AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #1 Skrevet 6. september 2023 Ei venninne av meg har voldsomme humørsvingninger og det er så slitsomt. Da må alle ord og handlinger veies på gullvekt så hun ikke blir rasende. Humøret snur på ett sekund. Er det noe medisinsk hjelp for disse svingningene? Ellers er hun veldig snill og rolig av seg. Dette plager meg veldig og hun må jo ha det enda verre enn meg. Ønsker bare å finne noe hjelp til henne. Anonymkode: 93baa...45b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #3 Skrevet 6. september 2023 Går hun på p-piller? Det gjorde mine humørsvingninger dobbelt så ille. Når det er sagt så er ikke PMS noen unnskyldning for å være fæl med andre. Jeg synes ikke du skal finne deg i hva som helst. Anonymkode: a6da5...c4c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Prøv cerazette. All annen hormonprevensjon gjorde meg til en bitch. Anonymkode: 2e32f...553
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Går hun på p-piller? Det gjorde mine humørsvingninger dobbelt så ille. Når det er sagt så er ikke PMS noen unnskyldning for å være fæl med andre. Jeg synes ikke du skal finne deg i hva som helst. Anonymkode: a6da5...c4c Hun har spiral, men vet ikke hvilken. De siste gangene har jeg bare sagt ifra at vi avslutter dette treffet vårt og kan ta det igjen en dag hun er i bedre humør. Det er som å helle bensin på bålet, men det er hun som tar kontakt igjen noen dager etter. Anonymkode: 93baa...45b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Prøv cerazette. All annen hormonprevensjon gjorde meg til en bitch. Anonymkode: 2e32f...553 Skal nevne dette for henne. Takk for tips. Anonymkode: 93baa...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå