Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 5.måned og allerede drittlei magen min. Har alltid vært slank og i god form, nå føler jeg meg bare som en sekk. Jeg vet, dette går over om noen måneder og at dette er naturlig og en «vakker opplevelse» for de fleste blabla. Men jeg er lei av gravidbukser, egentlig alt for store overdeler, å se meg i speilet og dårlig kondis. Jeg prøver fortsatt å skjule magen når jeg er på jobb eller ute og handler, fordi jeg hater at folk stirrer på den.  Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få humøret opp. Trenger noe positive ord 😓 hjelp. 

Anonymkode: db354...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye annet å komme med enn at når kvinner er gravide : Da er de på sitt vakreste! Det er noe med utstrålingen eller noe. Vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva som gjør det,men ! Jeg stirrer forresten ikke !

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er også naturlig slank så magen er ganske tydelig nå. Jeg er to måneder lenger enn deg og føler meg superfin :gravid: I starten og midten følte jeg meg egentlig bare feit, men så ble det mer åpenbart at jeg er gravid og da så magen så mye bedre ut 

Anonymkode: 1f155...cf5

• Liker 2
Skrevet

Følte meg som deg frem til 7. måned kanskje? Da var det helt umulig å skjule med klær, og jeg følte meg mer gravid enn tykk.🙈

Anonymkode: 70aa4...7da

Skrevet

Enig! 

Er selv 7 mnd og blir bare tynnere. Er ikke mer igjen av meg, men mage har jeg nok av. 

Alt av bukser og til og med tightser siger og må dras opp konstant. Et mareritt med aktiv jobb. 

Alle overdeler, selv mannens store tskjorter dekker ikke magen. 

Ser ut som jeg konstant går i for store bukser og for små overdeler. 

Anonymkode: 50db7...5ba

Skrevet

Jeg bodde i de få gode gravidbuksene jeg fant, singlett og åpen skjorte/cardigan. Da følte jeg meg noenlunde velkledd og ikke som et telt, i det minste. 

Anonymkode: 347b0...596

Skrevet

Mitt beste tips er å bare «embrace» magen! Mye handler om hvordan man kler seg🥰 gravide kvinner er vakkert! Fint med komfortable kjoler som «rammer inn» magen. Og man går med vide klær/prøver å dekke den til ser man fort ut som et telt🙈 jeg har ikke fått skikkelig mage enda, nå tror jeg folk bare blir usikre på om jeg har kost meg litt ekstra i sommer eller om det en noe på gang om jeg går i noe tettsittende. Men jeg har noen «stramme» kjoler jeg gleder meg til å begynne å bruke når magen blir mer tydelig

Anonymkode: 3ddf7...b83

• Nyttig 1
Skrevet

Vis frem magen heller, jo større den blir jo mindre tvil er det. Mitt inntrykk et at de fleste synes gravide damer er vakkert. Du bærer på liv, du er fruktbar, du har din egen glød. Nyt tiden, kroppen får du tilbake. 

Anonymkode: bb24f...d1e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vis frem magen heller, jo større den blir jo mindre tvil er det. Mitt inntrykk et at de fleste synes gravide damer er vakkert. Du bærer på liv, du er fruktbar, du har din egen glød. Nyt tiden, kroppen får du tilbake. 

Anonymkode: bb24f...d1e

kan ta en stund etter fødsel før man får den helt tilbake da...

Skrevet

Tre måneder igjen her, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Det er først de siste par ukene jeg har begynt å føle meg fin igjen.

Jeg brukte en del shape wear. Ikke for å se tynnere ut, men for å få litt mer definisjon av det som kunne være en gravidmage, men også kunne være for mye god mat og vin. 

• Liker 1
Skrevet

gravide ser bra ut. Er først rett etter man har født man ikke ser så fresh ut

Skrevet

Åååh jeg elsker gravidmagen min! Er min første graviditet og fikk mage kjapt. Love it. Har fortsatt noen måneder igjen så får se hvor mye jeg elsker det på slutten når jeg er tyngre enn nå men 😅

Anonymkode: 923a2...cec

• Hjerte 1
Skrevet
Maleficenta skrev (14 timer siden):

gravide ser bra ut. Er først rett etter man har født man ikke ser så fresh ut

... takk? Godt å vite at man skal føle seg enda verre 🙃

Anonymkode: 2b857...d8c

Skrevet

Ha på tettsittende klær som viser gravidmagen tydelig! Da ser man bare fresh ut og ikke feit ut 😅 kryss fingrene for at du slepper å legge på deg 20 kg vann I tillegg til gravidkiloene 🤪 

Anonymkode: 5289b...fb2

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker gravidkroppen. Har aldri vært en som går naken hjemme, nå gjør jeg det hele tiden. Føler meg fortsatt fin og fresh i uke 39. 

Føler meg kvinnelig, sterk og vakker! Embrace it!

Anonymkode: 36f39...600

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg er bare i uke 6 og har veldig synlig mage. Ingen av buksene passer lenger, og jeg som vanligvis har helt flat mage har fått en ganske synlig kul. Går med ukledelige, løse gensre og synes det er helt pyton. Er mitt tredje svangerskap og vil tro det er grunnen til denne gigantiske magen (som kun skjuler et lite frø). 

Anonymkode: 00e88...624

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2023 den 22.39):

... takk? Godt å vite at man skal føle seg enda verre 🙃

Anonymkode: 2b857...d8c

bare forbereder dehmg på realiteten. Se for deg en ballong, fast og fin. men så begynner lufta å gå ut av den.

men noen snapper jo tilbake til idealvekten i rekordtid etter fødsel da. Og noen er heldige som Caroline Berg Eriksen

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2023 den 5.40):

Jeg elsker gravidkroppen. Har aldri vært en som går naken hjemme, nå gjør jeg det hele tiden. Føler meg fortsatt fin og fresh i uke 39. 

Føler meg kvinnelig, sterk og vakker! Embrace it!

Anonymkode: 36f39...600

Høres herlig ut! Håper mannen din er like begeistret, og at du viser deg fram for han også. Gravide damer kan være utrolig vakre synes jeg, de utstråler liv og fruktbarhet. Glad noen nyter det, selv om det er upraktisk med magen.

m

Anonymkode: 1caa3...32a

Skrevet

Lære seg til å akseptere at man går gravid. Magen blir større uansett. 

Skrevet

Jeg har lagt på meg nesten 30 kg og har en helt enorm mage. Men jeg har ikke så mye komplekser for kroppen min egentlig. Kroppen min bærer frem et lite underverk. Jeg synes det gir veldig mening at jeg har lagt på meg, det er liksom fint å tenke på at det er «matpakka» til ungen min. Digg å ikke gå rundt å føle seg som et sexobjekt også, elsker å gå på stranda og bare være en «mammakropp». 

Anonymkode: 0e1e6...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...