AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Jeg tror mange kvier seg for å gi Varg Veum en sjanse, pga. at det er snakk om bergensere som hovedkarakterer. Anonymkode: 56f2a...b89
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Jeg har ikke hørt om at dever undervurderte. Jeg liker Varg Veum. Men jeg liker det meste. Anonymkode: 3ec08...a2e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Nei, det har jeg aldri hørt om før. Hva slags fordommer mener du folk har mot bergensere som gjør at de velger å ikke lese bøker der en bergenser er hovedkarakteren? Anonymkode: c3b24...627
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror mange kvier seg for å gi Varg Veum en sjanse, pga. at det er snakk om bergensere som hovedkarakterer. Anonymkode: 56f2a...b89 Nei ikke bøkene, men skjønner at noen ikke orker filmene. Bergensk skjærer i ørene Anonymkode: e7834...a57
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 jeg har egentlig aldri likt noen av Varg Veum-bøkene. Men det er fordi jeg synes at bøkene er alt for kjedelig og langtekkelige da. Men dette betyr ikke nødvendigvis at alle bergensere er kjedelig, håper jeg. Men så er jeg egentlig ikke særlig "tilhenger" av for eksempel Jo Nesbø heller da... Anonymkode: d5c6a...656
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Er helt greit krim, men ikke noe stort. Hundreårstrilogien er bedre enn Veum-bøkene. Anonymkode: e99f2...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå