AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Hei. Fjernet en føflekk under foten igår. Fikk lite informasjon, så lurer på når jeg kan trø på foten? Er vondt nå, så klarer det ikke nå, men lurer på når jeg kan tråkke ned på foten. Redd for å skal ødelegge noe ved evt å trø ned for tidlig. Hvor lenge hadde dere vondt etterpå? Anonymkode: 85f18...28f
Snuppiluppi84 Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 Du kjenner vel hvis det strekker i stingene. Gjør det det bør du ikke trakke på den. Men så lenge det ikke er vondt og det ikke er fare for at stingene går opp, så går det nok fint. Men ville nok ventet en dag el to til før jeg prøvde.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Jeg fikk krykker og beskjed om å ikke belaste første uken. Var ikke forsiktig nok og fikk betennelse uansett da... Anonymkode: 384b6...776
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Bruker krykke som støtte, men går vell litt på tærne. Har to barn så ikke så lett..usikker på om det er smerter eller om stingene strekkes🙈 ts Anonymkode: 85f18...28f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Skrevet 6. september 2023 Brukte du for lite solkrem? Anonymkode: 79524...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå