Gå til innhold

Endring ved bruk av tampong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste 4-5 mnd slitt med at når jeg bruker tampong ved menstruasjon, så lekker det urin ut/tisser jeg på meg. Dette skjer av seg selv, og jeg klarer ikke holde igjen. Det er ikke mye, men nok til at det blir vått. Dette har aldri vært et problem før. Menstruasjonene er såpass kraftige at jeg må bruke tykkeste tampong og nattbind hele tiden på de 2-3 verste dagene. Hvis jeg ikke bruker tampong i tillegg til nattbind, blør jeg utover alt innen 30-45 min 😕 Jeg er altså veldig hemmet fra før. Når jeg nå i tillegg «tisser på meg», vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Noen tips? Er snart 50 år, så har vel kanskje noe med det å gjøre….. Dette er et mareritt, både hjemme, på jobb og ikke minst sosialt. 

Anonymkode: 12494...e7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det med urin aner jeg ikke noe om, men kraftige blødninger kan du få hjelp med. Det finnes ikke-hormonell behandling tom, cyklokapron, til behandling av det. Jeg vurderer å få resept selv på den fordi jeg må bruke både menskopp og tykke bind selv. 

Anonymkode: 4eb9b...cc1

Skrevet

Har du prolaps? Slik at tampongen treffer feil. Høres ut som du kan være en kandidat til å fjerne livmorslimhinnen. 

Anonymkode: f1b8f...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...