AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #61 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg er litt sjenert av meg og har bare hatt to partnere... men jeg har vært stormende forelska i veldig mange menn opp igjennom åra som jeg vet andre synes er lite tiltrekkende😆 Men for meg har de gitt meg 1000 timer med livlig og het fantasering om dem😳 Det de alle har hatt tilfelles er mye humor og trygge på seg selv. Anonymkode: 044bd...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #62 Del Skrevet 16. september 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: Men er det ons du er ute etter så aner jeg ikke hvordan det markedet er lenger, tipper både jenter og gutter som er ute etter et ligg er litt mer kresen på utseendet og bryr seg mindre og andre faktorer. Menn som er ute etter et ligg er jo ekstremt lite kresen på utseende, det må de være om de skal ha noe håp Anonymkode: 04ba3...81d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #63 Del Skrevet 16. september 2023 Er jo like mye stygge damer der ute. Minst. De må jo også ligge med noen. Anonymkode: 0673d...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #64 Del Skrevet 16. september 2023 Du må ikke kalle deg stygg. Si heller at du er en ganske vanlig mann. Dra deg selv opp istedetfor ned. Anonymkode: e8971...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #65 Del Skrevet 16. september 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Men er det ons du er ute etter så aner jeg ikke hvordan det markedet er lenger, tipper både jenter og gutter som er ute etter et ligg er litt mer kresen på utseendet og bryr seg mindre og andre faktorer. Anonymkode: 4d69a...c14 Det er ons jeg er ute etter Anonymkode: 62820...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #66 Del Skrevet 16. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Du må ikke kalle deg stygg. Si heller at du er en ganske vanlig mann. Dra deg selv opp istedetfor ned. Anonymkode: e8971...32a Hvorfor skal han absolutt lyve? Anonymkode: 9c6c7...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #67 Del Skrevet 17. september 2023 Ja, en eks. Jeg husker at første gangen jeg møtte ham, så hadde han et ansikt jeg ikke fant tiltrekkende. Men så ble jeg kjent med ham, og vi begynte å ha sex og ble sammen. Selv kunne jeg velge og vrake, men det var noe som var så tiltrekkende med ham og utstrålingen hans at jeg falt for ham. Han hadde veldig god selvtillit tross utseendet, var kvikk og rask og sterk i kroppen, hadde alltid et flørtende smil på lur og gikk an å snakke med. Dessverre ble han veldig spesiell med tiden (sånn Norge for nordmenn-fyr med nasjonalistiske tatoveringer - ikke så ille som han i American History X da 😄) Anonymkode: 567f0...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #68 Del Skrevet 17. september 2023 Nei. Må være tiltrekning der. Og for min del har utseendet like mye å si som personlighet. Men uten en av delene blir det nei fra meg. Men hva man finner utseendemessig tiltrekkende varier mye. Anonymkode: c39a8...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #69 Del Skrevet 17. september 2023 Selvtillit trumfer utseende anyday... Det er det lite tvil om. Men hvordan få selvtillit da? De som er født med Brad Pitt look har nok en enklere vei til selvtillit på damefronten. Men det er ikke det samme som at det er umulig for alle oss andre. Er du sosialt oppegående og får jenter til å le? Får du de engasjert i en samtale med dem? Klarer du flørte litt og gi kompliment uten å fremstå creepy? Hvis ja, så er du godt på vei. Hvis nei så må du jobbe litt med dette. Utseende og kropp er man til en hvis grad stuck med, men noe vedlikehold og noen grep kan løfte deg fra lavmål til middels pluss i alle fall. Trening i en eller annen form er bra for kroppen og det mentale. Kondistrening for å unngå ølmage og litt styrketrening for å unngå å se ut som en strekmann. svært få kvinner har fetisjer for hverken strekmenn eller ølmage. Velg klær som passer deg, ikke klær som ser kule ut på andre på bilder. Nøytrale og tidløse plagg er alltid safe om du ikke ønsker fokus på måten du kler deg på. Men går du i plagg som ikke sitter godt til din kropp drar du ufrivillig oppmerksomheten mot nettop måten du kler deg på. Klær trenger ikke være dyre, fancy eller siste mote. De som kler seg bra velger rett og slett plagg som sitter godt. Ikke for trange og korte bukser, ikke for vide skjorter osv... Å gå til frisøren koster det samme uansett hvordan du klipper deg. Sørg for å velge en frisør som har litt øye for en frisyre som passer ansiktsformen din. God hygiene er selvsagt viktig. Man skulle tro det var opplagt, men mange slurver her faktisk. Dusj, tannpuss, tanntråd og rene klær!! Et fint smil kan kompensere for de fleste andre skavanker i ansiktet. Har du skjeve tenner kan en liten oppretting her gjøre underverker for selvtilliten. Snakker av personlig erfaring. Og så vil noen kommentere at kvinner ser ikke etter alle desse tingene. Og det er meget mulig at mange ikke gjør det. Men poenget er at de fleste kvinner finner det meget attraktivt med menn som utstråler selvtillit. Og summen av grepen over vil gi en selvtillitsboost, helt garantert!! Som sagt; selvtillit trumfer utseende anyday.... Anonymkode: d4803...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #70 Del Skrevet 17. september 2023 Ikke noen jeg synes er stygge, men ingen av dem er er sånn superpene hvis jeg skal prøve å være objektiv. En av dem kan muligens kalles stygg, eller i alle fall under middels. Er selv en ganske pen kvinne, men er ikke opptatt av at mannen må være noe glansbilde. Må like utseendet hans, men det er ikke det samme som at han må se ut som en fotomodell. Er mer opptatt av utstrålig og ikke minst lukt. Så lenge han er noenlunde slank (lett overvekt er OK), har normale proporsjoner og lukter godt, er det helt andre ting jeg vektlegger. Anonymkode: 055de...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #71 Del Skrevet 17. september 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal han absolutt lyve? Anonymkode: 9c6c7...319 🖕 Anonymkode: 8dd55...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #72 Del Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor skal han absolutt lyve? Anonymkode: 9c6c7...319 Han bør si noe bra om seg selv. Anonymkode: e8971...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 17. september 2023 #73 Del Skrevet 17. september 2023 Ja. Sexen var veldig bra. Han var lite pen å se på og så viste det seg at han hadde stygg personlighet og oppførsel og. Var sjarmerende i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #74 Del Skrevet 18. september 2023 22 hours ago, Pingvinen said: Ja. Sexen var veldig bra. Han var lite pen å se på og så viste det seg at han hadde stygg personlighet og oppførsel og. Var sjarmerende i starten. Kan noen komme med eksempler på en "stygg" kjendis? Bare for å se hvilken standarder folk har. Anonymkode: 62820...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariehøna Skrevet 18. september 2023 #75 Del Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 5.9.2023 den 23.57): Vil sjekke om det finnes håp for meg 🤭 Anonymkode: 8dd55...8e6 Beskriv en "stygg" mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #76 Del Skrevet 18. september 2023 2 minutter siden, Mariehøna said: Beskriv en "stygg" mann Tenkte noen av de som har ligget med en "stygg" mann kunne bruke et kjendis eksempel som sammenligning. Det er noen her som mener Chris Hemworth er "midt på treet" og da blir plutselig veldig mange menn "stygge" i sammenligning Anonymkode: 8dd55...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #77 Del Skrevet 18. september 2023 Tja. Jeg har ikke hatt sex med noen jeg ikke synes er tiltrekkende. Men noen av dem har jo hatt et utseende som ikke alle synes er attraktivt. Men de var jo attraktive for meg. Det er jo ikke bare utseendse som avgjør om noen er tiltrekkende. Jeg vil påstå at utseende har ganske lite å si, faktisk. Utstrålingen har mye mer å si for kjemien mellom mennesker. Anonymkode: 769be...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. september 2023 #78 Del Skrevet 18. september 2023 Har hatt sex og vært kjæreste med menn som mange har spurt hvordan jeg kan bli sammen med dem siden de er mindre pene. Men de har vært vakre i mine øyne. Har også vært sammen med menn som omverden synes er ekstrem vakre. Jeg blir sammen med dem jeg føler kjemi med og som er snille og gode og utseendet har ikke betydning da. Du blir fin uansett i mine øyne om du har en vakker personlighet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #79 Del Skrevet 18. september 2023 Ja har hatt sex med flere mindre pene menn. Anonymkode: f314f...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2023 #80 Del Skrevet 21. september 2023 On 9/18/2023 at 11:33 PM, Mysticgirl said: Mange har spurt hvordan jeg kan bli sammen med dem siden de er mindre pene. Hvem er disse folkene som spør om noe sånt? Anonymkode: 62820...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå