Gå til innhold

Synes du Varg Veum serien (bøkene, ikke filmene) er undervurdert pga. fordommer mot bergensere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror mange kvier seg for å gi Varg Veum en sjanse, pga. at det er snakk om bergensere som hovedkarakterer.

Anonymkode: 56f2a...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt om at dever undervurderte. Jeg liker Varg Veum. Men jeg liker det meste.

Anonymkode: 3ec08...a2e

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt om før. Hva slags fordommer mener du folk har mot bergensere som gjør at de velger å ikke lese bøker der en bergenser er hovedkarakteren? 

Anonymkode: c3b24...627

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror mange kvier seg for å gi Varg Veum en sjanse, pga. at det er snakk om bergensere som hovedkarakterer.

Anonymkode: 56f2a...b89

Nei ikke bøkene, men skjønner at noen ikke orker filmene. Bergensk skjærer i ørene

Anonymkode: e7834...a57

Skrevet

jeg har egentlig aldri likt noen av Varg Veum-bøkene. Men det er fordi jeg synes at bøkene er alt for kjedelig og langtekkelige da. Men dette betyr ikke nødvendigvis at alle bergensere er kjedelig, håper jeg. :nisseblunk:  

Men så er jeg egentlig ikke særlig "tilhenger" av for eksempel Jo Nesbø heller da... 

Anonymkode: d5c6a...656

Skrevet

Er helt greit krim, men ikke noe stort. Hundreårstrilogien er bedre enn Veum-bøkene.

Anonymkode: e99f2...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...