AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Det er ikke fra tenner/nese, det er jeg sikker på. Hadde dette i fjor også, men da avfeide legen det. Det kommer spesielt i perioder med ille halsbrann, og etter at jeg har gått tur. Da kan jeg harke opp (vil ikke si hoste) og da er det ferskt lys blod. Det er ikke mye, kanskje noen dråper og ikke hver dag. Det svir når jeg puster, så regner med at min halsbrann nå er ille , med muligens magesår ettersom jeg har magesmerter. Men jeg har aldri hørt om at halsbrann kan gi slike symptomer? Noen som vet hva det kan være, eller har opplevd det selv? Skal forresten til legen igjen på fredag, tenkte bare høre noen innspill i tilfelle legen ikke tar meg seriøst igjen. Anonymkode: 95cdd...8d9
Purple_Pixiedust Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 (endret) Første tanken min var magesår som du jo også nevner. Du skulle prøvd å bruke Zomac. Endret 6. september 2023 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 Purple_Pixiedust skrev (4 minutter siden): Første tanken min var magesår som du jo også nevner. Du skulle prøvd å bruke Zomac. Har prøvd tyggetabletter, Nexium, Gaviscon.. Ingenting fungerer. Håper jeg får tatt en endoskopi for å sjekke 😕 ts Anonymkode: 95cdd...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå