Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er I eit anstrengt forhold, vi har vært i parterapi for over eit år siden uten at det var noe suksess. Eg gikk i sommer til  terapi uten at partneren viste det, hadde uansett ikke blitt med. Når partner fikk vite at eg hadde vært der reagerte hen med eit veldig sinne og meinte det var ein form for utroskap å gå å utlevere hen til ein terapeut. Er det greit å gå til terapi bak ryggen på partner? Forholdet er veldig ustabilt og eg sliter en del med det.

Anonymkode: 7b6f9...9d1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det innafor å gå i terapi uten partner. Kanskje på tide å gå videre? Høres ikke ut som noe som er liv laga.

Anonymkode: b2167...f3e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at en som kaller det å gå i terapi for en form for utroskap trolig sliter med et usunt kontrollbehov eller gjør/sier ting h*n vet ikke er ok. 

Du trenger ikke noen godkjennelse for å gå i terapi fra en partner. Du har rett til å ta vare på egen helse, fysisk, emosjonelt og mentalt.

Anonymkode: 9d8f1...ca1

• Nyttig 3
Skrevet

Han høres ut som en usikker fjott. At du jobber for å redde forholdet, burde han sette pris på. At det fungerte best for deg å gjøre i stillhet, burde han respektere

Anonymkode: 337bc...6f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eg er I eit anstrengt forhold, vi har vært i parterapi for over eit år siden uten at det var noe suksess. Eg gikk i sommer til  terapi uten at partneren viste det, hadde uansett ikke blitt med. Når partner fikk vite at eg hadde vært der reagerte hen med eit veldig sinne og meinte det var ein form for utroskap å gå å utlevere hen til ein terapeut. Er det greit å gå til terapi bak ryggen på partner? Forholdet er veldig ustabilt og eg sliter en del med det.

Anonymkode: 7b6f9...9d1

Klart det er greit, det er IKKE utroskap, ikke i nærheten

Anonymkode: 6bac2...123

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...