AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Ufrivillig singel etter brudd. Datet litt men ikke møtt noen jeg liker og som liker meg. Er fryktelig ensom. Andre som har det likt? Hva kan man gjøre? Har venner med de er midt i den travle småbarnstiden. Gjør ting alene som turer, matlaging, lese bok, se serie og lignende. Men er så vondt å ikke ha den nære relasjonen man har i en kjæreste. Anonymkode: 93261...812 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Du MÅ skaffe deg et eget liv. Venner som gidder å prioritere deg. Brette opp ermene, komme ut av komfortsonen og ta initiativ. Jeg har vært der du er, jeg vet det ikke finnes noen vei utenom. Anonymkode: 34020...862 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du MÅ skaffe deg et eget liv. Venner som gidder å prioritere deg. Brette opp ermene, komme ut av komfortsonen og ta initiativ. Jeg har vært der du er, jeg vet det ikke finnes noen vei utenom. Anonymkode: 34020...862 Hvordan fant du nye venner, hvis du gjorde det? Ikke så lett i voksen alder Anonymkode: cc375...4aa
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Etter jeg ble singel satt jeg helt alene i en by der jeg ikke kjente noen. Hadde mistet min aller beste venn i eksen. Det var skikkelig dritt, men meldte meg som frivillig og dro på masse hobby-greier Nå er jeg heldigvis ikke like ensom lenger, og skjønner at jeg må pleie forhold, også når jeg i fremtiden er i et nytt forhold Anonymkode: 12d47...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Pleide vennskap* ikke bare forhold altså 😅 Anonymkode: 12d47...2b2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #6 Skrevet 5. september 2023 Hæ? Ensom som singel? Det er jo langt mer ensomt i et forhold. Som singel kan du henge med hvem du vil når du vil og kan inngå seksuelle relasjoner med hvem du vil. Den situasjonen du er i skyldes ikke at du er singel, men at du ikke har noe liv. Rart at du skal plastre det opp med en kjæreste i utgangspunktet. Anonymkode: 58841...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #7 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan fant du nye venner, hvis du gjorde det? Ikke så lett i voksen alder Anonymkode: cc375...4aa Jeg valgte noen bekjente jeg likte og så tok jeg rett og slett initiativ til et vennskap. Du har helt sikkert noen i din perifere krets som du kan utvide relasjonen med. Anonymkode: 34020...862 1
Rødstrupa Skrevet 5. september 2023 #8 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ufrivillig singel etter brudd. Datet litt men ikke møtt noen jeg liker og som liker meg. Er fryktelig ensom. Andre som har det likt? Hva kan man gjøre? Har venner med de er midt i den travle småbarnstiden. Gjør ting alene som turer, matlaging, lese bok, se serie og lignende. Men er så vondt å ikke ha den nære relasjonen man har i en kjæreste. Anonymkode: 93261...812 Du sier ingenting om hvor lenge det er siden bruddet. Dersom det er ganske nylig er det naturlig nok ekstra smertefullt..Man føler seg temmelig utenfor/alene. Generelt vil jeg påstå at det er superviktig å kunne trives i sitt eget selskap. Gjøre ting for seg selv som gir glede, motivasjon mm. Trøsten er at litt frem i tid kan det når man minst venter det dukke opp en ny kjærste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #9 Skrevet 5. september 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hæ? Ensom som singel? Det er jo langt mer ensomt i et forhold. Som singel kan du henge med hvem du vil når du vil og kan inngå seksuelle relasjoner med hvem du vil. Den situasjonen du er i skyldes ikke at du er singel, men at du ikke har noe liv. Rart at du skal plastre det opp med en kjæreste i utgangspunktet. Anonymkode: 58841...1dc Men da må jo noen ville henge med deg, og ville inngå seksuelle relasjoner med deg. Anonymkode: dbedf...34b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvordan fant du nye venner, hvis du gjorde det? Ikke så lett i voksen alder Anonymkode: cc375...4aa Få ny hobby. Anonymkode: 221a1...4fb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #11 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hæ? Ensom som singel? Det er jo langt mer ensomt i et forhold. Som singel kan du henge med hvem du vil når du vil og kan inngå seksuelle relasjoner med hvem du vil. Anonymkode: 58841...1dc Man kan vel henge med hvem man vil i forhold også. Tom ha sex med andre så lenge det skjer med gjensidig åpenhet. Ts forklarer jo at noe av ensomheten skyldes at venner får barn og blir oppfattet med familie. Sånn sett en ensomhet uavhengig av forhold også. Jeg savner mange av vennene mine også men mange er veldig slitne og særlig om de har barn under 4. Anonymkode: 221a1...4fb
Bombasi Skrevet 5. september 2023 #12 Skrevet 5. september 2023 Jeg kjente på ensomhet etter at jeg ble singel. Var liksom en tomhet og tidvis stusselighet som hang over meg i noen måneder etter. Gikk seg til etterhvert som jeg ble vant med å være alene. Så prøv å senk skuldrene dine rundt det. Vit at det går over så snart du finner deg noen nye. Og det vil du nok få til etterhvert. Kanskje ikke i morgen eller neste uke, men det går nok bra tilslutt skal du se. Imellomtiden kan du jo dyrke deg selv og ditt, og prøve å kose deg med det
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #13 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ufrivillig singel etter brudd. Datet litt men ikke møtt noen jeg liker og som liker meg. Er fryktelig ensom. Andre som har det likt? Hva kan man gjøre? Har venner med de er midt i den travle småbarnstiden. Gjør ting alene som turer, matlaging, lese bok, se serie og lignende. Men er så vondt å ikke ha den nære relasjonen man har i en kjæreste. Anonymkode: 93261...812 Fokuser på det du har, ikke det du ikke har. Fokuserer du på ensomhet og det å ikke ha en partner, blir det et tomrom og livet blir kjipt. Les boken "her og nå". Lær å sette pris på øyeblikket, og ikke hva du ikke har. En ting jeg synes er veldig attraktivt er mennesker som lever her og nå, trives i eget selskap og laget seg et liv de trives med. Kjærligheten kommer når man minst venter det 🥰 Anonymkode: e0d0d...ea4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #14 Skrevet 5. september 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Ufrivillig singel etter brudd. Datet litt men ikke møtt noen jeg liker og som liker meg. Er fryktelig ensom. Andre som har det likt? Hva kan man gjøre? Har venner med de er midt i den travle småbarnstiden. Gjør ting alene som turer, matlaging, lese bok, se serie og lignende. Men er så vondt å ikke ha den nære relasjonen man har i en kjæreste. Anonymkode: 93261...812 Spill Dreams på PlayStation. Der kan du lage din egen musikk, kunst, filmer og spill. Det er givende å drive med kreativt arbeid, flere burde gjøre det. Anonymkode: c4de7...6e3 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 6. september 2023 #15 Skrevet 6. september 2023 Jeg følte meg fri da ex flyttet ut. Kicket i gang med date apps med intensjon om å møte nye mennesker. Gikk på en del dates og endte opp med en ny bestekompis og kjæreste 😅 Ikke minst dyrk deg selv, egne interesser og hobbyer. Begynn med foto, klatre, turer i skog og mark, whatever flows your boat. I sekundet du finner noe er det garantert en Facebook gruppe du kan melde deg inn på der du kan få nye venner med felles interesser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå