Fighter83 Skrevet 9. september 2023 #41 Skrevet 9. september 2023 Jeg har vært med flere flotte menn som ikke er kjekke. Godt utvalgte klær som du kler, en rak og fin kroppsholdning, utstråling og EQ kommer man langt med👏 Selv om du mener du ser stygg ut så kan du likevel se flott ut. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #42 Skrevet 10. september 2023 Hva er en stygg mann? En som ikke er kjekk? Isåfall: Ja selvfølgelig. En helt gjennomsnittlig mann med noen «gode» trekk er det jeg faller for og tenner mest på. Er det en jeg faktisk har tenkt «stygg» om og siden fått lyst på? Nei. Sjelden jeg syns vanlige folk er stygge men i de tilfellene er det nok tvilsomt at det endrer seg til tiltrekning. Anonymkode: 92439...1e1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #43 Skrevet 10. september 2023 Jeg spør som andre, hva legger du i stygg? Min første samboer var langt fra pen, men er fantastisk menneske. Når man blir kjent med folk og glad i de, legger man dessuten merke til småting som sjarmerer deg - da blir de penere enn de er, i dine øyne. Selvfølgelig må man føle tiltrekning, men dagens bildebaserte appdating har skapt en kunstig fokus på visse ( nesten uvesentlige) egenskaper. Anonymkode: 8fcbc...c0f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #44 Skrevet 10. september 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg har vært sammen med en utseendemessig lite pen mann. Vi var som skjønnheten og udyret, i utgangspunktet null problem for meg, hadde udyret kun vært utenpå og ikke inni også. Bra du anser deg selv som skjønnheten og han som udyret. Flott å ha bra selvbilde. Anonymkode: 8dd55...8e6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #45 Skrevet 10. september 2023 Nei, det ville aldri ha falt meg inn. Jeg må finne en mann attraktiv for å tenne på ham. Jeg må se på, ta på og nyte hele ham, noe som blir vanskelig hvis jeg synes han er stygg, dessverre. Når det er sagt, så er hva hver enkelt definerer som fint eller stygt individuelt. Jeg kan finne en mann veldig vakker (her spiller sjarm, personlighet og utstråling inn), mens andre finner ham lite attraktiv. Kanskje føler du deg stygg, men jeg kan garantere deg at det finnes kvinner der ute som finner deg vakker! De fleste kvinner tiltrekkes av helheten og selv billedskjønne menn blir lite attraktive hvis sjarm og personlighet ikke er på plass. En lite billedskjønn mann kan bli verdens vakreste hvis alt det andre er på plass. Anonymkode: 3ceac...d8b 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #46 Skrevet 11. september 2023 Hva er "stygg" egentlig? Men ja, jeg har ligget med menn jeg ikke fant fysisk attraktive. De var attraktive på andre måter. Anonymkode: c8f0d...16a 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #47 Skrevet 11. september 2023 Ha ha, gå en tur på et folksomt sted da og observer alle de stygge mennene som har små barn! Der har du svaret. Vi får tro at de fleste av barna ikke har en annen biologisk far og heller ikke at det er barna som har gjort fedrene stygge. Anonymkode: 16768...481 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #48 Skrevet 11. september 2023 Vel.... stygg og "stygg", hva er definisjonen. Jeg har hatt sex med "styggpene" menn, altså menn som har tent meg selsuelt uten å være billedlig eller tradisjonelt pene/vakre. Men som har en utstråling, råskap ..... mandighet ... eller noe udefinerbart som gjør meg tent. Alyså noe som får meg til å føle begjær og attrå. Det jeg mener er at å være sexy ikke nødvendivis er det samme som å være pen. Anonymkode: 3c57d...32b 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #49 Skrevet 11. september 2023 Hva er stygg? Noen som har eksempler? Anonymkode: 33029...422
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #50 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 23.57): Vil sjekke om det finnes håp for meg 🤭 Anonymkode: 8dd55...8e6 Kunne du tenke deg å bli sammen med en stygg dame? I så fall finnes det håp. Anonymkode: 33339...79e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #51 Skrevet 11. september 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne du tenke deg å bli sammen med en stygg dame? I så fall finnes det håp. Anonymkode: 33339...79e Dårlig svar. Anonymkode: 8dd55...8e6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #52 Skrevet 16. september 2023 Ja, det er håp for deg. Er selv lite attraktiv med for bredt ansikt, store nesebord, øyne som sjeler, hår som blir fett etter en dag og bruker ikke sminke. Puppene er små, ryggen skjev og rumpa henger. Er godt gift, og det var ikke vanskelig å finne en partner heller. Har også hatt fast fuck friend. Tror jeg har hatt flaks, men kan jeg kan du. Kvinne. Anonymkode: 4d69a...c14
