AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Etter å ha sett en del screenshots fra slike hobbysider om urindrikking så har jeg forstått at dette er visst litt populært(?). Men har enda ikke helt forstått hvorfor folk gjør dette, og hvordan de kom seg til å begynne å drive med dette. Finner bare på google at det ikke er noen vitenskapelige bevis for at dette er godt for deg. I frykt for å bli misidentifisert som en snikdrikker av urin så tør jeg ikke melde meg inn i disse facebookgruppene for å spørre der. Etter som at det er så mange medlemmer i disse gruppene så tenkte jeg at det sikkert er en sannsynlighet for at noen av urindrikkerne også henger på kvinneguiden, og håper med det å få svar på mine spørsmål. Så, hvorfor drikker du urin? Hvordan hjelper det deg? Når på døgnet er urinen best? Og drikker du selv om du har UVI? Anonymkode: 4903a...ef5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Smaker gått! Knegg Anonymkode: 71f8c...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 Æsj 😱 Er det så mange som holder på med det da? Husker jeg så et klipp om sånt noe på tv en gang, trodde det var en særdeles liten og eksklusiv klubb bestående av folk med en meget spesiell fetish? Anonymkode: 4e574...244
MariaIsabel Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Hæ? Er det en greie? 😭 Har så vidt hørt noe om det, men trodde det bare var noen veldig sære folk, ikke at dette er normalt eller tilnærmet normalt? Please, ikke si at det er det, verden er allerede så gal, vi trenger ikke mer galskap nå 😭 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Søk på urinterapi, og forsvinn ned i kaninhullet, det er overraskende mange som mener det er terapeutisk å drikke kroppens egne avfallsstoffer. Mens kroppen bare: "Nei, hva faen driver du med, det der har jeg jo AKKURAT kvittet meg med!" Anonymkode: 7f737...b0b 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 😂 Folk som kjeder seg finner på mye rart... Det er bedre enn antivaks og konspirasjonsteorier da, men hakket under kosttilskuddfanatikerne. Kjære vene. Anonymkode: 8b833...439
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Skrevet 5. september 2023 MariaIsabel skrev (3 minutter siden): Hæ? Er det en greie? 😭 Har så vidt hørt noe om det, men trodde det bare var noen veldig sære folk, ikke at dette er normalt eller tilnærmet normalt? Please, ikke si at det er det, verden er allerede så gal, vi trenger ikke mer galskap nå 😭 Har en dårlig nyhet til deg: Man finner molekyler fra Adolf Hitlers urin i vann fra springen: How many molecules of Hitlers urine are in every glass of water you drink https://www.reddit.com/r/theydidthemath/comments/22w5z9/how_many_molecules_of_hitlers_urine_are_in_every/?rdt=44015 Sitat Lets assume all water go unfiltered back into the system, otherwise it would likely be 0: Hitler lived 56 years and 10 days, or 20478 days. According to Wikipedia the average human produces 1-2L of urine/day, so lets take 1.4L (assuming smaller production during youth). That would make 28669.2L of urine during Hitler life. There is approximately 30300 cubic miles of nonfrozen fresh water, or 1.2629 × 1017 liter. This means ~2.27 × 10-11% of all fresh water has Hitler's urine in it, or one molecule of urine for 4.40 × 1012 molecules of water. According to this a 200g glass of water contains 6.6855 × 1024 water molecules. It would therefore contain 1.5194×1012 molecules of urine or 1.51536 × 10-10 grams of urea. Anonymkode: 85fa7...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #8 Skrevet 5. september 2023 Er vel populært blant enkelte konspitullinger. Anonymkode: a23ef...e86
MariaIsabel Skrevet 5. september 2023 #9 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): 😂 Folk som kjeder seg finner på mye rart... Det er bedre enn antivaks og konspirasjonsteorier da, men hakket under kosttilskuddfanatikerne. Kjære vene. Anonymkode: 8b833...439 Hvordan er det bedre å drikke piss enn å fundere på om månelandinga var ekte? 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Skrevet 5. september 2023 Blitt så dyrt med øl. Anonymkode: 8821d...2d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå