Gå til innhold

Kan man skjule profilen på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det an å ha skjult profil på Tinder? At ingen kan se at jeg er der før jeg har sveipet på dem? 

Ps: det er ikke snakk om utroskap her altså, men bor på et lite sted og ønsker ikke at eks og andre vet at jeg er på Tinder.

Anonymkode: c17bc...7e1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan har du tenkt å få til matches da? Folk er jo nesten nødt til å se deg for å kunne matche med deg. Så tror ikke at en slik funksjon eksisterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Men hvordan har du tenkt å få til matches da? Folk er jo nesten nødt til å se deg for å kunne matche med deg. Så tror ikke at en slik funksjon eksisterer?

Tenkte kanskje at de jeg har "likt" kunne se meg, og så eventuelt "like" meg også. Men at jeg da har kontroll over hvem som får se profilen min? Har en formening om at jeg har hørt om dette, men er usikker. Vil ikke lage profil for å finne det ut, siden jeg da vil synes innpå der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosa Gnom said:

Jo! Etter å googlet litt så fant jeg ut at tinder har "incognito mode" Dvs at du må svipe først og matche for at folk skal kunne se deg :)

Høres jo flott ut, men da vil man jo ikke kunne se andre som tenker det samme og er i "incognito mode". Men en "oppvarming" på sjekkemarkedet er det jo.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (1 minutt siden):

Høres jo flott ut, men da vil man jo ikke kunne se andre som tenker det samme og er i "incognito mode". Men en "oppvarming" på sjekkemarkedet er det jo.... 

Sant nok ! :) Personen får vel bare prøve seg litt frem ! Tenk om alle tenker det samme i den lille bygda og at alle sitter i incognito mode..hehe blir ikke mange matcher da !

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Går det an å ha skjult profil på Tinder? At ingen kan se at jeg er der før jeg har sveipet på dem? 

Ps: det er ikke snakk om utroskap her altså, men bor på et lite sted og ønsker ikke at eks og andre vet at jeg er på Tinder.

I stedet for å registrere Tinder med pålogging fra konto hvor navnet ditt er tilknyttet så kan du registrere med telefonnummer, da fyller du ut navn selv og kan være så anonym du bare vil. Hvis du vil slippe å betale abonnement for å ha incognito, altså. Bare husk at Tinder ved sletting av konto har en tre måneders karantene før du får registrert deg på nytt med samme telefonnummer.

Anonymkode: 13698...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg bruker inkognito ca konstant👍 Jeg hater masse likes og vil heller oppsøke de jeg vil ha kontakt med selv. Er jævlig dårlig på å bruke Tinder generelt da.... Jeg er så lei liksom. Hilser stadig oftere på karer ute rundt om og slår da av en casual kort prat. Røper som regel at jeg har sett de på tinder eller at de vekket min interesse på en eller annen måte. Tidligst i dag på bussen på vei hjem skjedde dette, var en fyr der jeg kjente igjen fra Tinder men som jeg ikke har turt å "like" da han er en nabo 😅 Da følte jeg meg bra tøff🤣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (46 minutter siden):

Jupp, jeg bruker inkognito ca konstant👍 Jeg hater masse likes og vil heller oppsøke de jeg vil ha kontakt med selv. Er jævlig dårlig på å bruke Tinder generelt da.... Jeg er så lei liksom. Hilser stadig oftere på karer ute rundt om og slår da av en casual kort prat. Røper som regel at jeg har sett de på tinder eller at de vekket min interesse på en eller annen måte. Tidligst i dag på bussen på vei hjem skjedde dette, var en fyr der jeg kjente igjen fra Tinder men som jeg ikke har turt å "like" da han er en nabo 😅 Da følte jeg meg bra tøff🤣

Hvordan funker incognito da? Kan du da sitte og bla mellom alle menn men ingen får opp din profil før du har likt/sveipa på deres?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan funker incognito da? Kan du da sitte og bla mellom alle menn men ingen får opp din profil før du har likt/sveipa på deres?

Må være platinum medlem o.l for å kunne velge dette. Jeg liker uansett å få mest mulig valgmulighet/frihet ved nettsider ang å se mest mulig og skrive med flest mulig uansett om det er et betalende medlem eller ikke. 

Virker som ingen får opp min profil annet enn når jeg liker de ja👍 Jeg får absolutt ingen "liker" o.l som inkognito om jeg ikke har "liker" denne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...