Gå til innhold

Har en tendens til å få et vennskapelig forhold med venn, ikke kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom jeg kan være betatt av de, ber de på kaffe eller en øl. Så merker jeg jo mer vi prater, jo mer vennskapelig tone får vi. Det er en jeg er så interessert i, men jeg klarer ikke å vise han at jeg liker han. Vi prater gjerne om alt og jeg er lett å prate med, sikkert derfor jeg lett får venner av det motsatte kjønn. Er selv veldig "damedame", lyttende og trives best i selskap med menn. Jeg er ute etter å finne kjærligheten, så hvordan tre frem når det allerede er blitt et godt vennskap. 

K35

Anonymkode: 2d8e1...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må tørre å flørte litt. Holde blikket litt lenger, streife borti hånden hans, etc. Da blir det fart i sakene hvis han er interessert.

Anonymkode: e6350...c14

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så merker jeg jo mer vi prater, jo mer vennskapelig tone får vi.

Desverre veldig vanlig. Du må tørre å gjøre det kleint; dra det inn på romantiske og seksuelle tema, snakke om hvordan du savner kroppskontakt etc.  Sitt godt innenfor intimsonen når dere prater med hverandre.  

Anonymkode: dba7a...a72

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Desverre veldig vanlig. Du må tørre å gjøre det kleint; dra det inn på romantiske og seksuelle tema, snakke om hvordan du savner kroppskontakt etc.  Sitt godt innenfor intimsonen når dere prater med hverandre.  

Anonymkode: dba7a...a72

Hvordan kan jeg tolke at han liker meg da? For eks en setting der vi var på et møte, så kom han bort der jeg satt. Letet etter akkurat meg, det så jeg på avstand. Under møtet kopierer han min sittestilling med armene, om jeg klødde meg på armen  - gjorde han det samme. Er det sånn små tegn?;-)

Skrevet (endret)

Du må være mer målrettet og tydelig med en flørtete innstilling. Lettere sagt enn gjort selvsagt, men det du har gjort hittil fungerer ikke for deg, så her må du prøve noe nytt. Utforsk litt og prøv deg fram uten å overtenke. Greia med mennesker er at alt du gjør og ikke gjør får du en eller annen respons på. Så feil og lær til du lykkes. Du har ingenting å tape.

Den gode nyheten er at utgangspunktet ditt er bra siden du allerede får en vennskapelig tone med menn rundt deg. Du når altså inn og blir værende. Det hadde raskt vært verre for deg om du ikke gjorde det engang. Så her er det bare å kjøre på med full "deg"-modus i en utforskende og litt ny forpakning, og se hvordan det går. Du får det til! ;) 

Endret av Bombasi
Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Du må være mer målrettet og tydelig med en flørtete innstilling. Lettere sagt enn gjort selvsagt, men det du har gjort hittil fungerer ikke for deg, så her må du prøve noe nytt. Utforsk litt og prøv deg fram uten å overtenke. Greia med mennesker er at alt du gjør og ikke gjør får du en eller annen respons på. Så feil og lær til du lykkes. Du har ingenting å tape.

Den gode nyheten er at utgangspunktet ditt er bra siden du allerede får en vennskapelig tone med menn rundt deg. Du når altså inn og blir værende. Det hadde raskt vært verre for deg om du ikke gjorde det engang. Så her er det bare å kjøre på med full "deg"-modus i en utforskende og litt ny forpakning, og se hvordan det går. Du får det til! ;) 

Takk 😁 men når jeg ber en inn på kaffe og han sitter i over en time. Han vil egentlig ikke gå men må fordi moren ber han hente henne. 

Neste er at når vi prater sammen så åpner han seg veldig for meg. Gjerne om tidligere forhold, hvordan han ble forlatt. Går i detaljer om vektnedgangen osv.. Itillegg vet jeg godt hvem hun er han prater om. Er dette tillitserklæring kanskje "bare" ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk 😁 men når jeg ber en inn på kaffe og han sitter i over en time. Han vil egentlig ikke gå men må fordi moren ber han hente henne. 

Neste er at når vi prater sammen så åpner han seg veldig for meg. Gjerne om tidligere forhold, hvordan han ble forlatt. Går i detaljer om vektnedgangen osv.. Itillegg vet jeg godt hvem hun er han prater om. Er dette tillitserklæring kanskje "bare" ? 

Skulle stå hente HAN. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke godt å tolke dette. Men du må bli bedre på å kontrollere samtalene og lede samtalene inn på noe mer lett og fruktbart. Du er ikke psykologen hans/deres, så ikke sitt der og jatt med for lenge. Strengt tatt burde det vært omvendt, altså at du pratet om deg. Så her må du ta mer plass.

Skrevet

Du må være oppriktig om hva du ønsker deg, og forberedt på å miste en venn om det ikke fungerer.
"Jeg synes at du er en god venn, men jeg synes også at du er tiltrekkende... Er du interessert i treffes bare du og meg?"

• Nyttig 1
Skrevet
Bombasi skrev (1 time siden):

Det er ikke godt å tolke dette. Men du må bli bedre på å kontrollere samtalene og lede samtalene inn på noe mer lett og fruktbart. Du er ikke psykologen hans/deres, så ikke sitt der og jatt med for lenge. Strengt tatt burde det vært omvendt, altså at du pratet om deg. Så her må du ta mer plass.

Okei. Håper det er en god begynnelse.. Vil han alene komme å drikke kaffe hos meg og sier ja til det, tror jeg er et godt tegn. Er nok noen menn som har vanskeligheter med å ta initiativ, det tror jeg han her har. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...