AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #1 Skrevet 5. september 2023 Erfaringer? Har tidligere seponert SSRI. Og det var et mareritt.. Har tidligere slitt mye med angst, lett depresjon, insomni. Wellbutrin har hjulpet en god del. Er under ADHD utredning nå. Når merket du ubehag ved seponering? Tar nå en tablett (300) hver 3 dag og har ingen grusomme bivirkninger.. Stått på de i 6 mnd Anonymkode: 143cd...0c5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #2 Skrevet 5. september 2023 Å seponere ssri er som du sier et mareritt, har gjort det flere ganger uten hell, har måtte starte påan igjen. Jeg har såvidt prøvd Wellbutrin, men fikk alle bivirkniger++ i oppstartfasen, så den var lett å slutte av. Nå har jeg vært helt uten Fontex (medisinfri) i 6 mnd. Dette har gått fint. Mulige årsaker til at det gikk bra kan være at det var sommer, jeg har tatt tilskudd vitaminer, mineraler og noen urter bla Ashwaganda som kan roer ned uro og stress. Anonymkode: a6a30...2dd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #3 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Erfaringer? Har tidligere seponert SSRI. Og det var et mareritt.. Har tidligere slitt mye med angst, lett depresjon, insomni. Wellbutrin har hjulpet en god del. Er under ADHD utredning nå. Når merket du ubehag ved seponering? Tar nå en tablett (300) hver 3 dag og har ingen grusomme bivirkninger.. Stått på de i 6 mnd Anonymkode: 143cd...0c5 Jeg kutta cold turkey og merket egentlig bare at hjernen ble lettere og mindre tåkete. Skal sies jeg hadde allerede søvnproblemer før jeg slutta, men merket ikke noe forverring der. Anonymkode: 9f18a...b57
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #4 Skrevet 5. september 2023 Har seponert Wellbutrin to ganger. Merket ikke mye til det. Vær obs på at Wellbutrin finnes i to styrker. Kan være en fordel om du får tak i en pakke med den minste styrken. Anonymkode: edcfb...71f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #5 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg kutta cold turkey og merket egentlig bare at hjernen ble lettere og mindre tåkete. Skal sies jeg hadde allerede søvnproblemer før jeg slutta, men merket ikke noe forverring der. Anonymkode: 9f18a...b57 Har nå tatt de hver 3 dag, ca en uke.. Får innimellom skikkelig hodepine (rykninger i tinningen) og noe som ligner litt på støt inni hodet.. Det merkelige er at dette kommer på dagene jeg tar medisiner, ikke de medisinfri dagene. Håper det går over🥺 Rart, en blir fort avhengig.. Anonymkode: 143cd...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå