Gå til innhold

Svarer ikke - etter å ha sagt at han vil møtes igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har egentlig slått meg til ro med at han bare ikke vil møte meg igjen/ har møtt noen andre. Men er likevel spent på hva dere tenker.

Jeg møtte en fyr i helgen, gjennom happn. Jeg slettet appen en stund før vi møttes, men vi gav hverandre numrene våre. Så vi møttes i  helgen, i et par timer. Senere fikk jeg melding om at han ville møtes igjen. Jeg svarte med at jeg gjerne ville møtes igjen,  og stilte i tillegg et spørsmål (Har du hatt en fin helg?). Denne meldingen har han ikke svart på, og det er nå fire dager siden. Hvordan skal jeg tolke dette? Skal jeg bare slippe det? Kan han ha blitt skremt av at jeg spurte om han hadde en fin helg!? 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er en feig idiot

Anonymkode: 953ec...cf1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig merkelig av ham å ikke svare. 

Anonymkode: bb108...33b

Skrevet

Høres ut som ene dritten jeg møtte på happn. Var så hyggelig og bra date virker som den bra fyren. Snakket om hva vi skulle gjøre neste date osv hav var skikkelig på. 

Jeg sendte melding og takket for hyggelig date. Ventet et par dager før jeg fant ut jeg var blokkert 😳😔

Anonymkode: b3c18...f86

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som ene dritten jeg møtte på happn. Var så hyggelig og bra date virker som den bra fyren. Snakket om hva vi skulle gjøre neste date osv hav var skikkelig på. 

Jeg sendte melding og takket for hyggelig date. Ventet et par dager før jeg fant ut jeg var blokkert 😳😔

Wow, så absurd! Er det dette som kalles lovebombing kanskje? Skjønner ikke helt hva de får ut av det da... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer daglig på hva som rører seg oppi hue til de fleste menn, de er noen frekke/feige jævler

Anonymkode: efd1a...4b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pingleton skrev (4 minutter siden):

Wow, så absurd! Er det dette som kalles lovebombing kanskje? Skjønner ikke helt hva de får ut av det da... 

Ja! Aldri opplevd det verken før eller siden men var merkelig. Han virket så oppegående og tilstede på daten. Veldig ivrig på å møtes igjen. Typ sånn at jeg under daten lo litt for meg selv på innsiden. Men han var skikkelig kjekk da så jeg tenkte som så at jeg takket ja til ny date. 

Kanskje lovebombing ja🤔føler at jeg pleier være heldige med mennene jeg velger for date og pleier ikke ta feil av folk men han her var virkelig unike greier på en rar måte 🤔

Nei skjønner ikke jeg heller. Han hadde barn også to stykker og vi snakket mye rundt det osv. Vi snakket om alt mulig egentlig. Virket så bra, ikke falsk liksom men ekte bra. 

Jeg tenkte først det hadde skjedd noe med ham siden jeg ikke hørte noe. Men neida jeg var slettet og blokkert 😳

I ettertid ble jeg usikker jeg som aldri pleier bli det, om jeg hadde gjort noe feil, om radaren min for hva som er bra menneske er blitt helt off osv🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja! Aldri opplevd det verken før eller siden men var merkelig. Han virket så oppegående og tilstede på daten. Veldig ivrig på å møtes igjen. Typ sånn at jeg under daten lo litt for meg selv på innsiden. Men han var skikkelig kjekk da så jeg tenkte som så at jeg takket ja til ny date. 

Kanskje lovebombing ja🤔føler at jeg pleier være heldige med mennene jeg velger for date og pleier ikke ta feil av folk men han her var virkelig unike greier på en rar måte 🤔

Nei skjønner ikke jeg heller. Han hadde barn også to stykker og vi snakket mye rundt det osv. Vi snakket om alt mulig egentlig. Virket så bra, ikke falsk liksom men ekte bra. 

Jeg tenkte først det hadde skjedd noe med ham siden jeg ikke hørte noe. Men neida jeg var slettet og blokkert 😳

I ettertid ble jeg usikker jeg som aldri pleier bli det, om jeg hadde gjort noe feil, om radaren min for hva som er bra menneske er blitt helt off osv🤔

Kanskje han ble påkjørt av bussen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han ble påkjørt av bussen 

Ja det var det 🤭neida er i live han sist jeg sjekka. Fant han på fb. Tok selvsagt ikke kontakt eller addet han der. Men måtte bare sjekke om ja han var ok liksom. Hadde jo hele navnet hans. 

Vi hadde kontakt via happen og snap. 

Virket som alt det han sa med barna, jobb, xen osv stemte

Han var nylig ut av forhold da så muligens noe der🤔jeg så han sendte melding før han blokkerte og sletta noe som frustrerte meg enda mer for fikk jo ikke lest den! Lurer fortsatt på hva han skrev 🤔kan jo være at siden han var nylig ut av langvarig forhold med barn at han ikke viste helr hvordan det der fungerte🤔

Prøver å tenke sånn, finner aldri ut av det uansett ☺️👍

• Hjerte 1
Skrevet

Opplevde nå lignende sjøl nylig. Han var ivrig og tekstet mye før daten, han virket veldig genuin og ivrig på selve daten også, han sa flere ganger han ville treffes igjen og det ga meg håp. Etter daten fortalte han at han tenker en del på meg, men brukte likevel flere dager på å svare på en mld 🙄 Etter en ukes stillhet på siste mld så fikk jeg nok og sletta og blokka han.

Jeg skjønner ikke vitsen med å gi falske forhåpninger for så å bare forsvinne, det er jo så mye lettere å bare være ærlig og si hva man faktisk er ute etter 🙄

Anonymkode: cd969...554

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...