Gjest Vinga Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 Hvor kan jeg finne sånne? De trenger ikke å være fra en mammabutikk, kan gjerne kjøpe vanlige bukser, evt. med strikk i livet og i en større str. enn vanlig. (Helst bukser uten utpreget camo-mønster) Lurer også på om det selges sånne lange bomullstopper som går til nedenfor hoftene noe sted? Husker de hadde sånne for to år siden på BikBok... Noen som har sett sånne i det siste? På forhånd takk for svar... :-)
Gjest gjesta Skrevet 20. januar 2006 #2 Skrevet 20. januar 2006 Jeg kjøpte slike bukser du beskriver i sommer (da jeg var gravid) på JC. Lange singletter/t-skjorter fikk jeg kjøpt på Bik Bok, H&M. Du får ta deg en runde i butikkene. Nå kommer vel mye nytt og vårfint snart.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #3 Skrevet 20. januar 2006 På Vero Moda hadde de slike bukser i ensfarget cordfløyel før jul, tror de var litt lave i livet og med ribbestrikket bånd i livet. De funker sikkert for voksende mage - spørs bare om de har de ennå.
Gjest Vinga Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Takk for svar, Xavia og Gjest (jeg liker ikke cordfløyel ). Skal ta en kjapp kikkerunde i noen butikker i dag, se om jeg finner noe på salg. Krysser fingrene.
Eliza Doalot Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 H&M Rowells har en del lange, ensfargede topper. Jeg tenkte jeg skulle shoppe litt der, men har vært litt usikker om det funker, eller om fasongen blir helt feil med stor kul på magen. Men siden det er fler som tenker som meg, går det sikkert fint!
Gjest Vinga Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Når det gjelder de lange toppene (uten ermer) fra H&M Rowells, har jeg faktisk to fra før, en svart og en hvit. Skal prøve dem på når magen har blitt større, se om det funker. Kjøper ikke nye på nett, vil gjerne prøve i butikken nå fremover. Kaster bort mindre penger på den måten... Tenker helst på topper med lange ermer jeg, da. Men mulig det funker med lange, ermløse med sånn kort knytebolero over? :klø:
Eliza Doalot Skrevet 21. januar 2006 #7 Skrevet 21. januar 2006 Det var noe i den duren jeg hadde tenkt ja...
Gjest Tristessa Skrevet 21. januar 2006 #8 Skrevet 21. januar 2006 Knytebolero er bra! Jeg fant en grå en på H&M som hadde knapp foran. Likte ikke knappen, så jeg kjøpte den to størrelser mindre, fjernet knappen, slik at den bare dekket armene og skuldrene. Et ganske kult plagg i grunn. Strikkejakker og slikt kan jo også brukes, jeg synes det er ganske ok med litt lag på lag nå som det (forhåpentligvis) går mot varmere tider.
Klips Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 De lange hm-trøyene har jeg også to av som jeg brukte som gravid. Da kan du bruke vanlige gensere over, for problemet med vanlige gensere er jo ofte ikke at de blir for trange, men at de blir for korte (med mindre du bare har veeeldig trange gensere). Skal du være skikkelig rocka er det jo kjendisberter som bruker sine vanlige jeans med øverste knappene ukneppet som gravide. Hvem var nå det igjen, Kate Moss, kanskje?
Klips Skrevet 21. januar 2006 #10 Skrevet 21. januar 2006 Det jeansskjørtet som jeg tror jeg hadde da jeg møtte deg i sommer passer kanskje til deg? Jeg brukte det masse, det tålte liksom en trøkk. (Og med det mener jeg ikke at jeg fødte i det men at jeg kunne leke med toåring ute i det, sette meg på gresset og sånt)
Transe Skrevet 21. januar 2006 #11 Skrevet 21. januar 2006 Hvorfor ikke kjole? Ingen linning, bare la magen få komme ut
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 21. januar 2006 #12 Skrevet 21. januar 2006 Jeg kjøpte et par gensere på salg på Risøe forrige helg. Dem er av acryl og spandex, har ingen aning om hvor bra dem holder seg i lengden, men dem ser nå hvertfall fine ut etter én vask. Og foreløpig er dem kjempegode og myke, og rekker godt ned på hoftene/rompa uten å se baggy ut. Tror man kan bli ganske gravid i en sånn Billige var dem også, 2 stk for 200.
Gjest Vinga Skrevet 22. januar 2006 #13 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det jeansskjørtet som jeg tror jeg hadde da jeg møtte deg i sommer passer kanskje til deg? Jeg brukte det masse, det tålte liksom en trøkk. (Og med det mener jeg ikke at jeg fødte i det men at jeg kunne leke med toåring ute i det, sette meg på gresset og sånt) ← Du hadde et jeansskjørt, ja. Det var fint! Hvilken str. er det? Og så hadde du på deg en søt, blomstrete bluse. Og (da) nye, svarte Biancosandaler.. Og en kul, rød veske. *superhukommelse* Transe: Kjole hadde vært supert til i sommer, om jeg fant noen fine. Skal holde utkikk utover våren. Endret 22. januar 2006 av Vinga
Klips Skrevet 22. januar 2006 #14 Skrevet 22. januar 2006 Du hadde et jeansskjørt, ja. Det var fint! Hvilken str. er det? Og så hadde du på deg en søt, blomstrete bluse. Og (da) nye, svarte Biancosandaler.. Og en kul, rød veske. *superhukommelse* ← Jøsses Du får bare si fra hvis du trenger å låne noe.
Gjest Vinga Skrevet 22. januar 2006 #15 Skrevet 22. januar 2006 Hvis skjørtet er i str. 38 eller 40, skal jeg alltids klare å få skvist det på meg. Prøve det når jeg er hos deg på lørdag?
Gjest Vinga Skrevet 22. januar 2006 #16 Skrevet 22. januar 2006 Og så lurer jeg på en ting til; finnes det andre rimelige kjedebutikker enn H&M som har mammaavd.? Mulig jeg kan finne noe som er mindre treigt?
Gjest Vinga Skrevet 22. januar 2006 #18 Skrevet 22. januar 2006 Skal du være skikkelig rocka er det jo kjendisberter som bruker sine vanlige jeans med øverste knappene ukneppet som gravide. Hvem var nå det igjen, Kate Moss, kanskje? ← Det kunne jeg vel klare. Dersom ikke rumpa blir for stor, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå