AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Jeg er i uke 6+3 nå og har visst om graviditeten i 1,5 uke. I en ukes tid nå så har jeg hatt «mensmurringer» nederst i mage og rygg hver neste dag. Noen som kjenner seg igjen i dette? Anonymkode: 299b2...089
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 Jeg hadde det slik fra jeg forventet mens og frem til rundt uke 14. Er helt normalt, betyr bare at livmoren vokser 😊 Anonymkode: e0456...a94
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 Helt normalt. Det skjer mye i kroppen under graviditet, og livmora di vokser. Det er de samme nervene som blir påvirket av det som når du har mensen. Du vil oppleve dette fra og til gjennom hele svangerskaper. Anonymkode: df6b1...389
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Jeg er uke 6+2 og hatt mensmurringer siden IKM til 5+5 tror jeg. Da stoppet det for min del, men kan sikkert komme tilbake. Gruet meg til å gå på toalettet hver gang da jeg var redd for TR! Anonymkode: 29dc9...0c5
Kelsier Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Det har jeg hatt i starten av begge graviditeter, og det er helt vanlig og normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå