AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Del Skrevet 6. september 2023 Noen andre som skal på Blink-182 konserten i Oslo 14.september? Tror dere det blir noe av? Anonymkode: aae98...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Del Skrevet 6. september 2023 Ja! Håper Travis kommer seg til Europa innen den tid, har gledet meg så lenge 😔 Har ikke sett noen oppdatering enda.. Anonymkode: 266e5...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Del Skrevet 6. september 2023 Dæven, se alle 40-50 åringene på første rad, det er jo ungdomsbandet mitt og jeg pusher 40 bra 😅 hadde vært så digg å få sett dem. Anonymkode: e0759...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Del Skrevet 6. september 2023 Travis blir sikkert hjemme til fruen har født 🙂 Anonymkode: 3c31f...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja! Håper Travis kommer seg til Europa innen den tid, har gledet meg så lenge 😔 Har ikke sett noen oppdatering enda.. Anonymkode: 266e5...7d8 Ja jeg og! Venter så fælt på oppdateringer! Men nå skal de vel ha konserter denne helga og, så blir spennende å se om de blir avlyst eller ei. Har gledet meg til det her i et år, blir så skuffa om det ikke blir noe av 😭 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dæven, se alle 40-50 åringene på første rad, det er jo ungdomsbandet mitt og jeg pusher 40 bra 😅 hadde vært så digg å få sett dem. Anonymkode: e0759...a4a Haha ja, det nærmer seg med stormskritt 😅 Vil tro gjennomsnittsalderen er der ja 😄 AnonymBruker skrev (1 time siden): Travis blir sikkert hjemme til fruen har født 🙂 Anonymkode: 3c31f...da4 Håper hun har født og at han kommer seg tilbake til konserten i Norge 😄 Anonymkode: aae98...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Del Skrevet 7. september 2023 Ja, jeg skal, men tror den blir utsatt. Jeg skulle forrige gang de skulle ha konsert i Norge også. Denne ble avlyst, også pga Travis. Jævla Travis og forbannede Kardashian. Skulle ønske de erstattet Travis. Anonymkode: c1d67...915 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #7 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg skal, men tror den blir utsatt. Jeg skulle forrige gang de skulle ha konsert i Norge også. Denne ble avlyst, også pga Travis. Jævla Travis og forbannede Kardashian. Skulle ønske de erstattet Travis. Anonymkode: c1d67...915 Leste nettopp at Travis har lagt ut på twitter nå at han er/skal tilbake til Europa og at resten av turneen skal forløpe som normalt, så får håpe det blir noe av 😅🤞🏻 Men fremdeles en uke igjen så mye kan skje innen da, så holder ikke pusten 😅 Anonymkode: aae98...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 7. september 2023 #8 Del Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg skal, men tror den blir utsatt. Jeg skulle forrige gang de skulle ha konsert i Norge også. Denne ble avlyst, også pga Travis. Jævla Travis og forbannede Kardashian. Skulle ønske de erstattet Travis. Anonymkode: c1d67...915 Forrige gang de avlyste var visstnok pga. Barkers flyskrekk. Han overlevde jo så vidt en alvorlig flyulykke i 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå