AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Noen som har erfaring med graviditetstester som er gått ut på dato? Jeg er 3 dager forsinket og tok en test på kveldsurin i går. Den var blenda (men ble liksom ikke helt hvit innen tiden, bare sånn lyserosa som den er mens man venter på resultatet) så tenkte sikkert mensen kom i dag. Det har den ikke gjort og merker ikke noe som skulle tilsi at den er rett rundt hjørnet heller. Testen var en billigstrimmel som jeg kjøpte for å teste da vi prøvde på eldstemann, så den testen gikk ut for en god stund siden. Tenkte det sikkert ikke hadde noe å si. Men begynner å lure. Burde jeg kanskje kjøpe ny test og ta en test på nytt? Noen som har fått falsk negativ med gamle tester? Anonymkode: 0f5a9...aed
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Utgåtte tester er ugyldige, så ja, du burde ta en til for å utelukke. Anonymkode: be447...705
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Utgåtte tester er ugyldige, så ja, du burde ta en til for å utelukke. Anonymkode: be447...705 Æsj, så kjedelig! Hadde håpet det var litt som med hermetikk - de setter på en dato fordi de må. Men da er det en grunn til at det er datostempling på da? Anonymkode: 0f5a9...aed
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har erfaring med graviditetstester som er gått ut på dato? Jeg er 3 dager forsinket og tok en test på kveldsurin i går. Den var blenda (men ble liksom ikke helt hvit innen tiden, bare sånn lyserosa som den er mens man venter på resultatet) så tenkte sikkert mensen kom i dag. Det har den ikke gjort og merker ikke noe som skulle tilsi at den er rett rundt hjørnet heller. Testen var en billigstrimmel som jeg kjøpte for å teste da vi prøvde på eldstemann, så den testen gikk ut for en god stund siden. Tenkte det sikkert ikke hadde noe å si. Men begynner å lure. Burde jeg kanskje kjøpe ny test og ta en test på nytt? Noen som har fått falsk negativ med gamle tester? Anonymkode: 0f5a9...aed Utgått er utgått.. Anonymkode: 03dbf...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå