Gå til innhold

Har du noengang hatt sex med en stygg mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 19.00):

Kan noen komme med eksempler på en "stygg" kjendis? Bare for å se hvilken standarder folk har.  

Anonymkode: 62820...12c

Han som spiller Kim Rune i familien lykke er en lite pen mann. Svært urealistisk at han har ei dame som er så vakker som Kristine Riis. Samme med Fridtjof Såheim. Begge kan være sjarmerende, men lite pene å se på

Anonymkode: 94d9d...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Han som spiller Kim Rune i familien lykke er en lite pen mann. Svært urealistisk at han har ei dame som er så vakker som Kristine Riis. Samme med Fridtjof Såheim. Begge kan være sjarmerende, men lite pene å se på

Så standarden ligger såpass høyt. 

Anonymkode: 33029...422

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er noe vås, Fridtjof Såheim ihvertfall vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en person jeg synes var stygg. Problemet var at jeg ikke hadde noe mot personligheten. Så det ble en slags konflikt i hodet, noe som gjorde at jeg etterpå ghostet vedkommende og ikke svarte på meldinger. Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Jeg kunne jo ikke si det jeg tenkte uten å virke veldig ekkel.

Vi møttes i en app og jeg visste lite om vedkommende (alt var jo skriftilig) før vi var på soverommet. Det eneste jeg visste egentlig var at vi begge hadde hatt sex med en person jeg tidligere hadde kjent (ikke samtidig selvsagt).

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 0.40):

Det er ons jeg er ute etter

Tydelig overvektig, men ikke kjempefint. Langt ofte ustelt hår. Alt annet enn pen i tøyet. Ikke spesielt ansiktspen. 

Et tresifret antall ONS og har ekspert på å ha kjønnssykdommer.

Aldri hatt en skikkelig kjæreste, men drar damer lett på byen og fest. 

Det siste skjønte jeg første gangen jeg som mann hilste på og snakket kort med han. Han er typen som får deg å føle deg sett og trygg. Med latter og humor som sitter løst. 

Han er venn fra oppveksten til min kone (og da flere av hennes venninner). Ingen av de kvinnene som kjenner han godt har hatt seg med han, man massevis av tilfeldige damer. 

Poenget med posten var at sosial intelligens å det å være faktisk flink på å sjekke kan kompensere mye. Er en god grunn at denne mannen som nå er over 40 år aldri har hatt en skikkelig kjæreste da han ønsker seg kjæreste og familie, men til ONS så fungerer han opplagt til mange kvinner. Selvfølgelig virker det fra hva jeg har skjønt at han stiller nesten ingen krav, men prøver seg på det meste uten å være ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (1 minutt siden):

Tydelig overvektig, men ikke kjempefint. Langt ofte ustelt hår. Alt annet enn pen i tøyet. Ikke spesielt ansiktspen. 

Et tresifret antall ONS og har ekspert på å ha kjønnssykdommer.

Aldri hatt en skikkelig kjæreste, men drar damer lett på byen og fest. 

Det siste skjønte jeg første gangen jeg som mann hilste på og snakket kort med han. Han er typen som får deg å føle deg sett og trygg. Med latter og humor som sitter løst. 

Han er venn fra oppveksten til min kone (og da flere av hennes venninner). Ingen av de kvinnene som kjenner han godt har hatt seg med han, man massevis av tilfeldige damer. 

Poenget med posten var at sosial intelligens å det å være faktisk flink på å sjekke kan kompensere mye. Er en god grunn at denne mannen som nå er over 40 år aldri har hatt en skikkelig kjæreste da han ønsker seg kjæreste og familie, men til ONS så fungerer han opplagt til mange kvinner. Selvfølgelig virker det fra hva jeg har skjønt at han stiller nesten ingen krav, men prøver seg på det meste uten å være ubehagelig. 

Slik jeg har tenkt trenger ingen å være modell for at jeg skal like dem. Men jeg må føle meg "komfortabel" med utseende deres. Og det må være lignende tanker hos motparten om akkurat dette. Jeg er normal, men langt fra noen modell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kvinnene som sier her at de har hatt sex med en "stygg" mann syntes
mest sannsynlig at den mannen var tilstrekkelig fin anyway

Kort sagt: det er til en stor grad subjektivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med det folk flest ville sagt har et lite pent ansikt, men for meg var han veldig tiltrekkende. Karismatisk, interessant, godt humør, deilig kropp og en skikkelig tjukk penis. Veldig store og maskuline hender som gjorde fantastiske ting med meg. Ordentlig frekkas i senga, på den positive måten. 

Han er 14 år eldre enn meg, noe jeg synes blir mye. Han ville fortsette, og hadde det ikke vært for alderen... Var 29 da vi hadde en deilig sommerflørt sammen. Tenker fremdeles på han av og til. Ikke lenge siden han sendte melding og spurte om jeg ville møtes, men nå er jeg i et samboerskap. 

Det er ulike måter å være stygg på. Kunne aldri hatt sex med en tjukk og stygg mann, men slank og stygg går tydeligvis greit. Dette er min mening. 

Anonymkode: deb80...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 23.57):

Vil sjekke om det finnes håp for meg 🤭

Anonymkode: 8dd55...8e6

Du vet at det med stygg / fin ikke er objektivt ? Noen kan synes du hot selv om andre inkludert deg selv ikke gjør det . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

I form for jeg tenner ikke på han i det hele tatt. Stygg er han ikke. Men dessverre ikke min smak. Men øl briller hjalp han

Anonymkode: b46c5...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er noe vås, Fridtjof Såheim ihvertfall vås.

Jeg synes ikke det. Synes begge de er veldig lite attraktive. Både ansikt og kropp

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke det. Synes begge de er veldig lite attraktive. Både ansikt og kropp

Da har du ekstremt høy standard og er arrogant. Hvem synes du er kjekk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da har du ekstremt høy standard og er arrogant. Hvem synes du er kjekk da?

Min eksmann og ekskjærester ser veldig mye bedre ut enn de to. Og jeg er temmelig ordinær selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Min eksmann og ekskjærester ser veldig mye bedre ut enn de to. Og jeg er temmelig ordinær selv. 

Nevn kjendiser som ligner på eksene dine sånn at det blir noe noe å sammenligne med. Brad Pitt? Chris Hemsworth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
58 minutter siden, Natta1980 said:

Hadde sex med en som var over 70. Han ga meg g punkt orgasme til de grader :)

Noice! Hvor gammel var du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...