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #53 Skrevet 16. september 2023 Ja. Flere. Anonymkode: 76244...fb0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #54 Skrevet 16. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, det er håp for deg. Er selv lite attraktiv med for bredt ansikt, store nesebord, øyne som sjeler, hår som blir fett etter en dag og bruker ikke sminke. Puppene er små, ryggen skjev og rumpa henger. Er godt gift, og det var ikke vanskelig å finne en partner heller. Har også hatt fast fuck friend. Tror jeg har hatt flaks, men kan jeg kan du. Kvinne. Anonymkode: 4d69a...c14 Flott, men det er mye lettere for kvinner. Anonymkode: 8dd55...8e6
Andro Skrevet 16. september 2023 #55 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 0.02): Ja, jeg har vært sammen med en utseendemessig lite pen mann. Hadde verdens beste sex, magisk kjemi i senga, med han. Men personligheten hans endret seg etter hvert som han ble mer trygg på meg. Han oppførte seg som en taper, men struttet rundt som om han hadde vunnet uansett, med andre ord en besserwisser. Han ble dermed styggere fordi oppførselen hans forsterket det hele veldig negativt. Så, jeg avsluttet med han. Vi var som skjønnheten og udyret, i utgangspunktet null problem for meg, hadde udyret kun vært utenpå og ikke inni også. Anonymkode: 7aa13...1c0 Kunne skrevet nesten nøyaktig det samme. Han er feit og mindre pen, men har en utstråling som gjør at han har skikkelig draget likevel. Veldig flott i starten av vårt situationship, men nesten ond da vi var på vei til å ta det videre. Han er like tåpelig arrogant, og føler seg som en storsjarmør av å ha hatt mange damer, uten å feste seg ved at man ikke orker å bli. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #56 Skrevet 16. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, det er håp for deg. Er selv lite attraktiv med for bredt ansikt, store nesebord, øyne som sjeler, hår som blir fett etter en dag og bruker ikke sminke. Puppene er små, ryggen skjev og rumpa henger. Er godt gift, og det var ikke vanskelig å finne en partner heller. Har også hatt fast fuck friend. Tror jeg har hatt flaks, men kan jeg kan du. Kvinne. Anonymkode: 4d69a...c14 Det er vel ingen i verden som har påstått at det er vanskelig for stygge kvinner å få sex, for det er det virkelig ikke. Ikke at jeg sier at DU er stygg, bare så det er sagt Anonymkode: 04ba3...81d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #57 Skrevet 16. september 2023 Ja, mange ganger! De er fantastiske elskere. De vet at de er stygge og derfor kompenserer de på alle mulige andre måter. Liker faktisk bedre å ha sex med stygge menn enn fine Anonymkode: 37eb4...d80
Helene1982 Skrevet 16. september 2023 #58 Skrevet 16. september 2023 Utseende er ikke viktig for meg. Mine exer er helt uten system utseendemessig. Jeg liker ikke pretty-boys, da jeg har fordommer om at de er dumme, men de må ha lyset på i topplokket. Jeg har aldri hatt sex med noen som har sutret seg til sex. Om de ikke mener at de er gode nok selv, tror ikke jeg det heller. Jeg liker menn med selvtillitt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #59 Skrevet 16. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Flott, men det er mye lettere for kvinner. Anonymkode: 8dd55...8e6 Hvis de kun er ute etter sex med menn i 50 årene så. Jeg fikk meg jevngammel, attraktivt mann uten noe særlig skavanker. Og jeg har selv vært sammen med, og hatt sex med, en som var langt mindre attraktiv enn meg selv. Ikke alle bryr seg om utseendet. Vet også av andre som har dritstygge partnere, sånn klassisk taperutseendet. Kvisete stakkalung med dårlig/Ingen jobb, bor hjemme hos mamma mens hun er middels attraktiv, dritpen sammenligna med han da, fine former og har jobb og i det heletatt ting på stell. Står ved mitt, det er håp. Har mye mer å si hva slags personlighet du har. Dessuten så har utseendet svært lite å si for mange kvinner dersom du eller er allright. Snakker du godt for deg, behandler henne bra og gjør din del av husarbeidet, forblir du ikke singel. Men er det ons du er ute etter så aner jeg ikke hvordan det markedet er lenger, tipper både jenter og gutter som er ute etter et ligg er litt mer kresen på utseendet og bryr seg mindre og andre faktorer. Anonymkode: 4d69a...c14
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #60 Skrevet 16. september 2023 Ja, var dritings. Følte meg direkte skitten i lange tider etterpå!! Anonymkode: 5a3cc...f9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå