å ha sex med en jeg bare har møtt noen få ganger. Anonymkode: 8a3e7...0a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #32 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg har ikke sex på første date, men tar det når det føles naturlig. Med han jeg er i et forhold med nå så gikk det et par uker før vi hadde sex. Stort sett kan man ikke bedømme om sexen blir bra etter kun en gang, men det bør være potensiale og tiltrekning der. Det gikk en stund før det virkelig ble bra med oss. I begynnelsen var det litt nervøsitet og vi måtte bli kjent med og trygg på hverandre før det ble veldig bra. Anonymkode: cd00b...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #33 Del Skrevet 6. september 2023 Prøvekjører nesten alle bilen før man kjøper? Anonymkode: 47cbf...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #34 Del Skrevet 7. september 2023 Ja, jeg har sex med noen av de jeg dater. Men dater også få folk og nesten bare de jeg faktisk blir sammen med. Da jeg møtte kjæresten på nett fant vi tonen umiddelbart. Veldig annerledes enn alle jeg hadde snakket med og jeg følte meg betatt. Etter noen dager møttes vi, flørtet en time, kysset og hadde sex, hang sammen hele dagen og var sammen fra da av. Vi måtte såklart bli bedre kjent på alle vis men begge var sånn, this is it. Anonymkode: 2e4b5...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #35 Del Skrevet 7. september 2023 Jeg har hatt kun to ons i mitt liv. Men datet en god del, var i et laaangt forhold med nesten ingen sex så vet etter dette hva jeg ikke vil ha. Jeg vet allerede etter de første fem minuttene på date om vi kommer til å sex eller ikke, men aldri på første date med unntak av en gang og vi hadde god kjemi i senga...var litt sånn magnetisk tiltrekning med en gang. Nå dater jeg litt for morro og ikke uter etter noe langvarig seriøst. Er alene med ett barn på fem så holder for meg med litt morro av og til. Med en jeg datet i flere måneder ventet vi noen uker, men sexen var helt ok. Han jeg har vært sammen med lengst i mitt liv, ni, nesten ti år for oss kunne det gå 7-8 måneder mellom sex, og noe slikt vil jeg ikke ha igjen. Vi elsket hverandre men var venner... Anonymkode: 4536c...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #36 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt kun to ons i mitt liv. Men datet en god del, var i et laaangt forhold med nesten ingen sex så vet etter dette hva jeg ikke vil ha. Jeg vet allerede etter de første fem minuttene på date om vi kommer til å sex eller ikke, men aldri på første date med unntak av en gang og vi hadde god kjemi i senga...var litt sånn magnetisk tiltrekning med en gang. Nå dater jeg litt for morro og ikke uter etter noe langvarig seriøst. Er alene med ett barn på fem så holder for meg med litt morro av og til. Med en jeg datet i flere måneder ventet vi noen uker, men sexen var helt ok. Han jeg har vært sammen med lengst i mitt liv, ni, nesten ti år for oss kunne det gå 7-8 måneder mellom sex, og noe slikt vil jeg ikke ha igjen. Vi elsket hverandre men var venner... Anonymkode: 4536c...7a3 kvinne 40 Anonymkode: 4536c...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. september 2023 #37 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Altså - la oss si du og en person dater. Så sier dere etter x antall uker, måneder eller år at «nå er denne fasen over. Nå er vi et par». Og så har dere sex. Etter 2 uker bestemmer en eller begge parter seg for at dette ikke fungerer, felles sexliv gir ikke mening og oppfyller ikke kravene, så de avslutter som ryddig er forholdet. Hva er forskjellen på å sjekke ut om dere er kompatible før eller etter dere sier «nå er vi et par»? Det er jo en meget teoretisk grense - både før og etter kan en part avslutte - selv uten å oppgi grunn. Anonymkode: 3011a...b75 Fordi at for meg er det like viktig å sjekke ut om vi er kompatible på andre arenaer også. Og når jeg vet vi er kompatible i andre ting som er viktig, kan vi gå videre til sex som en naturlig ting. Som du sier, så kan det være vi avslutter en stund etter det. Men for meg er det likevel det beste å finne ut om vi er kompatible i andre ting først, og erfaringsvis mye mer sjanse for at sexen er god og at forholdet holder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #38 Del Skrevet 9. september 2023 Dette er en anekdote; det er min unike erfaring, og jeg er klar over at andre kan ha et annet forhold til seksualitet: De jeg har hatt sex med tidlig i forholdet (som oftest første møte) har aldri vart lenge. De har kommet og godt rimelig raskt. I en alder av 30 hadde jeg aldri hatt sex med samme kvinne mer enn 3-4 ganger. Det var vanskelig for meg å finne en fast partner, selv om det var det jeg hadde aller mest lyst på. Jeg var alltid på jakt etter en kjæreste, og ikke bare et ligg. Jeg fant alle mine partnere i fylla, fordi det var da jeg turte å flørte med kvinner. Jeg er vanligvis veldig sjenert. Alt endret seg da jeg skiftet strategi. Jeg registrerte meg på en datingside for første gang, og skrev at jeg var på jakt etter et forhold. Jeg gikk på date med 3-4 kvinner, kun en middag og prat, før jeg til slutt møtte ei jeg nesten umiddelbart forelsket meg i. Hun var bare 18 år gammel (det var nesten så jeg ombestemte meg i taxien på vei til første date på grunn av aldersforskjellen. Husk jeg var 30). Det endte med at hun sov over hos meg av praktiske grunner, men det skjedde ingenting seksuelt. Hun sa klart i fra at det var noe som ikke kom til å skje før vi var "offisielle". Det gjorde at jeg ble bare mer interresert. Det var det jeg også ville. Erfaring fortalte meg at tilfeldig sex aldri ledet til noe bra (vet at andre har annen erfaring, har mange venner i langvarig forhold som har startet som en flørt i fylla). Vi datet i flere måneder før vi hadde sex første gang, og helt fra da av har vi vært et par. Dette er nå 11 år siden, og i vi har vært gift i 6 av dem. Jeg vet at mange ikke liker tanken på at menn liker kvinner som ikke har hatt mange partnere. Jeg prøver på ingen måte å slutshame folk. Jeg hater menn som snakket om kvinner med mange partnere som "sluts" eller det som verre er. Mennesker burde ha akuratt så mye sex som de har lyst til. Men for meg viste det seg at antall partnere var en viktig faktor. Det at hun var så ung og uerfaren, og at det tok lang tid før hun hadde sex med meg, gjorde at jeg følte meg trygg på at hun ikke raskt ville blitt bundet til andre på en seksuell måte. Jeg ble trygg på at hun ikke ville være utro, rett og slett. Jeg er ikke ignorant for at dette mest sannsynlig har med min egen usikkerhet å gjøre. . Hennes unge alder og uerfarenhet gir meg veldig mye selvtillit. Jeg blir ikke sammenlignet med mange andre. Helt ærlig trur jeg ikke at jeg er et "dårlig ligg", men mindre konkurranse vil alltid få meg til å virke bedre. Jeg håper jeg forklarte godt nok på en ikke-anti-feministisk måte hva noen (eller kanskje bare meg) menn mener når de sier at de ikke er interresert i kvinner som har hatt mange partnere før oss. Anonymkode: 4c392...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 9. september 2023 #39 Del Skrevet 9. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er en anekdote; det er min unike erfaring, og jeg er klar over at andre kan ha et annet forhold til seksualitet: De jeg har hatt sex med tidlig i forholdet (som oftest første møte) har aldri vart lenge. De har kommet og godt rimelig raskt. I en alder av 30 hadde jeg aldri hatt sex med samme kvinne mer enn 3-4 ganger. Det var vanskelig for meg å finne en fast partner, selv om det var det jeg hadde aller mest lyst på. Jeg var alltid på jakt etter en kjæreste, og ikke bare et ligg. Jeg fant alle mine partnere i fylla, fordi det var da jeg turte å flørte med kvinner. Jeg er vanligvis veldig sjenert. Alt endret seg da jeg skiftet strategi. Jeg registrerte meg på en datingside for første gang, og skrev at jeg var på jakt etter et forhold. Jeg gikk på date med 3-4 kvinner, kun en middag og prat, før jeg til slutt møtte ei jeg nesten umiddelbart forelsket meg i. Hun var bare 18 år gammel (det var nesten så jeg ombestemte meg i taxien på vei til første date på grunn av aldersforskjellen. Husk jeg var 30). Det endte med at hun sov over hos meg av praktiske grunner, men det skjedde ingenting seksuelt. Hun sa klart i fra at det var noe som ikke kom til å skje før vi var "offisielle". Det gjorde at jeg ble bare mer interresert. Det var det jeg også ville. Erfaring fortalte meg at tilfeldig sex aldri ledet til noe bra (vet at andre har annen erfaring, har mange venner i langvarig forhold som har startet som en flørt i fylla). Vi datet i flere måneder før vi hadde sex første gang, og helt fra da av har vi vært et par. Dette er nå 11 år siden, og i vi har vært gift i 6 av dem. Jeg vet at mange ikke liker tanken på at menn liker kvinner som ikke har hatt mange partnere. Jeg prøver på ingen måte å slutshame folk. Jeg hater menn som snakket om kvinner med mange partnere som "sluts" eller det som verre er. Mennesker burde ha akuratt så mye sex som de har lyst til. Men for meg viste det seg at antall partnere var en viktig faktor. Det at hun var så ung og uerfaren, og at det tok lang tid før hun hadde sex med meg, gjorde at jeg følte meg trygg på at hun ikke raskt ville blitt bundet til andre på en seksuell måte. Jeg ble trygg på at hun ikke ville være utro, rett og slett. Jeg er ikke ignorant for at dette mest sannsynlig har med min egen usikkerhet å gjøre. . Hennes unge alder og uerfarenhet gir meg veldig mye selvtillit. Jeg blir ikke sammenlignet med mange andre. Helt ærlig trur jeg ikke at jeg er et "dårlig ligg", men mindre konkurranse vil alltid få meg til å virke bedre. Jeg håper jeg forklarte godt nok på en ikke-anti-feministisk måte hva noen (eller kanskje bare meg) menn mener når de sier at de ikke er interresert i kvinner som har hatt mange partnere før oss. Anonymkode: 4c392...f7f Vi har veldig ulike forhold til seksualitet, men vi er også veldig ulike. Og når det gjelder sex og dating, har jeg ingen regler, men går etter magefølelsen. Jeg mener at det å ha preferanser er noe alle burde ha, og jeg er enig med deg i at "ikke mine preferanser" ikke bør resultere i nedsettende omtale av andre mennesker. det jeg ser etter er menn som er engasjerte og reflekterte og ikke sier: du har pene øyne og liker du kuk? Jeg liker at menn fokuserer på felles nytelse og ikke kjører hodet sitt ved å tenke på at han konkurerrer med tidligere partnere eller sammenligner seg selv med andre mens vi har sex. Jeg ønsker meg en mann som er trygg i seg selv, og ikke trenger bekreftelse fra andre. Jeg mener at et bra ligg er med en som er til stede og er trygg på seg selv og som liker sex og meg. Det å oppgi sine preferanser og være bevisst på det har ikke noe med feminisme å gjøre for meg. Jeg tror ikke mange kvinner ønsker en partner som slutshamer kvinner, Endret 9. september 2023 av Helene1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #40 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg havner alltid til sengs på date nr. 2, ikke fordi jeg er pushy men fordi det føles helt naturlig for begge. Skal sies at jeg liker best flørtete og litt røffe damer, noe som ofte viser seg i chaten. M54 Anonymkode: 9e511...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå