AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Er det mulig? Er i lite aktivitet nå, men vil trene styrke 40min x 2 i uken og gå tur 3 dager i 1t hver. Og ellers telle kalorier. Har andre klart det? Anonymkode: bc0f7...f0a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det mulig? Er i lite aktivitet nå, men vil trene styrke 40min x 2 i uken og gå tur 3 dager i 1t hver. Og ellers telle kalorier. Har andre klart det? Anonymkode: bc0f7...f0a Gikk ned 8 kilo på en måned ved å fokusere på å få bort stresset i kroppen. Eller vekttapet ble en bieffekt av at jeg tok tak i egen helse. Gjorde ikke styrketrening, men gikk turer annenhver dag og yoga annenhverdag. Hver dag gjorde jeg guidet meditasjon mot stress (finnes på youtube). Anonymkode: 084aa...b7a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Det er jo ikke umulig. Men siden du skal ned mye på relativt kort tid, så betyr vel det at du har utsatt å begynne? Det har allerede ødelagt for deg Skal du klare det, ville jeg lagt inn mye mer aktivitet, daglige turer og annet som hindrer småspising. Det kommer jo ann på utgangspunktet også, er du 200 kg blir det lett, er du 60 kg blir det umulig. Anonymkode: e5dd2...408 1 1
Kullsyrevann Skrevet 6. september 2023 #4 Skrevet 6. september 2023 Nå kan det være matten min er feil, men følger du dette skal du i teorien gå ned 1,5 kg i uken. Det høres beinhardt ut og er det også. På det meste gikk jeg ned 1 kg i uka og herreguuuud så sliten og sur jeg var. Mistet rumpe og hofter. Ansiktet ble veldig innsunket. Følte meg ikke frisk eller kvinnelig i det hele tatt. Det var i en periode jeg satset veldig på vektnedgang. Aldri igjen 😅Kroppen ble rett og slett stressa av hele opplegget. Og muskelmassen gikk rett i dass. 40 min x 2 styrke i uka er ikke nok. 1 t tur 3 ganger i uka er ikke nok. For å oppnå dette med aktivitetsnivået du nevner så må du rett og slett sulte deg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 Jeg la om livsstilen for 6 mnd siden, begynte med periodefasting. Jeg har gått ned 7 kg på et halvt år. Kanskje det går an å gå ned fortere, vet ikke. Jeg har ihvertfall gått fra overvekt til normalvektig, Jeg tror det er lettere å holde seg på vekten, hvis det har gått litt sakte. Anonymkode: ec2b7...406
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #6 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror det er lettere å holde seg på vekten, hvis det har gått litt sakte. Forskning viser det motsatte. Ts: Det er nok mulig å gå ned såpass, men det høres veldig krevende ut. Jeg synes en vektnedgang på 0.5-1 kg i uka er mest behagelig. Anonymkode: af02d...16d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #7 Skrevet 6. september 2023 De periodene jeg har gått ned mye, har jeg kun fokusert på maten. Jeg blir sulten av å trene, så mest mulig sedativ livsstil kombinert med svært lavt kaloriinntak. Ikke sunt eller bærekraftig på sikt, men det gjør at jeg går raskest mulig ned (dersom det er det eneste målet ditt). Har aldri vært overvektig da, så mulig man ikke trenger å gå så drastisk til verks da. Anonymkode: 9be92...80c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #8 Skrevet 12. september 2023 Klart det går an hvis du har mye å ta av. Spørsmålet er hvorfor du vil gjøre det. For det er ikke spesielt sunt og heller ikke behagelig. Anonymkode: 1de0d...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå