Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 når naboen er så ruset at man ikke merker man har punktert, er stadig ute og kjører ennå personen nesten ikke kan snakke, dette er et godt voksent menneske så jeg tipper det er nervetabletter e.l.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 og si hva, jeg vet jo aldri når peronen er ute og kjører bil, men hver gang jeg prøver og snakke med personen er den helt fjern ...det kjøres bil hver dag ser jeg..
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 og si hva, jeg vet jo aldri når peronen er ute og kjører bil, men hver gang jeg prøver og snakke med personen er den helt fjern ...det kjøres bil hver dag ser jeg.. ← Si det du vet. At naboen din er ruset på noe og kjører bil daglig. Hvordan politiet skla ta h*n på fersk gjerning er jo ikke ditt problem
Lemona Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Si det du vet. At naboen din er ruset på noe og kjører bil daglig. Hvordan politiet skla ta h*n på fersk gjerning er jo ikke ditt problem ← Jepp. Du opplyser bare om adressen hans, hva slags bil han kjører, og hvis du eventuelt vet når han vanligvis pleier å kjøre. Så loggfører politiet det, og tar tak i det når de har kapasitet.
Gjest arnt Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 det er jo naboen min, vil ikke ha dårlig forhold til nabo vet du, bør kanskje ikke ta dette opp direkte..lurer på om det er noen steder jeg kan tipse ?
Imprezza Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 Du kan jo ringe politiet og si du vil være anonym. Skulle ikke tro det ville by på problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå