Gå til innhold

Har nesten alle menn og kvinner sex når dere dater?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså at dere prøver dere frem med sex i løpet av datingfasen? Også med forskjellige sånn at dere får testet ut den seksuelle kjemien? Jeg er selv dame med lite erfaring med dating, og jeg har ikke hatt sex med de jeg har datet. Føler meg alene om dette når jeg leser her på KG 🤔 Så tenkte derfor å spørre hvor vanlig dette er? Er selv i 30-årene. 

Anonymkode: aed62...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei vi har vært i et forhold når vi har startet og ha sex. Ingen av dem jeg har ligget med har hatt noe supersex i førsten, ofte litt kleint, man kjenner hverandre ikke så godt seksuelt. Har hørt noen si det meg og finne ut om man passer sammen i senga, hadde det vært en kritierie tror jeg at jeg hadde blitt dumpet etter første gangen 😅 men nå var dem også litt klumsete selv. Men har går seg raskt til, og det med og kunne lære seg hva man liker og ikke liker. Hjelper jo ikke hva x likte heller, man er jo forkjellige på noe

Anonymkode: e209c...53a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K37 her, har vanligvis sex på 2-3 daten. 

Jeg må teste ut den seksuelle kjemien for å vite om det er noe jeg ønsker gå videre med. 
Med noen så er kjemien såpass dårlig at jeg omtrent ikke har sexlyst, mens han jeg dater nå kan jeg ha sex med flere ganger om dagen.  Han forrige jeg datet så var det mer enn nok med en gang i uka for min del. 
Det trenger ikke nødvendigvis være bra sex fra første stund, men kjemien må være der. 

Anonymkode: 77f06...e1a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså at dere prøver dere frem med sex i løpet av datingfasen? Også med forskjellige sånn at dere får testet ut den seksuelle kjemien? Jeg er selv dame med lite erfaring med dating, og jeg har ikke hatt sex med de jeg har datet. Føler meg alene om dette når jeg leser her på KG 🤔 Så tenkte derfor å spørre hvor vanlig dette er? Er selv i 30-årene. 

Ok.

Altså - la oss si du og en person dater. Så sier dere etter x antall uker, måneder eller år at «nå er denne fasen over. Nå er vi et par». Og så har dere sex. Etter 2 uker bestemmer en eller begge parter seg for at dette ikke fungerer, felles sexliv gir ikke mening og oppfyller ikke kravene, så de avslutter som ryddig er forholdet. Hva er forskjellen på å sjekke ut om dere er kompatible før eller etter dere sier «nå er vi et par»? Det er jo en meget teoretisk grense - både før og etter kan en part avslutte - selv uten å oppgi grunn. 

Anonymkode: 3011a...b75

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok.

Altså - la oss si du og en person dater. Så sier dere etter x antall uker, måneder eller år at «nå er denne fasen over. Nå er vi et par». Og så har dere sex. Etter 2 uker bestemmer en eller begge parter seg for at dette ikke fungerer, felles sexliv gir ikke mening og oppfyller ikke kravene, så de avslutter som ryddig er forholdet. Hva er forskjellen på å sjekke ut om dere er kompatible før eller etter dere sier «nå er vi et par»? Det er jo en meget teoretisk grense - både før og etter kan en part avslutte - selv uten å oppgi grunn. 

Ja, forstår poenget. Jeg har så lite datingerfaring pga. at jeg har levd årevis i et samboerskap. Så alt dette er ukjent for meg 🙈 Tar i mot alle råd jeg kan få på veien. Jeg tror noen menn har avvist meg pga. de skjønner det ikke blir sex i datingfasen 😅 Ikke akkurat populært/ gøy for mannen. Jaja, jeg hikk vel glipp av noe jeg også.

ts 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok.

Forskjellen er veldig stor. Noen er mer tilbøyelige med å ha sex med folk de ikke kjenner enn andre. 

Noen er litt vel ivrige etter å ha sex med folk. Synes jeg... 

Som mann tenker jeg at hvis jeg først og fremst er sex, og resten finner vi ut etterpå, så er det ikke rett dame for meg. 

Men.. Jeg er heller ikke aktiv på datingfronten. 

Anonymkode: 087b9...cc3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har stort sett sex ja selv om jeg egentlig tenker at jeg ikke burde det🤔men jeg er glad i nærhet, sånn på generelt grunnlag og er mer unaturlig for meg å ikke søke nærhet enn å søke nærhet. Nærhet trenger jo ikke bety sex heller men havner fort der etter all den andre nærheten 🤭jeg er en veldig omsorgs type også elsker å pjuske og kose. Men penetrering prøver jeg unngå for er alltid redd for graviditet. Skjønner ikke hvorfor menn ikke er mer redd for det🤔men de tenker sikkert ikke likt. Også er jo det med penetrering alltid mer risiko basert da kan jo være meget smerte fullt så da må det være en del tillitt i bunn der. Er egentlig mye vi som kvinner må tenke mer på en menn🤔menn er heldige sånn ikke fare for smerte eller graviditet dere kan bare nyte 🤔i grunn litt urettferdig 🤔

Anonymkode: 66656...11e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selv du har lite erfaring med dating. Det er ikke nødvendigvis dating i seg selv som er slik, men det å ha skaffet seg erfaring fra tidligere, om at det seksuelle er viktig, eller ikke. I en ideell romantisk verden, så vektlegger vi ikke sex, men alle som kommer ut av forhold der det ikke fungerte, vet bedre. 

Andre dater såpass sjelden, at å gripe muligheten til faktisk å ha litt sex i løpet av året, veier ganske mye. 

Anonymkode: 9be02...875

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

. Jeg tror noen menn har avvist meg pga. de skjønner det ikke blir sex i datingfasen 😅

Like gjerne tror de at det aldri blir noe mer enn kjedelig pliktsex på fredag, resten av forholdet. Det minste er å kommunisere rundt det. Å snakke om seksualitet, betyr ikke nødvendigvis at du må ligge samme dag. 

Anonymkode: 9be02...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenker menn sånn på kjemi i senga? Eller er det kvinner? Fordi jeg føler menn jeg har ligget med så har det ikke akuratt vært noe supersex før en stund ut i forholdet. Jeg har vært i forhold, og den delen kan gå fort at vi dater til vi er i et fast forhold. Men da er jeg som oftes forelsket og sexen finner vi ut av.

noen menn her som kan svare på den biten, ihvertfall aldri tenkt på og teste ut sex for og finne ut om han er verdt og satse på. Så skjønner du blir veldig usikker da ts 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men tenker menn sånn på kjemi i senga? Eller er det kvinner? Fordi jeg føler menn jeg har ligget med så har det ikke akuratt vært noe supersex før en stund ut i forholdet. Jeg har vært i forhold, og den delen kan gå fort at vi dater til vi er i et fast forhold. Men da er jeg som oftes forelsket og sexen finner vi ut av.

noen menn her som kan svare på den biten, ihvertfall aldri tenkt på og teste ut sex for og finne ut om han er verdt og satse på. Så skjønner du blir veldig usikker da ts 

Jeg er nok ikke representativ for alle menn. Men hvem er vel det? Jeg kjenner flere kamerater som knuller hvem som helst når som helst hvis de får mulighet. Det er nesten sjokkerende hvor lite kresne de er. Jeg tror ikke de er opptatt av kjemi. For dem handler det om å få peisa på og utløsning. 

Jeg har hatt 1 dame i mitt liv som jeg hadde veldig god sexuell kjemi med. Det var andre områder som ikke fungerte. Kanskje det har skadet meg litt. For nå er det det som er standarden. Har også hatt mange år med dysfunksjonelt sexliv, og samliv generelt, så jeg kjenner lite motivasjon for å gå inn i et nytt forhold. 

Hadde jeg derimot truffet en ny en med samme kjemi både i senga og ellers, så hadde jeg slått til med en gang. Men orker ikke tanken på å begynne den leitinga med prøving og feiling. Og som godt over 40 tenker jeg at mulighetene blir få. 

Så for å svare på spørsmålet ditt: ja, for noen menn betyr seksuell kjemi mye, men ikke alle. Rent genetisk er sikkert menn lettere å tilfredsstille sexuelt enn kvinner. 

Anonymkode: 087b9...cc3

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K38, dater kun én om gangen, har sex hvis jeg/vi er forelsket. Jeg har aldri ons, og blir aldri med en mann hjem fra byen.

Jeg teller heller ikke antal dater. Har vi møttes noen ganger, eller snakket nok sammen til at jeg kjenner på følelsene vokser og det kribler i magen, då har jeg sex om lysten og muligheten byr seg. Det må være forferdelig dårlig sex om jeg da ikke er i en glidende overgang til at vi er kjærester. Her har vi oppført oss som, og sett ut som, kjærester fra første treff. Kysser ute i offentligheten, handler sammen på butikken eller klær til barna, går tur, holder hender osv. Men vi definerte det med ord etter 7 uker med dating/blikjent. Hadde sex etter 26 dager bekjentskap, 2-4 treffpunkt i uken, timesvis på telefon, daglige snapper, en helg sammen med overnatting og selvfølgelig sex.

Anonymkode: 72560...599

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er dating?

Man har sex og finner på ting.

Henge uten sex blir jo bare venneforhold.  Man må jo sjekke om alt klaffer.

Vil jeg ikke ha sex med en fyr etter få treff, betyr jo det at han ikke er datingmateriale.

Anonymkode: dea99...be7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sex etter 2-3 "dater" ja, men så har jeg aldri datet noen fullstendig ukjente, jeg har først blitt kjent med dem gjennom hobby eller felles venner, så tatt et par dater og så sex. Og jeg klarte å få fulltreff (er gift på 15. året) uten å ha hatt flere sexpartnere enn jeg kunne telle på én hånd. Så det kommer jo helt an på hvordan man vrir på ting..

Har jeg hatt sex på andre date? ja.

Har jeg hatt sex med noen jeg har kjent mindre enn 3 måneder? nei.

Anonymkode: 82c0d...a79

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex etter hvert i datingen ja, men ikke før etter 4-5 dater. Det er viktig å se at man passer sammen også der, og jeg dater lenge før det er aktuelt å kalle det et forhold. Om man ikke skal ha noen fysisk omgang da så blir man jo kun venner. Dater selvfølgelig aldri mer enn en om gangen.

K45

Anonymkode: 84b08...756

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sex i dating fasen, men ikke i løpet av de 3 første datene. Jeg må føle noe, skal jeg ha sex med mannen.

Anonymkode: b23d4...f35

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sex på første daten om jeg følte at den kjemien vi hadde på chat/tlf fremdeles var til stede når vi møttes fysisk. 
Men de fleste hadde jeg 2-3 dates med før vi hadde sex. 

Mannen min hadde jeg sex med på første date, men han hadde jeg kontakt med i flere uker før vi møttes første gangen, og det har vært oss to siden. 

Datet aldri mer enn en i gangen.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg venter. Men jeg farer ikke nå da

Anonymkode: dfce8...a1d

Dater, ikke farer😅

Anonymkode: dfce8...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvsagt ikke sex med alle jeg dater. Det fordrer gjensidig tiltrekning. Datet 3 menn siste halvåret. Ikke hatt sex eller kysset dem engang. Greie menn de altså, men ingen jeg ønsker intimitet med eller som kjæreste. Jeg må føle noe før det er på bordet.

Anonymkode: 88f1b...78c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...