AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Er ikke det litt rart å gjøre? Har gått til henne i ca halvannet år. Hun bare avlyste siste oppsatte time "pga noe uforutsett" også har hun ikke kontaktet meg igjen på snart 5 uker. Lå ikke i kortene at det skulle avsluttes så snart. Syns dette er skikkelig fælt, trodde jeg var på bedringens vei og at hun syntes jeg jobba godt i timene. Anonymkode: 31310...139
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #2 Skrevet 6. september 2023 Har du tatt kontakt selv for ny time? Anonymkode: 9d79b...ca3 5
Purple_Pixiedust Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 (endret) Du må ta kontakt selv og ikke vente på å bli kontaktet når du lurer på hva som skjer. Skjønner det er kjipt, men er ikke sikkert du er avsluttet. Bare avglemt muligens. Kjipt det også da. Men du har selv ansvar for din egen behandling og det innebærer å ta kontakt for ny time når du ikke har fått det tildelt. Forresten med mindre det er en epikrise på helsenorge/du har fått i posten så er du ikke avsluttet. Men det kan skje hvis du ikke tar kontakt snart. Endret 6. september 2023 av Purple_Pixiedust 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Det er du som må bestille ny time. Hun kan ikke ringe rundt til flere hundre pasienter. Anonymkode: 9ad58...14f 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er ikke det litt rart å gjøre? Har gått til henne i ca halvannet år. Hun bare avlyste siste oppsatte time "pga noe uforutsett" også har hun ikke kontaktet meg igjen på snart 5 uker. Lå ikke i kortene at det skulle avsluttes så snart. Syns dette er skikkelig fælt, trodde jeg var på bedringens vei og at hun syntes jeg jobba godt i timene. Anonymkode: 31310...139 Kanskje det har oppstått en krise i hennes eget liv?? Alt handler ikke alltid om pasientene! De har ett liv de og! Hun avlyste siste time men hun boikotta deg ikke! Bestill ny time. Anonymkode: aa851...29b 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Skrevet 6. september 2023 Her er det bare å ta kontakt, som de andre sier. Kanskje hun har forsøkt å sende deg epost, som har havnet i spam hos deg? Kanskje hun ble syk, eller noen i familien ble syke. Det er mange muligheter her, som kan føre til pause eller et opphold i terapien. Man har ikke krav på kontinuerlige timer hos psykolog, det skjer ting i livet for oss alle. Vær heller glad for bedring så langt. Anonymkode: 9994c...459 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Skrevet 6. september 2023 Jeg er enig i at det er litt rart ikke å ta kontakt på 5 uker, men det kan være dødsfall eller alvorlig sykdom i familien hennes. Kanskje hun ikke har overskudd til å håndtere så mye akkurat nå. Send en melding eller mail og spør om det er mulig å få ny time. Anonymkode: cf1bb...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #8 Skrevet 6. september 2023 Er det privat eller dps? Hvorfor har du ikke tatt kontakt og etterlyst ny time? Det kan jo være bare en glipp ☺️ Anonymkode: 802fd...03b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #9 Skrevet 6. september 2023 Er du som må ta ansvar selv. At en time blir avlyst er da helt normalt. Det er ikke normalt å sitte å vente på at det dukker opp en ny time. Er tross alt du som bestiller time utifra din hverdag og når det måtte passe. Anonymkode: c0235...f31 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå