AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Del Skrevet 5. september 2023 Hva slags stilling har du, og hva tjener du? Har inntrykk av at dette er en ganske smart karrierevei. Anonymkode: d1873...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Del Skrevet 5. september 2023 Jobber i offentlig sektor som HR jurist. Etter lønnsøkning nå tjener jeg i underkant av 970k. Anonymkode: 1d2ce...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jobber i offentlig sektor som HR jurist. Etter lønnsøkning nå tjener jeg i underkant av 970k. Anonymkode: 1d2ce...def Men da har du vel jus-utdannelse? Vi andre med en bachelor i hrm må nok klare oss på litt mindre 😅 Selv jobber jeg på økonomi og lønn som et steg på veien, har i overkant av 600k 😊 Anonymkode: ed9f9...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men da har du vel jus-utdannelse? Vi andre med en bachelor i hrm må nok klare oss på litt mindre 😅 Selv jobber jeg på økonomi og lønn som et steg på veien, har i overkant av 600k 😊 Anonymkode: ed9f9...f9f Ja har mastergrad i juss😊Og 12 års erfaring. Anonymkode: 1d2ce...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg jobbet et par år som generalist (rundt 700k) før jeg ble leder. På leder-nivå tjente jeg rundt millionen, som direktør i ulike bransjer har jeg tjent ml. 1,2- 1,6 mill. Har master og har jobbet kun i privat sektor. Min opplevelse er at det er muligheter for å avansere raskt innen HR dersom man har lyst og jobber aktivt for det. Anonymkode: f2c44...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Del Skrevet 5. september 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg jobbet et par år som generalist (rundt 700k) før jeg ble leder. På leder-nivå tjente jeg rundt millionen, som direktør i ulike bransjer har jeg tjent ml. 1,2- 1,6 mill. Har master og har jobbet kun i privat sektor. Min opplevelse er at det er muligheter for å avansere raskt innen HR dersom man har lyst og jobber aktivt for det. Anonymkode: f2c44...245 Hvor store bedrifter var det? Anonymkode: 7437a...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Del Skrevet 5. september 2023 Jeg har ofte lurt på hvor mye penger mitt helseforetak bruker på HR årlig, hvordan dette rettferdiggjøres og hvilke krav til produksjon HR-avdelingen har. Dette burde av respekt for sliterne på gulvet og alle andre som lider under sykehusenes økonomiske uføre være lett tilgjengelig offentlig informasjon. Det var direkte vondt å være vitne til at det etter pandemien ved mitt foretak var HR-ansatte som fikk lønnsbonus, ikke de «på gulvet». Jeg håper _inderlig_ det tas politisk oppgjør med pengebruken i offentlige institusjoner, og at alt annet enn kjernevirksomhet og the bare minimum av ledelse slankes bort. Anonymkode: c85da...8df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #8 Del Skrevet 6. september 2023 Kommunal HR, master i et helsefag. Ligger på litt under 700 men da er det også helt uten lederansvar. Anonymkode: 46c2f...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #9 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har ofte lurt på hvor mye penger mitt helseforetak bruker på HR årlig, hvordan dette rettferdiggjøres og hvilke krav til produksjon HR-avdelingen har. Dette burde av respekt for sliterne på gulvet og alle andre som lider under sykehusenes økonomiske uføre være lett tilgjengelig offentlig informasjon. Det var direkte vondt å være vitne til at det etter pandemien ved mitt foretak var HR-ansatte som fikk lønnsbonus, ikke de «på gulvet». Jeg håper _inderlig_ det tas politisk oppgjør med pengebruken i offentlige institusjoner, og at alt annet enn kjernevirksomhet og the bare minimum av ledelse slankes bort. Anonymkode: c85da...8df Det er lett å være «på gølvet» og klage på administrasjonen når man ikke aner hva administrasjonen egentlig driver med. Jobber ikke med HR selv, men også i vår organisasjon får vi høre det samme… Av folk som ikke aner eller ønsker å vite hva vi egentlig driver med. Anonymkode: 14e53...d1c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå