Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hvordan jeg søker frem kanaler på tv'n vår, og finner ikke bruksanvisnigen. Noen som har en slik tv som kan hjelpe meg? Gjerne litt kjapt!

Tusen takk :-)

Tåka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en Menu knapp? Gå inn der og se om du finner det der. Du kan også søke på internett etter manualen.

Skrevet

Dette sleit jeg som pokker med selv, men det hjalp å lese manualen for en gangs skyld, gitt =) På min fjernkontroll er det en luke nederst, når jeg åpner denne er det 7 knapper under, trykk inn knappen med en "klokke" på og knappen med "?" på samtidig, du vil da få opp en meny der du kan stille kanaler både automatisk og manuelt.

Skrevet

Det var jeg som var Tåkete igår,gadd bare ikke logge inn. I manualen (som jeg oxo tenkte det kunne være lurt å lese for en gangs skyld og som jeg til slutt fant på et altfor tilgjengelig sted til at jeg tenkte på å se der ......) , stod det at jeg skulle trykke Meny, som jo var det første jeg prøvde! Så det var til ingen hjelp. Men etter mye tasting oppdaget mannen her at man kunne trykke ned en gul og en grønn knapp (som egentlig r til video/dvd-bruk hvis man vil) - DA kom det en meny med installasjoner og programsøking! Puh! Men takk for gode råd folks! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...