Mountain Man Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 (endret) Denne videoen er meget treffende og morsom om det å daite og forklarer godt hvorfor mange ender opp uten det forholdet de drømte om som tenåring. Skråblikk på womanese kulturen der mange damer velger de menn som er falske playere som spiller dominante og ender opp å være utilfredstilte og desillusjonerte i forholdet til menn. Fordi dem lot drømmemannen forsvinne inn i vennesonen fordi dem missforstå hans snillhet og submissive ridderlighet som manglende mandighet. De damene ender som oftest opp som ufrivillig single midleraldrende og missfornøyde kvinner hvis de ikke rekker og avsløre spillet før det er for sent. Da skjønner de ofte ikke hvorfor de ikke har fått møte den store kjærligheten mens de hadde mange menn etter seg. Player menn velger enten å forandre seg eller kommer inn under samme kattegori når de fleste omsider har avslørt deres spill og alderen tar dem igjen. Endret 6. september 2023 av Mountain Man Utfyllende om hva delingen handler om.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 "Jeg har sett en video på nett som jeg likte godt for den slenger like mye dritt om og mot kvinner som jeg brenner inne med". Ok. Anonymkode: 7ef6c...22a 15 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 Mennesker, herav også kvinner, er styrt av to ting: Det de er genetisk kodet til (instinkt) og det som intelligens/kultur overstyrer genene med. De som mangler det siste er da kun styrt av det første. For å studere hva den genetiske oppførselen går ut på, se på sjimpansene og gorillaene. Våre slektninger. Deres instinkter er vel omtrent som våre, men de mangler IQ/kultur. Der flokker hunnene seg om de presumptivt sterkeste hannene som må "jobbe overtid" med all pågangen mens de andre hannene får lite eller ingenting. Som den macho alfahannen jeg selv er så vet jeg at min overflod av tilbud nesten bare kommer fra dumme nek. Som bekrefter teorien. Moro da jeg var 20-25, men nå skulle jeg helst ha vært foruten og kun behøvd å forholde meg til de smarte som opererer på min frekvens. Anonymkode: 4e6ff...81e 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: "Jeg har sett en video på nett som jeg likte godt for den slenger like mye dritt om og mot kvinner som jeg brenner inne med". Ok. Anonymkode: 7ef6c...22a How womanese of you... 🙄 Anonymkode: e067e...bb4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Mountain Man skrev (6 timer siden): Denne videoen er meget treffende og morsom om det å daite og forklarer godt hvorfor mange ender opp uten det forholdet de drømte om som tenåring. Jeg gir ikke class traitors et sekund av tiden min as. Hva er det du vil ? At jeg, en kvinne skal gråte fordi jeg angrer så mye på at jeg ikke lot en "nice guy" gi meg skyldfølelse nok til å ha sex med meg når jeg var 21, siden han tross alt hadde lata som at han var vennen min i 2 mnd ? Eller vil du høre dette: "Herregud dere menn har så rett. Alle oss kvinner er jo litt dummere en alle dere menn. Kanskje det ER best at vi bare innfører at menn bare kan rope: "Fus" på hvilken som helst kvinne mellom 18-21 å så kan hun aldri forlate mannen sin igjen. Vet ikke hva vi bekymrer oss for, er ikke sånn at vi har fri vilje eller noe, og menn dreper jo aldri sine partnere så det her blir nok best for alle". Fakta er: det er en ensomhet-bølge i verden, av menn. Det er MENN som er ensomme og trenger kvinner. Enslige middelaldrende kvinner har det såpass ok alene at de heller velger å være singel en å være sammen med noen de synes er kjipe. Jeg skjønner det er kjedelig å innse, jeg skjønner det er kjipt å "miste" overtaket på kvinner. Jeg har absolutt forståelse for at det er kjedelig, Men istedenfor å sitte å spre hat om kvinner så kan du gå å arrangere NOE, hvasomhelst for menn. Ha innsamling for å feire mannedagen eller start veledighetsarbeid for å støtte ensomme menn. Bare slutt å være kjip mot kvinner. jeg gidder ikke. Anonymkode: 95f76...f76 5 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Skrevet 6. september 2023 😂😂😂 Ikke rart du ikke har suksess med damene, i hvert fall. Du kan fortsette å skylde på alle andre, eller begynne å jobbe med deg selv. Kanskje du selv mener du er snill, men åpenbart er du ikke det. Anonymkode: 80fd8...d2f 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Skrevet 6. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg gir ikke class traitors et sekund av tiden min as. Hva er det du vil ? At jeg, en kvinne skal gråte fordi jeg angrer så mye på at jeg ikke lot en "nice guy" gi meg skyldfølelse nok til å ha sex med meg når jeg var 21, siden han tross alt hadde lata som at han var vennen min i 2 mnd ? Eller vil du høre dette: "Herregud dere menn har så rett. Alle oss kvinner er jo litt dummere en alle dere menn. Kanskje det ER best at vi bare innfører at menn bare kan rope: "Fus" på hvilken som helst kvinne mellom 18-21 å så kan hun aldri forlate mannen sin igjen. Vet ikke hva vi bekymrer oss for, er ikke sånn at vi har fri vilje eller noe, og menn dreper jo aldri sine partnere så det her blir nok best for alle". Fakta er: det er en ensomhet-bølge i verden, av menn. Det er MENN som er ensomme og trenger kvinner. Enslige middelaldrende kvinner har det såpass ok alene at de heller