Gjest Gjest_Ylva_* Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 Er midt i en livsstilsendring, med masse sunn mat og trening. Men idag bestemte jeg meg; skei ut, spis deg mer enn mett på sjokkis og det som er. Er medlem av vektklubben.no, og regna for moro skyld (gjør det ganske ofte, men hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det idag) ut kaloriinntaket. Og herregud! Er nesten oppe i TRE TUSEN kalorier - og hadde ikke tenkt å slutte helt med digget! Skal på spinning imorgen. Morgendagen blir ikke så ille. Da begynner jeg på nytt! Veit man må unne seg sånne dager, men sååå mange kalorier gjør at jeg tenker at ALT er ødelagt! Huff, fredagssyting her:) Ha en fortsatt fin kveld!
Gjest Piper Skrevet 20. januar 2006 #2 Skrevet 20. januar 2006 Kanskje like greit å ikke regne kalorier slike dager, for da kan en fort bli deprimert Kos deg av og til, og glem kaloriene på slike dager
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg må bare si en ting: Vi lever kun en gang!! I allefall som vi vet helt sikkert... Og da skal vi ha det godt og nyte livet!! Ikke telle kalorier... Men, heller ikke gro fast i sofaen! God helg alle sammen! Kos dere!
Ladyen Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 ...og det skal ikke så fryktelig mye til i løpet av en dag, for å komme opp i anseelige mengder calorier. Om en slipper seg løs litt. Jeg har vært der !
Claire Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg må bare si en ting: Vi lever kun en gang!! ← Enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå