Gå til innhold

Har du noengang hatt sex med en stygg mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pene menn liker ikke meg så jeg har bare vært sammen med stygge menn😅 

Min mann er 1.65, tykk og skallet. 

Min han er fin for han er min mann. 

Ikke bekymre deg. Vær snill og grei så kan du omtrent få hvem du vil. 

Anonymkode: f7675...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Personlighet og utstråling er alt. Kan fort få en stygg mann attraktiv det

Anonymkode: dc7bd...a24

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange ganger. Noen ganger av medlidenhet eller en følelse av forpliktelse. 🙈

Anonymkode: bad51...367

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja, jeg var en periode sammen med et av de utseendemessig styggeste menn jeg har møtt, samtidig som jeg selv jobbet som modell. 😅 Så det er nok håp for de fleste. Jeg dumpet han da personligheten begynte å bli stygg ...

Anonymkode: 70a3f...f6b

Hva fikk deg til å bli forelsket i han? Åssen var personligheten hans?

Anonymkode: 45fb4...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Så flott da! 👍 Vet han at du ikke syntes han var vakker? 

Anonymkode: 8dd55...8e6

Du misforstår. Han er vakker. Fordi jeg elsker han. 

Det har uansett ikke vært ett tema om dette, da begge er trygge på at vi er tiltrukket av hverandre. 

Det er viktig, ikke om han er modellpen eller er blendene vakker.

Anonymkode: 195b0...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en stygg mann? Kan du gi navn på noen amerikanske skuespillere som er "stygge". Bare litt interessert i hvor lavt nivået ligger. 

Anonymkode: 33029...422

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, mange ganger. Noen ganger av medlidenhet eller en følelse av forpliktelse. 🙈

Anonymkode: bad51...367

Det er veldig omtenksomt av deg. Vi trenger flere slike kvinner i samfunnet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer "stygg mann"...? 

Jeg tviler på at vi har samme definisjonen, så for å kunne svare skikkelig må jeg nesten ha din definisjon.  😉

Jeg HAR hatt sex med menn som jeg ikke fant utseendemessig pen, men som personligheta var fantastisk på. Jeg har også hatt sex med menn som var pene (etter min mening), men som viste seg å være direkte stygge innvendig. Så, hva er definisjon på stygg? Regner med du mener utseendet, og da kan jeg trøste deg med at sålenge du har en god personlighet, så finnes det definitivt damer som klarer videre inn forbi utseendet ditt. 😊

Anonymkode: 33b0d...165

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Man kan ha fin utstråling og fremstå trygg, sterk og sjarmerende helt uavhengig av hvordan man ser ut

Anonymkode: 5f703...c82

Dette ❤️

Anonymkode: ef6e4...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Bamseklemmer said:

Stygg utvendig eller innvendig?😅

Utvendig selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ingen som jeg syns har vært direkte stygge, men har hatt sex med folk som jeg ikke tenner på seksuelt.

Anonymkode: afd6c...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men hadde jeg snakket med mitt yngre meg hadde jeg gitt henne beskjed om å la være. Ikke fordi han var stygg men fordi den dårlige selvtilliten hans fikk han til å behandle meg som dritt. Jeg tror han så ned på meg fordi jeg lå med han. Ellers så hadde han et behov for å føle seg bedre ved å tråkke på andre og når jeg var i en intim relasjon med han så var han trygg nok på meg til å la det gå utover meg. Andre oppførte han seg høflig mot.

Anonymkode: a5d0f...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye, og det interesserer meg lite.
Det som betyr noe er hva vi kan gjøre godt for hverandre, og at vedkommende er et skikkelig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vil sjekke om det finnes håp for meg 🤭

Det er jeg garantert det gjør. 
jeg har hørt noen si at dem synes min mann var stygg hadde aldri falt for han, ikke dirkete til meg men fant det ut. Men i mine øyne er han jo den kjekkeste jeg vet, så hva en synes er stygt kan andre synes er utrolig kjekt. Jeg har venner som bare se på den hotte mannen, og jeg bare ikke min type gitt. Ofte sånn man ser i blader med sixpack og er modell. Var som ene vennina mi sa, nei må ha en liten badeball 😅 og der er vel jeg også. Jeg synes helt vanlige menn er supersexy ikke dem jeg skjønner kvinner fleste snur seg etter

Anonymkode: a16f2...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har det. Gifta meg med han også. Men da hadde jeg blitt kjent med personligheten og han var verdens fineste for meg. Stakkaren må nok slite med meg resten av livet. 

Og ja… Han vet at jeg ikke likte utseendet hans da vi ble kjent.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, jeg var en periode sammen med et av de utseendemessig styggeste menn jeg har møtt, samtidig som jeg selv jobbet som modell. 😅 Så det er nok håp for de fleste. Jeg dumpet han da personligheten begynte å bli stygg ...

Anonymkode: 70a3f...f6b

Jeg rota litt med en skikkelig, skikkelig stygg dame en gang, mest fordi jeg syns litt synd på henne.. Men etterhvert som det råtne personligheten hennes kom mer og mer til synet fant jeg det best å skygge banen... 🤢 Kan gjerne være sammen med folk som ikke har utseende helt med seg, men da bør de i det minste være fin på innsiden...

Anonymkode: 55c4f...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært sammen med en utseendemessig lite pen mann. Hadde verdens beste sex, magisk kjemi i senga, med han. Men personligheten hans endret seg etter hvert som han ble mer trygg på meg. Han oppførte seg som en taper, men struttet rundt som om han hadde vunnet uansett, med andre ord en besserwisser. Han ble dermed styggere fordi oppførselen hans forsterket det hele veldig negativt. Så, jeg avsluttet med han. Vi var som skjønnheten og udyret, i utgangspunktet null problem for meg, hadde udyret kun vært utenpå og ikke inni også. 

Anonymkode: 7aa13...1c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...