Gå til innhold

Snacks/kosemat når man prøver å gå ned i vekt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har begynt på prosjekt vektnedgang, og jeg vet om et par andre som også holder på med det. Jeg klarer fint å gå ned i vekt selvom jeg spiser litt sjokolade og sånt, men av ulike grunner snakker vi ikke så mye om prosjektet og jeg vet derfor ikke hva andre gjør. Derfor lurer jeg på om noen har tips til snacks som man kan sette frem ved besøk? Kan godt hende jeg finner frem litt usunt også, men tenker det iallfall bør være mulighet for sunnere alternativer😅 

Anonymkode: 55541...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søtpotet chips. Skjær av biter med ostehøvel, sleng de i en pose, add litt olivenolje, pepper og salt, rist/bland godt og legg de ut på rist med bakepapir og bak til de blir crispy. De er også god som myke. Kjempedigg!

Gulrot og agurkstenger og en skål med hummus. Passer også godt med ovnsstekte søtpotet som er kuttet som pomfri stenger.

Fruktfat eller fruktbiter tredd ned på pinner. 

Grønnkål chips. Riv opp biter, pensle de lett med litt olivenolje, litt salt og pepper. Bak i ovnen til de er crispy men ikke mørke

Anonymkode: ae46e...b88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for popkorn og vannmelon. Du kan jo sette fram helt vanlig sjokolade også, men forsyne deg lite eller ikke noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørrristede, krydrerde kikerter
sukkerfri mørk sjokolade
druer

Anonymkode: 6d7ae...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (37 minutter siden):

Jeg hadde gått for popkorn og vannmelon. Du kan jo sette fram helt vanlig sjokolade også, men forsyne deg lite eller ikke noe.

Hadde også gått for melon og popkorn, og kanskje noen druer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt godt utvalg i te, bær og nøtter. Cherrytomater og knaskegulrøtter. Litt mørk sjokolade.

Men jeg er litt fan av å lage en god suppe og rett og slett servere et lite måltid istedenfor snacksing.

Når jeg er alene er jeg glad i proteinpudding. Men er kanskje ikke noe man setter fram for gjester.

Anonymkode: 9117b...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulerøtter 

stangselleri

blomkål buketter

m/dip

vannmelon

eplebiter

jordbær

Lekkert dandert på fat🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokolade mousse sukrin, sjokoladepudding, gele,lett is og det er noen oppskrifter på ttps://www.roede.com selv om man ikke er medlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon, druer og bær.

Grønnsaker med dipp.

Cashewnøtter (liten skål hehe)

Sukkerfri brus.

Popkorn.

Anonymkode: 7d6f0...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Q-meieriene vaniljeyoghurt med eplebiter og kanel. Det er bare så inn i granskauen godt 😍

Anonymkode: 0a245...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...