Gå til innhold

hva gjør man

Anbefalte innlegg

Skrevet

når naboen er så ruset at man ikke merker man har punktert, er stadig ute og kjører ennå personen nesten ikke kan snakke, dette er et godt voksent menneske så jeg tipper det er nervetabletter e.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og si hva, jeg vet jo aldri når peronen er ute og kjører bil, men hver gang jeg prøver og snakke med personen er den helt fjern ...det kjøres bil hver dag ser jeg..

Skrevet
og si hva, jeg vet jo aldri når peronen er ute og kjører bil, men hver gang jeg prøver og snakke med personen er den helt fjern ...det kjøres bil hver dag ser jeg..

Si det du vet. At naboen din er ruset på noe og kjører bil daglig. Hvordan politiet skla ta h*n på fersk gjerning er jo ikke ditt problem

Skrevet
Si det du vet. At naboen din er ruset på noe og kjører bil daglig. Hvordan politiet skla ta h*n på fersk gjerning er jo ikke ditt problem

Jepp. Du opplyser bare om adressen hans, hva slags bil han kjører, og hvis du eventuelt vet når han vanligvis pleier å kjøre. Så loggfører politiet det, og tar tak i det når de har kapasitet.

Skrevet

det er jo naboen min, vil ikke ha dårlig forhold til nabo vet du, bør kanskje ikke ta dette opp direkte..lurer på om det er noen steder jeg kan tipse ?

Skrevet

Du kan jo ringe politiet og si du vil være anonym. Skulle ikke tro det ville by på problemer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...