velger å være singel en å være sammen med noen de synes er kjipe. Jeg skjønner det er kjedelig å innse, jeg skjønner det er kjipt å "miste" overtaket på kvinner. Jeg har absolutt forståelse for at det er kjedelig, Men istedenfor å sitte å spre hat om kvinner så kan du gå å arrangere NOE, hvasomhelst for menn. Ha innsamling for å feire mannedagen eller start veledighetsarbeid for å støtte ensomme menn. Bare slutt å være kjip mot kvinner. jeg gidder ikke. Anonymkode: 95f76...f76 Du gadd. Tydeligvis.. Fakta: flertallet av oppegående voksne kvinner finner sin make og har det helt fint. Womanese-harselaset kan kun tolkes som et sleivspark til den minoriteten av kvinner som trekkes som sultne fluer til de sleipeste, tøffeste badboyene på byen og sitter igjen og hulker etterpå (og skriver lange innlegg om det på KG) om hvor sviktet og utnyttet de er og at menn er så kyniske og fæle. Anonymkode: e067e...bb4 1
Mountain Man Skrevet 6. september 2023 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg gir ikke class traitors et sekund av tiden min as. Hva er det du vil ? At jeg, en kvinne skal gråte fordi jeg angrer så mye på at jeg ikke lot en "nice guy" gi meg skyldfølelse nok til å ha sex med meg når jeg var 21, siden han tross alt hadde lata som at han var vennen min i 2 mnd ? Eller vil du høre dette: "Herregud dere menn har så rett. Alle oss kvinner er jo litt dummere en alle dere menn. Kanskje det ER best at vi bare innfører at menn bare kan rope: "Fus" på hvilken som helst kvinne mellom 18-21 å så kan hun aldri forlate mannen sin igjen. Vet ikke hva vi bekymrer oss for, er ikke sånn at vi har fri vilje eller noe, og menn dreper jo aldri sine partnere så det her blir nok best for alle". Fakta er: det er en ensomhet-bølge i verden, av menn. Det er MENN som er ensomme og trenger kvinner. Enslige middelaldrende kvinner har det såpass ok alene at de heller velger å være singel en å være sammen med noen de synes er kjipe. Jeg skjønner det er kjedelig å innse, jeg skjønner det er kjipt å "miste" overtaket på kvinner. Jeg har absolutt forståelse for at det er kjedelig, Men istedenfor å sitte å spre hat om kvinner så kan du gå å arrangere NOE, hvasomhelst for menn. Ha innsamling for å feire mannedagen eller start veledighetsarbeid for å støtte ensomme menn. Bare slutt å være kjip mot kvinner. jeg gidder ikke. Anonymkode: 95f76...f76 Jeg var selv en slik mann og player og fikk mange damer til tilfeldig sex med det. Sjerp dere å sett pris på virkelige Mannfolk! ❤ Nå er jeg en slik gentlemann til konen min og det føles mye bedre en alle forhold med damer jeg var en player med! Har du sett videoen? Den er ganske så avslørende... 😁 Endret 6. september 2023 av Mountain Man
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #9 Skrevet 6. september 2023 Mountain Man skrev (17 timer siden): Denne videoen er meget treffende og morsom om det å daite og forklarer godt hvorfor mange ender opp uten det forholdet de drømte om som tenåring. Skråblikk på womanese kulturen der mange damer velger de menn som er falske playere som spiller dominante og ender opp å være utilfredstilte og desillusjonerte i forholdet til menn. Fordi dem lot drømmemannen forsvinne inn i vennesonen fordi dem missforstå hans snillhet og submissive ridderlighet som manglende mandighet. De damene ender som oftest opp som ufrivillig single midleraldrende og missfornøyde kvinner hvis de ikke rekker og avsløre spillet før det er for sent. Da skjønner de ofte ikke hvorfor de ikke har fått møte den store kjærligheten mens de hadde mange menn etter seg. Player menn velger enten å forandre seg eller kommer inn under samme kattegori når de fleste omsider har avslørt deres spill og alderen tar dem igjen. Det er interessert at han kaller det womanese culture vs our culture. Mest sannsynlig handler det ikke om kvinnekultur men om rett og slett hvem faren hennes var, både i biologisk og sosial betydning. Hun er spenningssøkende og det var sannsynligvis minst 1av foreldrene hennes også. For henne vil det å bli mer tålmodig med snille gutter på date hjelpe lite. Det beste hun kan håpe på er en litt sliten og halvveis reformert type som deg, eller som min bekjente med alkoholikerfar som da hun var 30+ fant seg TØRRLAGT rusmisbruker og ikke en aktiv en. Anonymkode: 1fc54...87a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #10 Skrevet 6. september 2023 Jeg er overhodet ikke spenningssøkende og ute etter drama, men det er jo ingen garanti for å bli gift og få 3 unger før man fyller 30. Tvert imot, man får problemer ved å date snille, ridderlige, konfliktsky menn også. Anonymkode: 1fc54...87a 1
Mountain Man Skrevet 14. september 2023 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 1.57): Jeg er overhodet ikke spenningssøkende og ute etter drama, men det er jo ingen garanti for å bli gift og få 3 unger før man fyller 30. Tvert imot, man får problemer ved å date snille, ridderlige, konfliktsky menn også. Anonymkode: 1fc54...87a Skjønner den. Men ridderlig og snill behøver ikke å bety konfliktsky! Kun at dem ønsker at du som Dame skal være lykkelig.
Gjest Inverto Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 11.26): Som den macho alfahannen jeg selv er.... Anonymkode: 4e6ff...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå