AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Jeg er skeiv, eller ei jente som liker jenter, da, for å være mer presis. Jeg har aldri vært sammen med en annen jente. Jeg var i et langvarig forhold med en fra det motsatte kjønnet og jeg trivdes ganske godt i forholdet, selv om jeg nok mistenkte at jeg foretrakk jenter. Grunnen til at jeg fungerte så godt med ham, var at vi hadde det veldig fint og morsomt sammen - og ingen av oss var interessert i noen, eller på utkikk etter noen mer "riktige". I dag er vi bare venner og jeg har kommet ut av skapet, eller delvis. Jeg er i midten av 20-årene og jeg er helt grønn når det gjelder det samme kjønnet og forhold og jeg lurer litt på hvordan i all verden fungerer dette egentlig mellom to av samme kjønn? Her har jeg virkelig null peiling. Det eneste erfaringen jeg har, er med det motsatte kjønnet. Så jeg er litt nysgjerrig, eller mest interessert, i å spørre dere skeive på KG om hvordan dere gikk frem overfor de dere var interessert i? Jeg antar at det stort sett er samme fremgangsmåte som når to heterofile sjekker hverandre, men kanskje ikke helt, siden skeive er jo en liten minoritet. Noen? Anonymkode: e41c7...fde 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Det er lettere å sjekke som heterofil fordi du får så mange flere arenaer å sjekke (og treffe) på. Og ikke alle heterofile er like gode på å takle den type oppmerksomhet fra samme kjønn. Anbefaler å oppsøke skeive miljøer der du bor og bli kjent med folk via der, nettsider og skeive utesteder. Å komme inn i et skeivt miljø kan være veldig greit, så du møter flere. Og om du ikke bor i noen av de store byene, så må du belage deg på litt avstander ofte. Og når man vet motparten er skeiv, så går det som alle andre måter å sjekke på. Anonymkode: a51bb...171 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå