AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Jeg tenker på økonomi hele tiden og på alt Jeg må takke nei til. Hvordan takler dere andre det å spare penger? Jeg har så lyst på takeaway ofte. Nå er det kveld å jeg har lyst på en burger med pomfrites fra grillen.. Hvordan stå i mot når jeg har så lyst på ferdig mat? Anonymkode: d3592...ee8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Jeg jobber også med å spare mer: shopping og velvære jeg synes er vanskeligst å kutte🙈😅 Tenk på hvor kortvarig gleden av en burger er. Ikke er det bra for helsa di heller! Spis deg mett på noen brødskiver, så kan du kjenne på den gode følelsen av at du har spart masse penger! Anonymkode: f1b33...835
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 La være å kjøpe og sett inn det beløpet det koster inn på egen konto? Hamburger og pommes kan du lage hjemme. Anonymkode: f27ad...edb 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Lær deg å lage det hjemme. Anonymkode: 29ee5...270 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #5 Skrevet 5. september 2023 Tenker det er en vane sak. Jeg koser meg meg take away eller mat ute en sjelden gang. Setter da mer pris på det. Visst jeg har lyst på noe lager jeg det gjerne fra bunnen av. Det du kan gjøre er å lage burger brød og burgere fra bunnen av å fryse så ta det opp å lage selv i stede for å kjøpe. Pommes frites kan du også lage fra bunnen av eller kjøpe fryst å lage selfølgelig. Tenker alltid over kjøpene mine. Er det noe som er nødvendig eller er det bare noe jeg har lyst på der og da. I stede for å spise ute med venner hele tiden,så kan man lage mat ilag hjemme med venner osv. Anonymkode: 1b9e8...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå