Gå til innhold

Skam over fetisj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skammer du deg   over det du tenner på ?  Hvem sier   du må det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

For det finnes ekstremt mye rart der ute, og hvorfor skal jeg skamme meg for å ha funnet ut hva jeg tenner på? 

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg kan kjenne en del på skam. Mest omkring det som gjelder analnstimulering og behov jeg har omkring det å vise meg frem. Lysten overstyrer skammen, men jeg kan noen ganger sitte igjen med en følelse av skam etterpå. 

Jeg ble tidlig påført skam fra menn i livet mitt, og den sitter desverre i. Den skammen er knyttet til min lyst generellt, ikke spesifikke fetisjer.

Det er vanskelig at min partner ikke forstår dette, og kan gi meg den støtten jeg trenger i etterkant slik at jeg kan komme meg over skammen som jeg jo vet jeg ikke skal ha. Men det krever en del bearbeidelse og gode opplevelser/samtaler sammen med partner etterpå.  Jeg kan trenge mye bekreftelse, også verbal bekreftelse på at partner setter pris på det vi gjør, liker meg for det jeg gjør og at jeg er villig til å inngå i disse aktivitetene (som jeg jo innerst inne vet han liker) på tross av min usikkerhet. Denne biten, den støtten jeg trenger, har jeg ikke opplevd å få sammen med en partner noen gang, så skammen sitter der derfor fortsatt. De jeg har møtt tenker det er tilstrekkelig å vise lyst på meg der og da, og forstår ikke i hvor stor grad jeg trenger bekreftelse for å komme meg over det som er knyttet til skam. 

Anonymkode: 56f5c...fce

• Hjerte 4
Skrevet

Skam over fetish er ikke uvanlig. Samt bekymring for å bli avist og neglisjert. 
Kan vi prøve med... tingen? Nei hvorfor skal vi det, det er jo bare rart. 

Det er tusenvis av filmer of serie som har positive bidrag av samme kjønn relasjoner.

ser vi noen gang helt normale positiv vinklede fetish sener eller bdms sener på kanalene. Utenom 50shades. 
Somregel så er det en ufysen kar og skrekkelige sener om det skulle dukke opp fetish relaterte sener på tv film, serier. Så da lærer en at de som har slikt kink, syr unna. 
tenker det er mange mange fine folk med et litt ekstra ting med på kjøpet.

Anonymkode: ac8de...872

• Liker 1
Skrevet

Vi med fetisj for bleier gjør ofte det ja. 

Anonymkode: 44400...74c

• Hjerte 3
Skrevet

Nei, jeg skammer meg ikke. Først og fremst fordi jeg aldri har blitt møtt på en negativ måte av partner, men også fordi jeg aldri har møtt noen i virkeligheten som har vært negativ. Bryr meg ikke om hva bitre, kjedelige, fordømmende mennesker på nett mener.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 16.36):

Ikke noe galt med bleie fetish. Jeg liker å fylle både bleier og strømpebukser med tiss og bæsj.men jeg forstår skamfølelsen, men så lenge alt er frivillig bør alle møtes med respekt og forståelse 

• Liker 1
Skrevet
enjoyitall skrev (7 minutter siden):

Ikke noe galt med bleie fetish. Jeg liker å fylle både bleier og strømpebukser med tiss og bæsj.men jeg forstår skamfølelsen, men så lenge alt er frivillig bør alle møtes med respekt og forståelse 

Respekt ja, forståelse nei. At noe er frivillig betyr ikke at det ikke er noe galt!

Anonymkode: f3d2b...72e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Respekt ja, forståelse nei. At noe er frivillig betyr ikke at det ikke er noe galt!

Hva?

Skrevet

Noen fetisjer kan være skambelagt, man skal være bra sikker på hvem man uttaler seg med om man liker skat eller efebofili.

Anonymkode: 75dd5...db9

Skrevet
On 9/6/2023 at 4:36 PM, AnonymBruker said:

Det ville jeg også gjort om jeg hadde bleiefetish

Skrevet

Rumpehull.  Jeg er kvinne som har sex med kun andre kvinner , så ja , det er litt skamfullt fordi det er ikke så mange som er interessert i det. Min fetisj er å prøve å komme meg inn bak med munn, fingre eller leketøy. Helst munn og strap-on.

Anonymkode: f930f...1b6

• Liker 2
Skrevet
enjoyitall skrev (12 timer siden):

Hva?

Ingen kan noe for hva de tenner på så selvfølgelig skal man ha respekt for andre mennesker uansett. Men, man kan ikke forvente å få forståelse for at man tenner på å bæsje i en bleie. Det er faktisk fryktelig provoserende at man prøver å normalisere det å tenne på sin egen/andres avføring og tiss!

• Liker 1
Skrevet

Nei, men de er ganske uskyldige. Heldigvis ikke noe dominans, tiss, bæsj eller andre om enn vanlige, så mer «ekstreme» ting. Det jeg tenner på ser jeg på gata eller på bussen hver eneste dag. Så ikke så vanskelig for noen parter, normalt sett. 

Anonymkode: fc27d...a5b

Skrevet

Skammer meg ikke over min fetish, jeg nyter den og oppnår himmelske orgasmer❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...