Gå til innhold

Særboerforhold 60-72

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er eldst. I førsten kunne jeg klå på henne og vi kunne gjøre det i trappen, spisebordet, ute på benken om morgenen. 
I det siste har jeg observert at hun har bind på seg. Er dette et tegn til meg at hun ikke liker at jeg klår for mye????

Hun (72) er jevnlig hos brasiliansk voksing og har mange dildoer. Vår sex begynner som regel med at jeg fingrer henne orgasme ved i sengen og at jeg kommer i henne etterpå.

Vårt forhold har vart i ca 6 år. 
Dette med bind gjør meg usikker på hva hun tenker. Jeg vurderer å sette hardt mot hardt og si at om dette ikke opphører, så må vi bryte. 
Jeg for min del er glad i henne. Jeg har hatt mer enn 500 som har sett taket i soverommet mitt. Men jeg er likevel dritt lei av alene livet og byen hver helg. 
Råd mottas med takk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisveis. Jeg ville bare spurt henne ang. bindbruk. Kanskje lekker det urin, hva vet vel kvinneguiden. - Det enkle er ofte det beste, bare spør😉 lykke til🍀

Anonymkode: c7446...f7a

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det har jeg ikke tenkt på. Men hun tar ja hva heter det??? Et preparat som gjør at skjeden hennes blir mye mer klissete og gjør at hun blir mere mottakende for meg. 
Dog har jeg forsøkt å se efter hennes bind og se evt spor, men jeg finner ingen bind. Kan det være at hun skyller bind i do??? Trodde dette var/er helt uakseptabelt!!!

Endret av Einus
Skrevet
Einus skrev (1 minutt siden):

Det har jeg ikke tenkt på. Men hun tar ja hva heter det??? Et preparat som gjør at skjeden hennes blir mye mer klissete og gjør at hun blir mere mottakende for meg. 

Javel😂 og unnskyld for flirefjes. Har dårlig kveldshumor. Kan du ikke bare spør jenta di? Det blir for dumt å gi opp  forholdet ens pga bindbruk, eller hva? Sette hardt mot hardt pga at dere ikke kommuniserer?

• Nyttig 1
Skrevet

Eh ja…..

Ja jo jeg burde kanskje vært litt tøffere…..

Skrevet
Einus skrev (7 timer siden):

Eh ja…..

Ja jo jeg burde kanskje vært litt tøffere…..

Tøffere, som å snakke med henne, versus å ikke gjøre det?  

Begynn med et "hei", det er det enkleste. 

Anonymkode: 6f561...9a0

Skrevet

La nå pensjonisten få være i fred

• Nyttig 1
Skrevet

Men kjære vene, dama bruker jo bind fordi hun trenger det, så ikke trusen blir våt. Respekter damas behov, hun kan jo ikke noe for naturens gang. Se heller positivt på at hun orker å bruke preparater for å kunne ha et aktivt sexliv. 

• Nyttig 2
Skrevet

Javel.

Hvordan går det TS?

Tatt praten?

Slått opp?

Skrevet

Det er nok et Tena Lady, de brukes mot urininkontinens og ikke for å slippe unna menn. På tide å sette seg inn i kvinnehelse når du er 60, ass!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
BobbySocks skrev (På 6.9.2023 den 15.27):

Det er nok et Tena Lady, de brukes mot urininkontinens og ikke for å slippe unna menn. På tide å sette seg inn i kvinnehelse når du er 60, ass!

🙈😉👍

• Liker 1
Skrevet

Dette var bare😳herregud fikk helt vondt i meg av den gamle damen 😳uff🙈🤶

Må du være så aggressiv og voldsom med en gammel dame? 

Får vi ikke være i fred når vi er gamle heller🤔

Må da få bruke bind om hun vil! Herregud er jo hennes kropp 😳😳

Please vær forsiktig og snill med henne ❤️🤶🤞

Anonymkode: b08d0...07f

Skrevet
Einus skrev (På 5.9.2023 den 23.23):

Jenta mi er eldst. I førsten kunne jeg klå på henne og vi kunne gjøre det i trappen, spisebordet, ute på benken om morgenen. 
I det siste har jeg observert at hun har bind på seg. Er dette et tegn til meg at hun ikke liker at jeg klår for mye????

Hun (72) er jevnlig hos brasiliansk voksing og har mange dildoer. Vår sex begynner som regel med at jeg fingrer henne orgasme ved i sengen og at jeg kommer i henne etterpå.

Vårt forhold har vart i ca 6 år. 
Dette med bind gjør meg usikker på hva hun tenker. Jeg vurderer å sette hardt mot hardt og si at om dette ikke opphører, så må vi bryte. 
Jeg for min del er glad i henne. Jeg har hatt mer enn 500 som har sett taket i soverommet mitt. Men jeg er likevel dritt lei av alene livet og byen hver helg. 
Råd mottas med takk!!!!

Jeg fikk "Dangfart Tønnessen vibber" av dette innlegget..

Anonymkode: 18f76...01b

• Liker 3
Skrevet

Unnskyld meg, men du som siterer meg med Dangfart osv Og du som beklager og har masse smiles. 
Føler dere at dere svarer på en hyggelig måte?

Når dere selv blir 70 + så kan dere tenke tilbake på det dere skrev og sitte der ganske flaue vil jeg tro….???!!!

Vet ikke alderen deres, men er dere over 20 år gamle??? Jeg bare spør. Dere later til å være lite kunnskapsrike og samfunnsorienterte med deres harselerende kommentarer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...